Daar dacht ik ook aan bij het lezen van den TTquote:
Mijn wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Am I stealing ur thunder mstx?
U jelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ooh die vond ik vroeger zo GE-NI-AAL! Nog in de tijd dat ik elke woensdag avond stiekem naar Hardhouse generation luisterdequote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het klinkt allemaal zo simpel, maar wat heerlijk blijf ik deze vinden
Oude Alphaverb-plaatjengsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
De tracks maken het wel leukquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Leuk, maar geen "WOW!" gevoel..
vette plaat inderdaad, bpm lag destijds wel een stukje lager merk ik weer...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Bij het Headhunterz stuk voel je de energie. Goed in elkaar gezet, leuke beelden. Bij B-Front en Promo vallen de beelden dan weer mee. Zeker bij Promo. Zo'n nummer moeten de beelden energiek als de pest zijn, maar helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
En de editors van de Quake Dance after moviequote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij het Headhunterz stuk voel je de energie. Goed in elkaar gezet, leuke beelden. Bij B-Front en Promo vallen de beelden dan weer mee. Zeker bij Promo. Zo'n nummer moeten de beelden energiek als de pest zijn, maar helaas.
Daar zijn de Belgen beter in
Goed om te zien dat MC Flo zich weer voor de camera heeft weten te wurmenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Yo G, heb nog een goede shoppa voor je gear te hosseleng.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik prik hem m'n kniffi (kniffa ?) en anders pop ik hem met mijn pipa! BOTS!
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 11:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem behoorlijk strak, ook netjes dat ze hem nu al af hebben
Ze hebben er nu in ieder geval alweer eentje minderquote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Yo G, heb nog een goede shoppa voor je gear te hosseleng.
Nu weer OT: Gaat de verkoop van Loudness kaartjes snel?
Vetquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |