Hierquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft de nieuwe prijsvraag?
Beetje onsamenhangend is het welquote:Jij kent mijn verhaaltje, niet?
De dag wist niet dat de nacht was gevallen tussen hemel en aarde
Maar er was een geheime groep
Die iedere keer op de straat liep met hun instrumenten
Het enige licht scheen op hen
De angst overweldigde me wanneer ik op een donkere weg liep
Meneer Roos zei: Aanvaard het cadeau
De donkere kamer werd zelfs donkerder, ik was ver van de realiteit
Ik stond op, vergat het verleden, en zag sterretjes
Ik zou eerst gaan, maar niemand wil meequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeie originele prijsvraag weer
Kan heel Nederland verzinnen-een-prijsvraag-mensen nog wat van leren![]()
@Haakon... Kwam jij nou vanavond ook naar de Dieka?
Ojee pand 3quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik zou eerst gaan, maar niemand wil meeEn een kameraad van me moet in Deventer draaien op dit feestje:
http://partyflock.nl/party/206174:Final_Resolution.html
Dus daar gaan we dan maar heen.. Heel jammer al zeg ik het zelf, maar goed..
Veel plezier in dieka en doe die boeren de groet'n
Één keer was voor mij genoegquote:
Op die manierquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Één keer was voor mij genoeg![]()
Wel leuk zaaltje opzich, alleen stond de tent blauw van het geblow en waren de kisten en bomberjacks nogal aanwezig
Gast die het organiseert is wel een aardige kerel.
zou zomaar kunnen kerel, zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef haakon het volgende:
Is het nou waar dat In Qontrol terug komt?
Volgens mij hoorde ik dat laatst ergens..
Of heb ik dat gedroomd?
Het is een euforische track met een mooie vrouwen vocal, mid is lekker zomers, beetje ala scope met een dikke reversed bass, melo is wel in ordequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:30 schreef Levitas het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar die track van Noisecult, Sethje! Doe `m eens omschrijven, of op Fusion een filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Cijfertjes van de maand oktober, altijd leuk:Wat een spammert die LevitasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Cijfertjes van de maand oktober, altijd leuk:Een steady top 10 plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tim gefeliciteerd!quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
26 posts represent!
Vergelijk deze stats eens met die van 1.5 jaar geleden oid. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
In principe weinig gemist. Was wel leuk, maar niet super druk ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef T-Force het volgende:
T-Killer congrats!![]()
M.I. hoe was Strangerz gisteren nog?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:53 schreef NLS04 het volgende:
Heren het gaat wat betreft posting om de kwaliteit ipv kwantiteit![]()
T-killer gefeli!
* NLS04 Zet T-killers verjaardagsmix op
quote:
Nope.. Remembaah!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Sethje het volgende:
vanavond fusion, wie nog?
en natuurlijk congrats aan onze blonde god
Ben niet zo weg van kinderfeestjesquote:
Vorige keren Fusion waren gewoon vet hoor, ondanks de jongere mensen die er warenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben niet zo weg van kinderfeestjes![]()
T-killah, gefeliciteerd en bedankt voor de geweldige hardstyle mix!
Heujquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vorige keren Fusion waren gewoon vet hoor, ondanks de jongere mensen die er waren![]()
Ik ga vanavond hakkeuh op QORE 3.0
Hier kan ik weer een jaartje op teren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Sethje het volgende:
en natuurlijk congrats aan onze blonde god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iedereen veel plezier op Qore/Fusion/watdanook."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Had je vanavond al naar Remember moeten gaan, had je al een avondje reverse kunnen bassen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Krijg nu wel zin in Hardclassics door die achterstevoren bassen
Gaat em helaas niet worden, HC trouwens ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Had je vanavond al naar Remember moeten gaan, had je al een avondje reverse kunnen bassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |