HAHAHAHA!!quote:
Geworden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!
Je hersenen zijn te sloom geworden van de drank.
quote:
Het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ghehe, VV en ik staan op het filmpje bij de onthullig van Knillis
Welliswaar somewhere tussen de meute en van achteren gefilmd, maar toch beroemd nu
Lulquote:
Neeee, internet op m'n telefoon werkte niet meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!
Je hersenen zijn te sloom geworden van de drank.
Ik voel met je mee man, 9 tot 16.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
EN IK ROEP HEEEE
LOOP MAAR LEKKER MEE
LALALLALAA
Shit deze carnaval was vet! Een keer geen drama, ruzie etc.![]()
Alleen morgen weer werken.
Oh hendig geregeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef FedExpress het volgende:
zouden we wel doen, maar ouders van een vriendin van me waren met de auto en brachten ons thuis. super chill. veel rondjes rotonde gedaan? gisteren wel iedere rotonde. 1 rotonde zelfs 3 rondjes. dat was niet cool
Morgen 7;45 beginnen. Tot half 5.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik voel met je mee man, 9 tot 16.
quote:
Ik zou je geven.quote:
Yo. Kom maar halen. Versgemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey goeiemorgen, doe mij ook een beetje carnavla.
en dat vraag je dan niet even terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Die vent was ook mooi trouwens ik geef vijf euro. Hij van; ja is goed zo.
Omg ja zou het joh.kreeg niet eens geld terug ofzo.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat vraag je dan niet even terug?
KK
Jawel maar hij gaf het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat vraag je dan niet even terug?
KK
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel maar hij gaf het niet.Plus ze trokken me mee.
KK doelde op mn wisselgeld.
Geen idee.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef FedExpress het volgende:
Wow, hoe kom ik er in hemelsnaam bij om 2010 te typen
Ik ben wel brak, maar dit gaat wel heel ver
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hoeft niet groot te zijn om te weten dat we Oeteldonkers zijn.
Omdat al die eigenaren liggen te tukken omdat ze 24/6 hebben gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef Frankii het volgende:
Waarom zijn er zoveel eettentjes dicht nu?
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaa
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Google.Je kan niet meer inloggen bij YT zonder je Google-account gekoppeld te hebben.
![]()
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
nee joh, 95% carnavalsmuziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WheheLalalaa vind ik met carnaval echt tegenvallen. Allemaal Spaanse en Engelse muziek ertussen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee joh, 95% carnavalsmuziek
[..]
![]()
![]()
denk hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.
Als ze carnavalsmuziek op hebben dan is het inderdaad wel toffe muziek. Plus 3 barren wat ook handig is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
denk het
Ik vind de Lalalaa echt 1 van de gezelligste tenten waar ook daadwerkelijk carnavals-/feestmuziek gedraaid wordt
Opium.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Bierkelder was idd een behoorlijk kutquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Opium.Nee, ik ben ook nog in hotel centraal geweest een halve avond. Fucking gezellig, een halve avond met 45+ bosschenaren zuipen.
![]()
en in de bierkelder maar dat was echt pure kanker, taveerne ben ik even geweest en ook nog in de kleine werelt want daar werkt mijn beste maat dus dat heeft me dik 30 euro gescheeld.
quote:
Lok je zo al die weerloze mannen naar je huis om ze vervolgens op te sluiten in je fritzl-kelder?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Mijn lokroep werkt wel goed zeg.
We moeten wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Mijn lokroep werkt wel goed zeg.
Hoezo?quote:
Mijn werkwijze is beroepsgeheim.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lok je zo al die weerloze mannen naar je huis om ze vervolgens op te sluiten in je fritzl-kelder?
Nee hoor, elke vrouw is hetzelfde. Als ze sex wil gedraagt ze zich echt als een krolsche kat en dan is er vroeg of laat een of andere lutser die erop ingaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn werkwijze is beroepsgeheim.
Je zei 'ingaat'quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor, elke vrouw is hetzelfde. Als ze sex wil gedraagt ze zich echt als een krolsche kat en dan is er vroeg of laat een of andere lutser die erop ingaat.
Die 15-jarige sletjes waar jij mee omgaat doen dat vast wel zo ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor, elke vrouw is hetzelfde. Als ze sex wil gedraagt ze zich echt als een krolsche kat en dan is er vroeg of laat een of andere lutser die erop ingaat.
Ik moest echt heel hard lachen.quote:
Wij ouwelullen snappen dat soort subtiele humor tenminstequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wij ouwelullen snappen dat soort subtiele humor tenminste
*boks*
Neemt niet weg dat ze het wel amkkelijk hebben. Er is altijd wel iemand die er op ingaat (whehequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is anders een erg prettig concept hoor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja mijn gebruikelijke tactiek 'in een hoek stoer staan kijken met een baco en hopen dat ze naar jou toe komt' heeft nooit echt geholpen daarmee
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, ik keek gewoon altijd even zo
[ afbeelding ]
En dan gingen ze uit puur medelijden wel met me naar bed
Ja, ik ga nu.quote:
Jij zou me uit medelijden best doenquote:
quote:
Ik stikte bijna in m'n lach, bedankt man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij zou me uit medelijden best doen
Hoewel, jij zou me sowieso al doen
quote:
Anders, maar nu niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was om 6u anders mn bed al uit hoor
toen stapte ik net mn bed inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was om 6u anders mn bed al uit hoor
Ben gisteren geweest, ga vanavond en morgen nog.quote:
quote:Oeteldonk is op internet meest populaire carnavalsstad.
Oeteldonk blijkt op internet de meest populaire carnavalsstad. Kielegat (Breda) en Mestreech(Maastricht)scoren ook goed, maar meer dan de helft van de carnavalsberichten op internet bleek te gaan over Oeteldonk. Dat blijkt uit de cijfers van onderzoeksbureau Clipit, dat meer dan 10.000 berichten over carnaval op internet analyseerde.
Clipit bekeek berichten over 31 carnavalssteden tijdens de vier carnavalsdagen. Kruikenstad(Tilburg) scoorde daarin 1.736 berichten, voorgegaan door Mestreech met 2.056 berichten en Kielegat met 2.352. Oeteldonk liet de rest echter ver achter zich met 11.0519, ofwel wel 51,9 procent van alle online berichten tijdens carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |