Ik ben trots op Oeteldonk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zag het gisteren ook al ff staan ja. Wat hip he
Jazeker!quote:
Hier ook, eindelijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef FedExpress het volgende:
hoinu toch echt eens tijd om goed te gaan slapen
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... net ff aangeschaft hier
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Your loss...
Denk dat het niet beter wordt als ik vertel dat het een mengels is van 'Escape from the house on haunted hill' en de 'Arkham Horror' serie?
neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
tsk tsk tsk
H.P. Lovecraft, de Cthulhu Mythos...
anything?
ooooh, diequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://en.wikipedia.org/wiki/H._P._Lovecraft
[ afbeelding ]
Wacht maar tot Cthulhu komt, je bent een van de eerste die eraan gaat!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ooooh, die
Echt geen idee. Maar is ook niet mijn cultuur, dat scheelt
Yeey Tux en ik zouden 'dat' gewoon overleven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://en.wikipedia.org/wiki/H._P._Lovecraft
[ afbeelding ]
oh noes, please don'tquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar tot Cthulhu komt, je bent een van de eerste die eraan gaat!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yeey Tux en ik zouden 'dat' gewoon overleven.
Was inderdaad. Nu is het niet meer stiekem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef kutkabouter het volgende:
Maar barrie, jij was stiekem toch een man?
Ik ben er nog niet achter gekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was inderdaad. Nu is het niet meer stiekem.
quote:
Geen van beide.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter gekomenBen ik nu triest of jij?
Yeah, wij 4ever!!quote:
Ja in Warschau is nog best veel te zien. Heel veel monumenten enzo, en dingen uit de Sovjet-Unie. Het is nog best een net land, ofniet Ceased? Heb nog zo'n pet/hoed uit het sovjetleger gekochtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Wat is er allemaal te doen/zien in Polen?
Roemenie lijkt mij dus ook een kutland. Rusland, Polen en Hongarije vallen iig erg mee. Denk dat Roemenen ook niet helemaal geaccepteerd gaan worden, iedereen linkt ze aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oostblok landen zijn ook zeker niet slecht hoor.
Ondertussen slowakijke, hongarije, en de balkan gezien. Valt me allemaal heel goed mee.
Vorig jaar zelfs roemenië bekeken, dat was wel enigzins een achtergesteld land
Oh no! The Beast is back.quote:
Warschau heeft wel een toffe skyline.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja in Warschau is nog best veel te zien. Heel veel monumenten enzo, en dingen uit de Sovjet-Unie. Het is nog best een net land, ofniet Ceased? Heb nog zo'n pet/hoed uit het sovjetleger gekocht
Ik heb niet zo'n snorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Warschau heeft wel een toffe skyline.
Vet! Zo'n echte? En lijk je nu op Stalin?
You know it, bitch.quote:
Wow een echte, freaky.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n snorEn het is een echte ja, supervet. Hij past me alleen niet maar hij staat hier op zo'n modelhoofd met gasmasker enzo
![]()
Zal morgen eens een foto posten. Ik vind 't best awesomequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow een echte, freaky.
Omg met een gasmasker erbij.
Nou ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal morgen eens een foto posten. Ik vind 't best awesome
Warchaw is helemaal nep man. Of in iedergeval is niks ouder dan 60 jaar. Dat is helemaal aan puin geschoten. Eerst door stuka's, en 5 jaar later nog een keer door de soviets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Warschau heeft wel een toffe skyline.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Warchaw is helemaal nep man. Of in iedergeval is niks ouder dan 60 jaar. Dat is helemaal aan puin geschoten. Eerst door stuka's, en 5 jaar later nog een keer door de soviets.
Geen enkele steen daar is meer origineel..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook geen eeuwen oud maar wel zwaar vet.
Samen in het Hiltonquote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kunnen daar ook een meet organiseren.
Rustig in de vergaderruimte een fokvergadering houden, als echte zakenlui.quote:
Ik een net pak, jij nette kleren, en dan WHOP het zwembad inquote:Op zondag 13 maart 2011 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rustig in de vergaderruimte een fokvergadering houden, als echte zakenlui.
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik een net pak, jij nette kleren, en dan WHOP het zwembad in
Uiteraard. Tering dat zou een epische meet zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard. Tering dat zou een epische meet zijn.
Barrie, dit ga ik fixen! En nu ga ik slapen want ik ben moequote:
Oke succes met regelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie, dit ga ik fixen! En nu ga ik slapen want ik ben moe![]()
Ik ga wel met jou en tuxxx, kunnen die andere gasten lekker binnen gaan bieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.
Dan ga ik liever binnen bier drinken.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en tuxxx, kunnen die andere gasten lekker binnen gaan bieren.
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga ik liever binnen bier drinken.
Ontzettend.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef FedExpress het volgende:
dat moet pijn doen KK, dat moet pijn doen
Omdat weekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
Hoezo zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Hoezo zijn jullie niet in de stad aan het zuipen?quote:
Omdat ik voor deze maand nog maar 14 euro heb. En daar kan ik nou niet echt van gaan zuipen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo zijn jullie niet in de stad aan het zuipen?
Je bent een vrouw. Je hoeft niks te betalen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik voor deze maand nog maar 14 euro heb. En daar kan ik nou niet echt van gaan zuipen.
Dat is wel heul vroeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef FedExpress het volgende:
net met vrienden bij iemand thuis geweest, nu ga ik slapen. 8.50 staat de wekker weer. trusten!
Eindbaas natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Je hoeft niks te betalen.
Tenzij je een eindbaas bent natuurlijk.
Ik geloof je niet. Je komt uit Den Bosch, en daar worden immers alleen maar mooie mensen geboren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Je komt uit Den Bosch, en daar worden immers alleen maar mooie mensen geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Sowieso al die Bossche trollen met vlot en pittig kapsel.quote:
Ja KK en wat is daar mis mee?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sowieso al die Bossche trollen met vlot en pittig kapsel.
Heb jij kort haar?quote:
Ja vast.quote:
Ik geloof er geen zak van.quote:
Truste.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga slapen, weltruste alvast.
erg moe. ik begin doodmoe weer aan de studie. en dan ga ik woensdag met studie naar London. zal niet minder vermoeiend zijnquote:
Londen is wel tof! Hoelang ga je?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
erg moe. ik begin doodmoe weer aan de studie. en dan ga ik woensdag met studie naar London. zal niet minder vermoeiend zijn
Even doorbijten! Het is zomervakantie voordat je er erg in hebt!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
erg moe. ik begin doodmoe weer aan de studie. en dan ga ik woensdag met studie naar London. zal niet minder vermoeiend zijn
Ze is kaal.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
Barrie doe nou even eerlijk. Heb je een vlot en pittig kapsel of was dat bullshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Geef me een reden waarom ik er over zou liegen.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
Barrie doe nou even eerlijk. Heb je een vlot en pittig kapsel of was dat bullshit?
Omdat je denkt dat ik op je geil ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geef me een reden waarom ik er over zou liegen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat ik op je geil ofzo.En omdat ik nog nooit iemand met vlot en pittig kapsel in de opium heb gezien. En ik weet dat wij minstens 1x tegelijk in de opium zijn geweest.
Nee, ja weetikveel. Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij dat iemand van 18/19 een vlot en pittig kapsel neemt.quote:
O dat kan zeker wel leuk zijn hoor, ook al genoeg vrouwen gezien die er erg leuk uitzien met gemillimeterd haar.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ja weetikveel. Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij dat iemand van 18/19 een vlot en pittig kapsel neemt.
Lijkt net of ze ziek is geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dat kan zeker wel leuk zijn hoor, ook al genoeg vrouwen gezien die er erg leuk uitzien met gemillimeterd haar.
Eve Salvail bijv.
[ afbeelding ]
Ik vind dat dus echt helemaal niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dat kan zeker wel leuk zijn hoor, ook al genoeg vrouwen gezien die er erg leuk uitzien met gemillimeterd haar.
Eve Salvail bijv.
[ afbeelding ]
Ik ook. Ook bij mannen hoor, maar da's minder ergquote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n kaal hoofd vind ik er echt raar uitzien.
Ja precies, bij mannen kan dat dan nog.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Ook bij mannen hoor, maar da's minder erg
Dus je hebt wel lange haren?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies, bij mannen kan dat dan nog.Dat meisje van Harry Potter heeft ook ineens korte haren. Kei zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |