Geen idee.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef FedExpress het volgende:
Wow, hoe kom ik er in hemelsnaam bij om 2010 te typen
Ik ben wel brak, maar dit gaat wel heel ver
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hoeft niet groot te zijn om te weten dat we Oeteldonkers zijn.
Omdat al die eigenaren liggen te tukken omdat ze 24/6 hebben gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef Frankii het volgende:
Waarom zijn er zoveel eettentjes dicht nu?
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog in de opium geweest?
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ben zondag en maandag ook best ff in de orangerie geweest. gisteren half uurtje Pumke. En dan ook heeeel veel Lalalaa
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Google.Je kan niet meer inloggen bij YT zonder je Google-account gekoppeld te hebben.
![]()
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
nee joh, 95% carnavalsmuziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WheheLalalaa vind ik met carnaval echt tegenvallen. Allemaal Spaanse en Engelse muziek ertussen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil best neuken, maar dat geram in m'n kont vind ik minder.![]()
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee joh, 95% carnavalsmuziek
[..]
![]()
![]()
denk hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb ik er zeker die overige 5% van de tijd gestaan.
Als ze carnavalsmuziek op hebben dan is het inderdaad wel toffe muziek. Plus 3 barren wat ook handig is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
denk het
Ik vind de Lalalaa echt 1 van de gezelligste tenten waar ook daadwerkelijk carnavals-/feestmuziek gedraaid wordt
Opium.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk Lalalaa, Orangerie, Jeronimus en 't Pumpke. Waar ben jij zoal geweest?
Bierkelder was idd een behoorlijk kutquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Opium.Nee, ik ben ook nog in hotel centraal geweest een halve avond. Fucking gezellig, een halve avond met 45+ bosschenaren zuipen.
![]()
en in de bierkelder maar dat was echt pure kanker, taveerne ben ik even geweest en ook nog in de kleine werelt want daar werkt mijn beste maat dus dat heeft me dik 30 euro gescheeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |