Da's wel zo fijn in het spiegelhuisquote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga ik ook nu. Straks kan ik niks meer zien.
Zozo... je gaat *NU* al?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga ik ook nu. Straks kan ik niks meer zien.
Volgens mij heb jij mijn zus geneukt viespeuk, die heeft ook 2 ontstoken ogen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef kutkabouter het volgende:
Ik voel nu dat mijn andere oog ook begint te ontsteken.
Is ze sexy?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mijn zus geneukt viespeuk, die heeft ook 2 ontstoken ogen.
Nee ik ben natuurlijk de meest sexy persoon van de familie.quote:
Wat ben ik een bofkontquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben natuurlijk de meest sexy persoon van de familie.
* Ceased2Be houdt wijselijk zijn mondquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedankt man!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
* Ceased2Be houdt wijselijk zijn mond
Tell mequote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:
Na de opmerking van ceased ben ik aan het twijfelen.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn smaak in vrouwen is uitstekend. Zeker qua huwelijksmateriaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alhoewel over de smaak van Ceased ook valt te twisten.
Nee, hij discrimineert, da's wat anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na de opmerking van ceased ben ik aan het twijfelen.
Ja he!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent in iedergeval goed gevormd zo te zien tuxx
Ik doe wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, hij discrimineert, da's wat anders.
Dat wilde ik ook gaan zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je moet niet discrimineren jongen.quote:
Jou neem ik sowieso niet serieus.quote:
Waarom niet. Ik ben vooralsnog een van de intelligentere mensen in deze topicreeks.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso niet serieus.
Oh ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben vooralsnog een van de intelligentere mensen in deze topicreeks.
Ghehe, lekkere bureaucratie daarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
Maar ik kom net terug van het ziekenhuis, en ik heb geen antibiotica meegehad.Ik werd doorgestuurd naar de oogarts en die heeft me een oogzalf meegegeven. Hij zei dat als ik antibiotica wilde voor de rest van die tyfus krentenbaard dat ik maar naar de huidarts moest gaan.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben vooralsnog een van de intelligentere mensen in deze topicreeks.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ikquote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
LOL, ben ik duidelijk niet de enige die dat dacht
Ja.quote:
Ik denk dat wij hetzelfde denken, denk ik zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |