Daar dacht ik ook aan bij het lezen van den TTquote:
Mijn wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Am I stealing ur thunder mstx?
U jelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ooh die vond ik vroeger zo GE-NI-AAL! Nog in de tijd dat ik elke woensdag avond stiekem naar Hardhouse generation luisterdequote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het klinkt allemaal zo simpel, maar wat heerlijk blijf ik deze vinden
Oude Alphaverb-plaatjengsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
De tracks maken het wel leukquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Leuk, maar geen "WOW!" gevoel..
vette plaat inderdaad, bpm lag destijds wel een stukje lager merk ik weer...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Bij het Headhunterz stuk voel je de energie. Goed in elkaar gezet, leuke beelden. Bij B-Front en Promo vallen de beelden dan weer mee. Zeker bij Promo. Zo'n nummer moeten de beelden energiek als de pest zijn, maar helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
En de editors van de Quake Dance after moviequote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij het Headhunterz stuk voel je de energie. Goed in elkaar gezet, leuke beelden. Bij B-Front en Promo vallen de beelden dan weer mee. Zeker bij Promo. Zo'n nummer moeten de beelden energiek als de pest zijn, maar helaas.
Daar zijn de Belgen beter in
Goed om te zien dat MC Flo zich weer voor de camera heeft weten te wurmenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Yo G, heb nog een goede shoppa voor je gear te hosseleng.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik prik hem m'n kniffi (kniffa ?) en anders pop ik hem met mijn pipa! BOTS!
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 11:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem behoorlijk strak, ook netjes dat ze hem nu al af hebben
Ze hebben er nu in ieder geval alweer eentje minderquote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Yo G, heb nog een goede shoppa voor je gear te hosseleng.
Nu weer OT: Gaat de verkoop van Loudness kaartjes snel?
Vetquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Kan mij 't bommen... Ik vind hem gruwelijkquote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
Moet zeggen dat ik de kick voor het refrein wel tof vindquote:
Ik ergerde me altijd enorm aan dat ‘T is de hemel op aaaaard . Technisch gezien zit de track wel goed in elkaar maar die break verneukt het helemaal voor mijquote:Op donderdag 3 november 2011 16:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de kick voor het refrein wel tof vind
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 16:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kan mij 't bommen... Ik vind hem gruwelijk
Wat zijn de fees dan voor volgend jaar? En wie bepaalt de hoogte van die fees?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik ook
pfff ik zit me hier zo te frustreren op de fee's van het festivalseizoen 2012...........echt ongelooflijk hoeveel duurder het ieder jaar weer word.....het word de kleine feestjes die VRIJWILLIG EN ZONDER WINSTOOGMERK worden georganiseerd zo ontzettend moeilijk gemaakt. Jammer.
Als je die maar niet gaat draaien vrijdag!!quote:
Hoe heet dat nummer tijdens B-front?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie Thrillogy.
Das B-Front - Virus. Geoden plaatjeng gr grquote:Op donderdag 3 november 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer tijdens B-front?
Klinkt baas
Virusquote:Op donderdag 3 november 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer tijdens B-front?
Klinkt baas
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Das B-Front - Virus. Geoden plaatjeng gr gr
Thanks iigquote:
Fee's, als in?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef Sethje het volgende:pfff ik zit me hier zo te frustreren op de fee's van het festivalseizoen 2012...........echt ongelooflijk hoeveel duurder het ieder jaar weer word.....het word de kleine feestjes die VRIJWILLIG EN ZONDER WINSTOOGMERK worden georganiseerd zo ontzettend moeilijk gemaakt. Jammer.
http://www.themagicshow.nl/the-magic-show-bookings/quote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik ook
pfff ik zit me hier zo te frustreren op de fee's van het festivalseizoen 2012...........echt ongelooflijk hoeveel duurder het ieder jaar weer word.....het word de kleine feestjes die VRIJWILLIG EN ZONDER WINSTOOGMERK worden georganiseerd zo ontzettend moeilijk gemaakt. Jammer.
Wat is er in godesnaam mis met de track?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als je die maar niet gaat draaien vrijdag!!![]()
Dat mag je wel ná of vóór je act doen in een van de breezer-cafeetjes op Stratum
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is er in godesnaam mis met de track?
Ik vind hardstyle gewoon leuker als het meer techno-achtig is (zoals vroeger was) ipv pop (wat het nu zoveel is).quote:Op donderdag 3 november 2011 19:54 schreef Levitas het volgende:
Rap (of weet ik veel wat het is) hoort niet bij hardstyle. Hardstyle hoort hardstyle te blijven, en we hebben helemaal geen veranderingen als dubstep, rap of andere troep nodig!!!11
Ik vind licht uit ook best wel leuk hoor! notroll!
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef 16meter het volgende:
mooien nr ja netals van breanan
gr gr
Zeg, waar blijft de nieuwe prijsvraag?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle gewoon leuker als het meer techno-achtig is (zoals vroeger was) ipv pop (wat het nu zoveel is).
Hierquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft de nieuwe prijsvraag?
Beetje onsamenhangend is het welquote:Jij kent mijn verhaaltje, niet?
De dag wist niet dat de nacht was gevallen tussen hemel en aarde
Maar er was een geheime groep
Die iedere keer op de straat liep met hun instrumenten
Het enige licht scheen op hen
De angst overweldigde me wanneer ik op een donkere weg liep
Meneer Roos zei: Aanvaard het cadeau
De donkere kamer werd zelfs donkerder, ik was ver van de realiteit
Ik stond op, vergat het verleden, en zag sterretjes
Ik zou eerst gaan, maar niemand wil meequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeie originele prijsvraag weer
Kan heel Nederland verzinnen-een-prijsvraag-mensen nog wat van leren![]()
@Haakon... Kwam jij nou vanavond ook naar de Dieka?
Ojee pand 3quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik zou eerst gaan, maar niemand wil meeEn een kameraad van me moet in Deventer draaien op dit feestje:
http://partyflock.nl/party/206174:Final_Resolution.html
Dus daar gaan we dan maar heen.. Heel jammer al zeg ik het zelf, maar goed..
Veel plezier in dieka en doe die boeren de groet'n
Één keer was voor mij genoegquote:
Op die manierquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Één keer was voor mij genoeg![]()
Wel leuk zaaltje opzich, alleen stond de tent blauw van het geblow en waren de kisten en bomberjacks nogal aanwezig
Gast die het organiseert is wel een aardige kerel.
zou zomaar kunnen kerel, zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef haakon het volgende:
Is het nou waar dat In Qontrol terug komt?
Volgens mij hoorde ik dat laatst ergens..
Of heb ik dat gedroomd?
Het is een euforische track met een mooie vrouwen vocal, mid is lekker zomers, beetje ala scope met een dikke reversed bass, melo is wel in ordequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:30 schreef Levitas het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar die track van Noisecult, Sethje! Doe `m eens omschrijven, of op Fusion een filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Cijfertjes van de maand oktober, altijd leuk:Wat een spammert die LevitasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Cijfertjes van de maand oktober, altijd leuk:Een steady top 10 plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tim gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |