HAHAHAHA!!quote:
Geworden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!
Je hersenen zijn te sloom geworden van de drank.
quote:
Het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ghehe, VV en ik staan op het filmpje bij de onthullig van Knillis
Welliswaar somewhere tussen de meute en van achteren gefilmd, maar toch beroemd nu
Lulquote:
Neeee, internet op m'n telefoon werkte niet meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!
Je hersenen zijn te sloom geworden van de drank.
Ik voel met je mee man, 9 tot 16.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
EN IK ROEP HEEEE
LOOP MAAR LEKKER MEE
LALALLALAA
Shit deze carnaval was vet! Een keer geen drama, ruzie etc.![]()
Alleen morgen weer werken.
Oh hendig geregeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef FedExpress het volgende:
zouden we wel doen, maar ouders van een vriendin van me waren met de auto en brachten ons thuis. super chill. veel rondjes rotonde gedaan? gisteren wel iedere rotonde. 1 rotonde zelfs 3 rondjes. dat was niet cool
Morgen 7;45 beginnen. Tot half 5.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik voel met je mee man, 9 tot 16.
quote:
Ik zou je geven.quote:
Yo. Kom maar halen. Versgemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey goeiemorgen, doe mij ook een beetje carnavla.
en dat vraag je dan niet even terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Die vent was ook mooi trouwens ik geef vijf euro. Hij van; ja is goed zo.
Omg ja zou het joh.kreeg niet eens geld terug ofzo.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat vraag je dan niet even terug?
KK
Jawel maar hij gaf het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat vraag je dan niet even terug?
KK
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel maar hij gaf het niet.Plus ze trokken me mee.
KK doelde op mn wisselgeld.
Geen idee.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef FedExpress het volgende:
Wow, hoe kom ik er in hemelsnaam bij om 2010 te typen
Ik ben wel brak, maar dit gaat wel heel ver
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hoeft niet groot te zijn om te weten dat we Oeteldonkers zijn.
Omdat al die eigenaren liggen te tukken omdat ze 24/6 hebben gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef Frankii het volgende:
Waarom zijn er zoveel eettentjes dicht nu?
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaa
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Google.Je kan niet meer inloggen bij YT zonder je Google-account gekoppeld te hebben.
![]()
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
nee joh, 95% carnavalsmuziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WheheLalalaa vind ik met carnaval echt tegenvallen. Allemaal Spaanse en Engelse muziek ertussen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee joh, 95% carnavalsmuziek
[..]
![]()
![]()
denk hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |