quote:
Anders, maar nu niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was om 6u anders mn bed al uit hoor
toen stapte ik net mn bed inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik was om 6u anders mn bed al uit hoor
Ben gisteren geweest, ga vanavond en morgen nog.quote:
quote:Oeteldonk is op internet meest populaire carnavalsstad.
Oeteldonk blijkt op internet de meest populaire carnavalsstad. Kielegat (Breda) en Mestreech(Maastricht)scoren ook goed, maar meer dan de helft van de carnavalsberichten op internet bleek te gaan over Oeteldonk. Dat blijkt uit de cijfers van onderzoeksbureau Clipit, dat meer dan 10.000 berichten over carnaval op internet analyseerde.
Clipit bekeek berichten over 31 carnavalssteden tijdens de vier carnavalsdagen. Kruikenstad(Tilburg) scoorde daarin 1.736 berichten, voorgegaan door Mestreech met 2.056 berichten en Kielegat met 2.352. Oeteldonk liet de rest echter ver achter zich met 11.0519, ofwel wel 51,9 procent van alle online berichten tijdens carnaval.
Ik ben trots op Oeteldonk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zag het gisteren ook al ff staan ja. Wat hip he
Jazeker!quote:
Hier ook, eindelijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef FedExpress het volgende:
hoinu toch echt eens tijd om goed te gaan slapen
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... net ff aangeschaft hier
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Your loss...
Denk dat het niet beter wordt als ik vertel dat het een mengels is van 'Escape from the house on haunted hill' en de 'Arkham Horror' serie?
neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
tsk tsk tsk
H.P. Lovecraft, de Cthulhu Mythos...
anything?
ooooh, diequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://en.wikipedia.org/wiki/H._P._Lovecraft
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |