Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik een net pak, jij nette kleren, en dan WHOP het zwembad in
Uiteraard. Tering dat zou een epische meet zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard. Tering dat zou een epische meet zijn.
Barrie, dit ga ik fixen! En nu ga ik slapen want ik ben moequote:
Oke succes met regelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie, dit ga ik fixen! En nu ga ik slapen want ik ben moe![]()
Ik ga wel met jou en tuxxx, kunnen die andere gasten lekker binnen gaan bieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel met schoenen he. Dat maakt het dan zo mooi af.
Dan ga ik liever binnen bier drinken.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en tuxxx, kunnen die andere gasten lekker binnen gaan bieren.
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga ik liever binnen bier drinken.
Ontzettend.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef FedExpress het volgende:
dat moet pijn doen KK, dat moet pijn doen
Omdat weekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
Hoezo zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Hoezo zijn jullie niet in de stad aan het zuipen?quote:
Omdat ik voor deze maand nog maar 14 euro heb. En daar kan ik nou niet echt van gaan zuipen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo zijn jullie niet in de stad aan het zuipen?
Je bent een vrouw. Je hoeft niks te betalen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik voor deze maand nog maar 14 euro heb. En daar kan ik nou niet echt van gaan zuipen.
Dat is wel heul vroeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef FedExpress het volgende:
net met vrienden bij iemand thuis geweest, nu ga ik slapen. 8.50 staat de wekker weer. trusten!
Eindbaas natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Je hoeft niks te betalen.
Tenzij je een eindbaas bent natuurlijk.
Ik geloof je niet. Je komt uit Den Bosch, en daar worden immers alleen maar mooie mensen geboren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Je komt uit Den Bosch, en daar worden immers alleen maar mooie mensen geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Sowieso al die Bossche trollen met vlot en pittig kapsel.quote:
Ja KK en wat is daar mis mee?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sowieso al die Bossche trollen met vlot en pittig kapsel.
Heb jij kort haar?quote:
Ja vast.quote:
Ik geloof er geen zak van.quote:
Truste.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga slapen, weltruste alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |