HAHAHAHA!!quote:
Geworden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!
Je hersenen zijn te sloom geworden van de drank.
quote:
Het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ghehe, VV en ik staan op het filmpje bij de onthullig van Knillis
Welliswaar somewhere tussen de meute en van achteren gefilmd, maar toch beroemd nu
Lulquote:
Neeee, internet op m'n telefoon werkte niet meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!
Je hersenen zijn te sloom geworden van de drank.
Ik voel met je mee man, 9 tot 16.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
EN IK ROEP HEEEE
LOOP MAAR LEKKER MEE
LALALLALAA
Shit deze carnaval was vet! Een keer geen drama, ruzie etc.![]()
Alleen morgen weer werken.
Oh hendig geregeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef FedExpress het volgende:
zouden we wel doen, maar ouders van een vriendin van me waren met de auto en brachten ons thuis. super chill. veel rondjes rotonde gedaan? gisteren wel iedere rotonde. 1 rotonde zelfs 3 rondjes. dat was niet cool
Morgen 7;45 beginnen. Tot half 5.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik voel met je mee man, 9 tot 16.
quote:
Ik zou je geven.quote:
Yo. Kom maar halen. Versgemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey goeiemorgen, doe mij ook een beetje carnavla.
en dat vraag je dan niet even terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Die vent was ook mooi trouwens ik geef vijf euro. Hij van; ja is goed zo.
Omg ja zou het joh.kreeg niet eens geld terug ofzo.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat vraag je dan niet even terug?
KK
Jawel maar hij gaf het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat vraag je dan niet even terug?
KK
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel maar hij gaf het niet.Plus ze trokken me mee.
KK doelde op mn wisselgeld.
Geen idee.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef FedExpress het volgende:
Wow, hoe kom ik er in hemelsnaam bij om 2010 te typen
Ik ben wel brak, maar dit gaat wel heel ver
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hoeft niet groot te zijn om te weten dat we Oeteldonkers zijn.
Omdat al die eigenaren liggen te tukken omdat ze 24/6 hebben gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef Frankii het volgende:
Waarom zijn er zoveel eettentjes dicht nu?
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaa
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Google.Je kan niet meer inloggen bij YT zonder je Google-account gekoppeld te hebben.
![]()
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
nee joh, 95% carnavalsmuziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WheheLalalaa vind ik met carnaval echt tegenvallen. Allemaal Spaanse en Engelse muziek ertussen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee joh, 95% carnavalsmuziek
[..]
![]()
![]()
denk hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.
Als ze carnavalsmuziek op hebben dan is het inderdaad wel toffe muziek. Plus 3 barren wat ook handig is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
denk het
Ik vind de Lalalaa echt 1 van de gezelligste tenten waar ook daadwerkelijk carnavals-/feestmuziek gedraaid wordt
Opium.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Bierkelder was idd een behoorlijk kutquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Opium.Nee, ik ben ook nog in hotel centraal geweest een halve avond. Fucking gezellig, een halve avond met 45+ bosschenaren zuipen.
![]()
en in de bierkelder maar dat was echt pure kanker, taveerne ben ik even geweest en ook nog in de kleine werelt want daar werkt mijn beste maat dus dat heeft me dik 30 euro gescheeld.
quote:
Lok je zo al die weerloze mannen naar je huis om ze vervolgens op te sluiten in je fritzl-kelder?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Mijn lokroep werkt wel goed zeg.
We moeten wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Mijn lokroep werkt wel goed zeg.
Hoezo?quote:
Mijn werkwijze is beroepsgeheim.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lok je zo al die weerloze mannen naar je huis om ze vervolgens op te sluiten in je fritzl-kelder?
Nee hoor, elke vrouw is hetzelfde. Als ze sex wil gedraagt ze zich echt als een krolsche kat en dan is er vroeg of laat een of andere lutser die erop ingaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn werkwijze is beroepsgeheim.
Je zei 'ingaat'quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor, elke vrouw is hetzelfde. Als ze sex wil gedraagt ze zich echt als een krolsche kat en dan is er vroeg of laat een of andere lutser die erop ingaat.
Die 15-jarige sletjes waar jij mee omgaat doen dat vast wel zo ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor, elke vrouw is hetzelfde. Als ze sex wil gedraagt ze zich echt als een krolsche kat en dan is er vroeg of laat een of andere lutser die erop ingaat.
Ik moest echt heel hard lachen.quote:
Wij ouwelullen snappen dat soort subtiele humor tenminstequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wij ouwelullen snappen dat soort subtiele humor tenminste
*boks*
Neemt niet weg dat ze het wel amkkelijk hebben. Er is altijd wel iemand die er op ingaat (whehequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is anders een erg prettig concept hoor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja mijn gebruikelijke tactiek 'in een hoek stoer staan kijken met een baco en hopen dat ze naar jou toe komt' heeft nooit echt geholpen daarmee
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, ik keek gewoon altijd even zo
[ afbeelding ]
En dan gingen ze uit puur medelijden wel met me naar bed
Ja, ik ga nu.quote:
Jij zou me uit medelijden best doenquote:
quote:
Ik stikte bijna in m'n lach, bedankt man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij zou me uit medelijden best doen
Hoewel, jij zou me sowieso al doen
quote:
Anders, maar nu niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was om 6u anders mn bed al uit hoor
toen stapte ik net mn bed inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was om 6u anders mn bed al uit hoor
Ben gisteren geweest, ga vanavond en morgen nog.quote:
quote:Oeteldonk is op internet meest populaire carnavalsstad.
Oeteldonk blijkt op internet de meest populaire carnavalsstad. Kielegat (Breda) en Mestreech(Maastricht)scoren ook goed, maar meer dan de helft van de carnavalsberichten op internet bleek te gaan over Oeteldonk. Dat blijkt uit de cijfers van onderzoeksbureau Clipit, dat meer dan 10.000 berichten over carnaval op internet analyseerde.
Clipit bekeek berichten over 31 carnavalssteden tijdens de vier carnavalsdagen. Kruikenstad(Tilburg) scoorde daarin 1.736 berichten, voorgegaan door Mestreech met 2.056 berichten en Kielegat met 2.352. Oeteldonk liet de rest echter ver achter zich met 11.0519, ofwel wel 51,9 procent van alle online berichten tijdens carnaval.
Ik ben trots op Oeteldonk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zag het gisteren ook al ff staan ja. Wat hip he
Jazeker!quote:
Hier ook, eindelijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef FedExpress het volgende:
hoinu toch echt eens tijd om goed te gaan slapen
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... net ff aangeschaft hier
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Your loss...
Denk dat het niet beter wordt als ik vertel dat het een mengels is van 'Escape from the house on haunted hill' en de 'Arkham Horror' serie?
neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
tsk tsk tsk
H.P. Lovecraft, de Cthulhu Mythos...
anything?
ooooh, diequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://en.wikipedia.org/wiki/H._P._Lovecraft
[ afbeelding ]
Wacht maar tot Cthulhu komt, je bent een van de eerste die eraan gaat!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ooooh, die
Echt geen idee. Maar is ook niet mijn cultuur, dat scheelt
Yeey Tux en ik zouden 'dat' gewoon overleven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://en.wikipedia.org/wiki/H._P._Lovecraft
[ afbeelding ]
oh noes, please don'tquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar tot Cthulhu komt, je bent een van de eerste die eraan gaat!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yeey Tux en ik zouden 'dat' gewoon overleven.
Was inderdaad. Nu is het niet meer stiekem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef kutkabouter het volgende:
Maar barrie, jij was stiekem toch een man?
Ik ben er nog niet achter gekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was inderdaad. Nu is het niet meer stiekem.
quote:
Geen van beide.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter gekomenBen ik nu triest of jij?
Yeah, wij 4ever!!quote:
Ja in Warschau is nog best veel te zien. Heel veel monumenten enzo, en dingen uit de Sovjet-Unie. Het is nog best een net land, ofniet Ceased? Heb nog zo'n pet/hoed uit het sovjetleger gekochtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Wat is er allemaal te doen/zien in Polen?
Roemenie lijkt mij dus ook een kutland. Rusland, Polen en Hongarije vallen iig erg mee. Denk dat Roemenen ook niet helemaal geaccepteerd gaan worden, iedereen linkt ze aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oostblok landen zijn ook zeker niet slecht hoor.
Ondertussen slowakijke, hongarije, en de balkan gezien. Valt me allemaal heel goed mee.
Vorig jaar zelfs roemenië bekeken, dat was wel enigzins een achtergesteld land
Oh no! The Beast is back.quote:
Warschau heeft wel een toffe skyline.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja in Warschau is nog best veel te zien. Heel veel monumenten enzo, en dingen uit de Sovjet-Unie. Het is nog best een net land, ofniet Ceased? Heb nog zo'n pet/hoed uit het sovjetleger gekocht
Ik heb niet zo'n snorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Warschau heeft wel een toffe skyline.
Vet! Zo'n echte? En lijk je nu op Stalin?
You know it, bitch.quote:
Wow een echte, freaky.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n snorEn het is een echte ja, supervet. Hij past me alleen niet maar hij staat hier op zo'n modelhoofd met gasmasker enzo
![]()
Zal morgen eens een foto posten. Ik vind 't best awesomequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow een echte, freaky.
Omg met een gasmasker erbij.
Nou ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal morgen eens een foto posten. Ik vind 't best awesome
Warchaw is helemaal nep man. Of in iedergeval is niks ouder dan 60 jaar. Dat is helemaal aan puin geschoten. Eerst door stuka's, en 5 jaar later nog een keer door de soviets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Warschau heeft wel een toffe skyline.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Warchaw is helemaal nep man. Of in iedergeval is niks ouder dan 60 jaar. Dat is helemaal aan puin geschoten. Eerst door stuka's, en 5 jaar later nog een keer door de soviets.
Geen enkele steen daar is meer origineel..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook geen eeuwen oud maar wel zwaar vet.
Samen in het Hiltonquote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kunnen daar ook een meet organiseren.
Rustig in de vergaderruimte een fokvergadering houden, als echte zakenlui.quote:
Ik een net pak, jij nette kleren, en dan WHOP het zwembad inquote:Op zondag 13 maart 2011 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rustig in de vergaderruimte een fokvergadering houden, als echte zakenlui.
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik een net pak, jij nette kleren, en dan WHOP het zwembad in
Uiteraard. Tering dat zou een epische meet zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard. Tering dat zou een epische meet zijn.
Barrie, dit ga ik fixen! En nu ga ik slapen want ik ben moequote:
Oke succes met regelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie, dit ga ik fixen! En nu ga ik slapen want ik ben moe![]()
Ik ga wel met jou en tuxxx, kunnen die andere gasten lekker binnen gaan bieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.
Dan ga ik liever binnen bier drinken.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en tuxxx, kunnen die andere gasten lekker binnen gaan bieren.
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga ik liever binnen bier drinken.
Ontzettend.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef FedExpress het volgende:
dat moet pijn doen KK, dat moet pijn doen
Omdat weekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
Hoezo zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Hoezo zijn jullie niet in de stad aan het zuipen?quote:
Omdat ik voor deze maand nog maar 14 euro heb. En daar kan ik nou niet echt van gaan zuipen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo zijn jullie niet in de stad aan het zuipen?
Je bent een vrouw. Je hoeft niks te betalen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik voor deze maand nog maar 14 euro heb. En daar kan ik nou niet echt van gaan zuipen.
Dat is wel heul vroeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef FedExpress het volgende:
net met vrienden bij iemand thuis geweest, nu ga ik slapen. 8.50 staat de wekker weer. trusten!
Eindbaas natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Je hoeft niks te betalen.
Tenzij je een eindbaas bent natuurlijk.
Ik geloof je niet. Je komt uit Den Bosch, en daar worden immers alleen maar mooie mensen geboren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Je komt uit Den Bosch, en daar worden immers alleen maar mooie mensen geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Sowieso al die Bossche trollen met vlot en pittig kapsel.quote:
Ja KK en wat is daar mis mee?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sowieso al die Bossche trollen met vlot en pittig kapsel.
Heb jij kort haar?quote:
Ja vast.quote:
Ik geloof er geen zak van.quote:
Truste.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga slapen, weltruste alvast.
erg moe. ik begin doodmoe weer aan de studie. en dan ga ik woensdag met studie naar London. zal niet minder vermoeiend zijnquote:
Londen is wel tof! Hoelang ga je?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
erg moe. ik begin doodmoe weer aan de studie. en dan ga ik woensdag met studie naar London. zal niet minder vermoeiend zijn
Even doorbijten! Het is zomervakantie voordat je er erg in hebt!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
erg moe. ik begin doodmoe weer aan de studie. en dan ga ik woensdag met studie naar London. zal niet minder vermoeiend zijn
Ze is kaal.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
Barrie doe nou even eerlijk. Heb je een vlot en pittig kapsel of was dat bullshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Geef me een reden waarom ik er over zou liegen.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
Barrie doe nou even eerlijk. Heb je een vlot en pittig kapsel of was dat bullshit?
Omdat je denkt dat ik op je geil ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geef me een reden waarom ik er over zou liegen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat ik op je geil ofzo.En omdat ik nog nooit iemand met vlot en pittig kapsel in de opium heb gezien. En ik weet dat wij minstens 1x tegelijk in de opium zijn geweest.
Nee, ja weetikveel. Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij dat iemand van 18/19 een vlot en pittig kapsel neemt.quote:
O dat kan zeker wel leuk zijn hoor, ook al genoeg vrouwen gezien die er erg leuk uitzien met gemillimeterd haar.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ja weetikveel. Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij dat iemand van 18/19 een vlot en pittig kapsel neemt.
Lijkt net of ze ziek is geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dat kan zeker wel leuk zijn hoor, ook al genoeg vrouwen gezien die er erg leuk uitzien met gemillimeterd haar.
Eve Salvail bijv.
[ afbeelding ]
Ik vind dat dus echt helemaal niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dat kan zeker wel leuk zijn hoor, ook al genoeg vrouwen gezien die er erg leuk uitzien met gemillimeterd haar.
Eve Salvail bijv.
[ afbeelding ]
Ik ook. Ook bij mannen hoor, maar da's minder ergquote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n kaal hoofd vind ik er echt raar uitzien.
Ja precies, bij mannen kan dat dan nog.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Ook bij mannen hoor, maar da's minder erg
Dus je hebt wel lange haren?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies, bij mannen kan dat dan nog.Dat meisje van Harry Potter heeft ook ineens korte haren. Kei zonde.
Ze heeft aidsquote:
Net land? afgezien van de wegen wel ja... voelt alsof je continue offroad rijdtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja in Warschau is nog best veel te zien. Heel veel monumenten enzo, en dingen uit de Sovjet-Unie. Het is nog best een net land, ofniet Ceased? Heb nog zo'n pet/hoed uit het sovjetleger gekocht
Ik wilde al zeggen.quote:
Ik heb daar alleen in een taxi gezeten, van en naar het vliegveld, dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen. Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet? En die vriendelijke mensen had ik weer niet verwacht vantevoren. Hoe zit het met de armoede buiten warschau?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net land? afgezien van de wegen wel ja... voelt alsof je continue offroad rijdt
Voor de rest zijn de mensen wel weer vriendelijk en ziet iig Wroclaw er wel okay uit.
Wil nog wel een keer naar Gdansk met Mjan, dat trekt me wat meer.
zag je post nu pas, vandaar later reactie
Het schijnt dat mensen in het oostblok over het algemeen heel vriendelijk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in een taxi gezeten, van en naar het vliegveld, dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen. Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet? En die vriendelijke mensen had ik weer niet verwacht vantevoren. Hoe zit het met de armoede buiten warschau?
In bijvoorbeeld Rusland zijn ze wel gesloten hoor. Daar merk je het veel minder. Maar als je dan iets nodig hebt zullen ze je wel helpen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen in het oostblok over het algemeen heel vriendelijk zijn.
vertrek woensdagochtend om 7 uur vanuit Eindhoven met de bus. zaterdagavond rond 17 uur vertrekken we weerquote:
Ik heb ook alleen maar taxi's hier, maar de wegen zijn erbarmerlijk slecht... en ja slechter dan belgië... gapende gaten van 50cm tot 1m breed in het wegdek enzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in een taxi gezeten, van en naar het vliegveld, dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen. Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet? En die vriendelijke mensen had ik weer niet verwacht vantevoren. Hoe zit het met de armoede buiten warschau?
Nouja, die ouwe mensen zijn natuurlijk slachtoffer van het Sovjet-regime. In Warschau nagenoeg geen zwervers gezien, alleen wat mensen die er heel anders uitzagen, denk dat het zigeuners waren. Straatmuzikanten hoeven niet per se arm te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar taxi's hier, maar de wegen zijn erbarmerlijk slecht... en ja slechter dan belgië... gapende gaten van 50cm tot 1m breed in het wegdek enzo.
En genoeg armoede... door heel de stad heen zitten zwervers en straatmuzikanten. Vooral veel oudere mensen (dat vond ik persoonlijk nogal opvallend).
Voor de rest is de stad booming... het nieuwe technologiepark waar ik nu dagelijks zit trekt behoorlijk wat grote bedrijven en brengt veel werkgelegenheid naar de stad.
Heb jij nooit in een oostblok land over de wegen gereden?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet?
Hongarije is ook goed. Voor de rest kom ik daar niet nee. Heb niet zoveel geldquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb jij nooit in een oostblok land over de wegen gereden?![]()
Slowakije, 3 jaar geleden.. 4 baanssnelweg, van het een op het andere moment stopt ie gewoon, en moet je over een quasi verhard zandpad en later b-wegen verder. *ja, momenteel geen geld om de snelweg verder aan te leggen*. Over 50km komt u bij een volgend stuk snelweg.
Roemenië, afgelopen jaar.. Kuilen in de weg waarvan ik nog blij ben dat mijn uitlaat en uberhaupt hele onderkant van mn auto nog heelhuids thuis is gekomen. Om maar te zwijgen over het weggedrag van die Roemenen, want die willen echt heel graag dood lijkt wel.
Slovenië en Kroatië zijn dan wel weer perfect. Betaal je ook wel aardig tol voor, maar de snelwegen.. Pfoei, daar kunnen ze in nederland nog een puntje aan zuigen. Ligt er natuurlijk ook pas een jaar of 10, maar toch.
Net of je daar veel geld voor moet hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hongarije is ook goed. Voor de rest kom ik daar niet nee. Heb niet zoveel geldNeem me maar een keer mee!
Maar wel een auto. En daar heb ik het geld nu niet voor (over).quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net of je daar veel geld voor moet hebben
Eentje huren, vrienden zoeken met een auto.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel een auto. En daar heb ik het geld nu niet voor (over).
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eentje huren, vrienden zoeken met een auto.
Of zoals ik het destijds deed met vrienden; auto van de vader van een van die gasten lenen voor 3 weken om naar Tsjechië te crossen
Nee toch?quote:
We wilden deze zomer een roadtrip doen, en die gaat iig niet richting Frankrijk/Spanje dus oostblok is wel leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eentje huren, vrienden zoeken met een auto.
Of zoals ik het destijds deed met vrienden; auto van de vader van een van die gasten lenen voor 3 weken om naar Tsjechië te crossen
Ga je meequote:
quote:My lesbian neighbors asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said I wanna watch.
Als we dan langs Sziget kunnen.quote:
Was is Szitget?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als we dan langs Szitget kunnen.![]()
Omg.
Festival in Boedapest. 24uur per dag, 7/8 dagen lang.quote:
DOEN WE.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Festival in Boedapest. 24uur per dag, 7/8 dagen lang.
Net alsof ik zou mogen. Volgend jaar wel, dan zou ik gerust gaan hoor.quote:
Niets want het is Sziget.quote:
Shitgatquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ik zou mogen. Volgend jaar wel, dan zou ik gerust gaan hoor.
Ik ga voor het gekke wijf in het paars gekleed achter die ventquote:
Poepseksquote:
Snoepseksquote:
Groepsseks.quote:
Jij kan het wetenquote:
Goede keus. Daar kan je 'm gelijk in douwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga voor het gekke wijf in het paars gekleed achter die vent
I wishquote:
Met een IQ onder de elf, beslist de biatch niet zelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede keus. Daar kan je 'm gelijk in douwen.
quote:
quote:
De vraag is: met alleen mannen of vooral vrouwen?quote:
9 dagen. Ik ga daarheen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Festival in Boedapest. 24uur per dag, 7/8 dagen lang.
Mannen natuurlijk, wat moet ik met vrouwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vraag is: met alleen mannen of vooral vrouwen?
Daar kun je verdomd interessante dingen mee doen (heb ik van horen zeggen)quote:Op maandag 14 maart 2011 08:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen natuurlijk, wat moet ik met vrouwen.
Inderdaad!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar kun je verdomd interessante dingen mee doen (heb ik van horen zeggen)
Tieten voelen en beffenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen natuurlijk, wat moet ik met vrouwen.
Arme BDH, meer heeft ie nog niet mogen doen bij het andere geslachtquote:
Als ik dit zo lees is mijn exemplaar stuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad!
Verdwalen als je haar kaart laat lezen bijvoorbeeld
Ruzie krijgen als je dingen niet opruimt
De hele avond net 5 kijken
De H&M folder uit je hoofd leren
Stilstaan bij ieder kindje om te horen *oh ik wil er ook zo graag een*.
Jezelf afvragen of het verdacht is dat ze iedere keer hoofdpijn heeft.
Zeer interessant![]()
Newbiequote:Op maandag 14 maart 2011 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Arme BDH, meer heeft ie nog niet mogen doen bij het andere geslacht
* SuperrrTuxxx voelt aan lichaamquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad!
Verdwalen als je haar kaart laat lezen bijvoorbeeld
Ruzie krijgen als je dingen niet opruimt
De hele avond net 5 kijken
De H&M folder uit je hoofd leren
Stilstaan bij ieder kindje om te horen *oh ik wil er ook zo graag een*.
Jezelf afvragen of het verdacht is dat ze iedere keer hoofdpijn heeft.
Zeer interessant![]()
Hm dat is wel nasty, sterktequote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
Die schijnbaar "onschuldige" krentenbaard heeft in een nacht m'n oog zodanig verwoest dat ik er niks meer mee kan zien.Dalijk naar de spoedeisende hulp en antibiotica halen. FML.
Dan voel je niet goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx voelt aan lichaam
Er klopt iets niet.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan voel je niet goed.
Laat mij eens voelen?
Toch geen penis?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx voelt aan lichaam
Er klopt iets niet.
Volgens mij moet jij toch beter opletten.quote:
Arrrrrquote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
Die schijnbaar "onschuldige" krentenbaard heeft in een nacht m'n oog zodanig verwoest dat ik er niks meer mee kan zien.Dalijk naar de spoedeisende hulp en antibiotica halen. FML.
Misschien had je een voorbinddildo om van je groepsseksquote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij toch beter opletten.
ah, nastyquote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
Ga dan naar de eerste hulp.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef kutkabouter het volgende:
Ik voel nu dat mijn andere oog ook begint te ontsteken.
Ga ik ook nu. Straks kan ik niks meer zien.quote:
Da's wel zo fijn in het spiegelhuisquote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga ik ook nu. Straks kan ik niks meer zien.
Zozo... je gaat *NU* al?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga ik ook nu. Straks kan ik niks meer zien.
Volgens mij heb jij mijn zus geneukt viespeuk, die heeft ook 2 ontstoken ogen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef kutkabouter het volgende:
Ik voel nu dat mijn andere oog ook begint te ontsteken.
Is ze sexy?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mijn zus geneukt viespeuk, die heeft ook 2 ontstoken ogen.
Nee ik ben natuurlijk de meest sexy persoon van de familie.quote:
Wat ben ik een bofkontquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben natuurlijk de meest sexy persoon van de familie.
* Ceased2Be houdt wijselijk zijn mondquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedankt man!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
* Ceased2Be houdt wijselijk zijn mond
Tell mequote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:
Na de opmerking van ceased ben ik aan het twijfelen.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn smaak in vrouwen is uitstekend. Zeker qua huwelijksmateriaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alhoewel over de smaak van Ceased ook valt te twisten.
Nee, hij discrimineert, da's wat anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na de opmerking van ceased ben ik aan het twijfelen.
Ja he!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent in iedergeval goed gevormd zo te zien tuxx
Ik doe wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, hij discrimineert, da's wat anders.
Dat wilde ik ook gaan zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je moet niet discrimineren jongen.quote:
Jou neem ik sowieso niet serieus.quote:
Waarom niet. Ik ben vooralsnog een van de intelligentere mensen in deze topicreeks.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso niet serieus.
Oh ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben vooralsnog een van de intelligentere mensen in deze topicreeks.
Ghehe, lekkere bureaucratie daarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
Maar ik kom net terug van het ziekenhuis, en ik heb geen antibiotica meegehad.Ik werd doorgestuurd naar de oogarts en die heeft me een oogzalf meegegeven. Hij zei dat als ik antibiotica wilde voor de rest van die tyfus krentenbaard dat ik maar naar de huidarts moest gaan.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben vooralsnog een van de intelligentere mensen in deze topicreeks.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ikquote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
LOL, ben ik duidelijk niet de enige die dat dacht
Ja.quote:
Ik denk dat wij hetzelfde denken, denk ik zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |