U vraagt, wij draaien:quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
26 posts represent!
Vergelijk deze stats eens met die van 1.5 jaar geleden oid. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
In principe weinig gemist. Was wel leuk, maar niet super druk ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef T-Force het volgende:
T-Killer congrats!![]()
M.I. hoe was Strangerz gisteren nog?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:53 schreef NLS04 het volgende:
Heren het gaat wat betreft posting om de kwaliteit ipv kwantiteit![]()
T-killer gefeli!
* NLS04 Zet T-killers verjaardagsmix op
quote:
Nope.. Remembaah!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Sethje het volgende:
vanavond fusion, wie nog?
en natuurlijk congrats aan onze blonde god
Ben niet zo weg van kinderfeestjesquote:
Vorige keren Fusion waren gewoon vet hoor, ondanks de jongere mensen die er warenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben niet zo weg van kinderfeestjes![]()
T-killah, gefeliciteerd en bedankt voor de geweldige hardstyle mix!
Heujquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vorige keren Fusion waren gewoon vet hoor, ondanks de jongere mensen die er waren![]()
Ik ga vanavond hakkeuh op QORE 3.0
Hier kan ik weer een jaartje op teren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Sethje het volgende:
en natuurlijk congrats aan onze blonde god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iedereen veel plezier op Qore/Fusion/watdanook."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Had je vanavond al naar Remember moeten gaan, had je al een avondje reverse kunnen bassen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Krijg nu wel zin in Hardclassics door die achterstevoren bassen
Gaat em helaas niet worden, HC trouwens ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Had je vanavond al naar Remember moeten gaan, had je al een avondje reverse kunnen bassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |