Ze heeft aidsquote:
Net land? afgezien van de wegen wel ja... voelt alsof je continue offroad rijdtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja in Warschau is nog best veel te zien. Heel veel monumenten enzo, en dingen uit de Sovjet-Unie. Het is nog best een net land, ofniet Ceased? Heb nog zo'n pet/hoed uit het sovjetleger gekocht
Ik wilde al zeggen.quote:
Ik heb daar alleen in een taxi gezeten, van en naar het vliegveld, dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen. Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet? En die vriendelijke mensen had ik weer niet verwacht vantevoren. Hoe zit het met de armoede buiten warschau?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net land? afgezien van de wegen wel ja... voelt alsof je continue offroad rijdt
Voor de rest zijn de mensen wel weer vriendelijk en ziet iig Wroclaw er wel okay uit.
Wil nog wel een keer naar Gdansk met Mjan, dat trekt me wat meer.
zag je post nu pas, vandaar later reactie
Het schijnt dat mensen in het oostblok over het algemeen heel vriendelijk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in een taxi gezeten, van en naar het vliegveld, dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen. Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet? En die vriendelijke mensen had ik weer niet verwacht vantevoren. Hoe zit het met de armoede buiten warschau?
In bijvoorbeeld Rusland zijn ze wel gesloten hoor. Daar merk je het veel minder. Maar als je dan iets nodig hebt zullen ze je wel helpen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen in het oostblok over het algemeen heel vriendelijk zijn.
vertrek woensdagochtend om 7 uur vanuit Eindhoven met de bus. zaterdagavond rond 17 uur vertrekken we weerquote:
Ik heb ook alleen maar taxi's hier, maar de wegen zijn erbarmerlijk slecht... en ja slechter dan belgië... gapende gaten van 50cm tot 1m breed in het wegdek enzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in een taxi gezeten, van en naar het vliegveld, dus daar heb ik niet echt een mening over kunnen vormen. Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet? En die vriendelijke mensen had ik weer niet verwacht vantevoren. Hoe zit het met de armoede buiten warschau?
Nouja, die ouwe mensen zijn natuurlijk slachtoffer van het Sovjet-regime. In Warschau nagenoeg geen zwervers gezien, alleen wat mensen die er heel anders uitzagen, denk dat het zigeuners waren. Straatmuzikanten hoeven niet per se arm te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar taxi's hier, maar de wegen zijn erbarmerlijk slecht... en ja slechter dan belgië... gapende gaten van 50cm tot 1m breed in het wegdek enzo.
En genoeg armoede... door heel de stad heen zitten zwervers en straatmuzikanten. Vooral veel oudere mensen (dat vond ik persoonlijk nogal opvallend).
Voor de rest is de stad booming... het nieuwe technologiepark waar ik nu dagelijks zit trekt behoorlijk wat grote bedrijven en brengt veel werkgelegenheid naar de stad.
Heb jij nooit in een oostblok land over de wegen gereden?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slechter dan belgie kan toch eigenlijk niet?
Hongarije is ook goed. Voor de rest kom ik daar niet nee. Heb niet zoveel geldquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb jij nooit in een oostblok land over de wegen gereden?![]()
Slowakije, 3 jaar geleden.. 4 baanssnelweg, van het een op het andere moment stopt ie gewoon, en moet je over een quasi verhard zandpad en later b-wegen verder. *ja, momenteel geen geld om de snelweg verder aan te leggen*. Over 50km komt u bij een volgend stuk snelweg.
Roemenië, afgelopen jaar.. Kuilen in de weg waarvan ik nog blij ben dat mijn uitlaat en uberhaupt hele onderkant van mn auto nog heelhuids thuis is gekomen. Om maar te zwijgen over het weggedrag van die Roemenen, want die willen echt heel graag dood lijkt wel.
Slovenië en Kroatië zijn dan wel weer perfect. Betaal je ook wel aardig tol voor, maar de snelwegen.. Pfoei, daar kunnen ze in nederland nog een puntje aan zuigen. Ligt er natuurlijk ook pas een jaar of 10, maar toch.
Net of je daar veel geld voor moet hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hongarije is ook goed. Voor de rest kom ik daar niet nee. Heb niet zoveel geldNeem me maar een keer mee!
Maar wel een auto. En daar heb ik het geld nu niet voor (over).quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net of je daar veel geld voor moet hebben
Eentje huren, vrienden zoeken met een auto.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel een auto. En daar heb ik het geld nu niet voor (over).
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eentje huren, vrienden zoeken met een auto.
Of zoals ik het destijds deed met vrienden; auto van de vader van een van die gasten lenen voor 3 weken om naar Tsjechië te crossen
Nee toch?quote:
We wilden deze zomer een roadtrip doen, en die gaat iig niet richting Frankrijk/Spanje dus oostblok is wel leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eentje huren, vrienden zoeken met een auto.
Of zoals ik het destijds deed met vrienden; auto van de vader van een van die gasten lenen voor 3 weken om naar Tsjechië te crossen
Ga je meequote:
quote:My lesbian neighbors asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said I wanna watch.
Als we dan langs Sziget kunnen.quote:
Was is Szitget?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als we dan langs Szitget kunnen.![]()
Omg.
Festival in Boedapest. 24uur per dag, 7/8 dagen lang.quote:
DOEN WE.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Festival in Boedapest. 24uur per dag, 7/8 dagen lang.
Net alsof ik zou mogen. Volgend jaar wel, dan zou ik gerust gaan hoor.quote:
Niets want het is Sziget.quote:
Shitgatquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ik zou mogen. Volgend jaar wel, dan zou ik gerust gaan hoor.
Ik ga voor het gekke wijf in het paars gekleed achter die ventquote:
Poepseksquote:
Snoepseksquote:
Groepsseks.quote:
Jij kan het wetenquote:
Goede keus. Daar kan je 'm gelijk in douwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga voor het gekke wijf in het paars gekleed achter die vent
I wishquote:
Met een IQ onder de elf, beslist de biatch niet zelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede keus. Daar kan je 'm gelijk in douwen.
quote:
quote:
De vraag is: met alleen mannen of vooral vrouwen?quote:
9 dagen. Ik ga daarheen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Festival in Boedapest. 24uur per dag, 7/8 dagen lang.
Mannen natuurlijk, wat moet ik met vrouwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vraag is: met alleen mannen of vooral vrouwen?
Daar kun je verdomd interessante dingen mee doen (heb ik van horen zeggen)quote:Op maandag 14 maart 2011 08:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen natuurlijk, wat moet ik met vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |