Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb de OP geupdatemaar dat linkje heb ik niet gedaan
gewoon, je registreren in de wikiquote:
ik dacht dus dat jij in eindhoven studeerde/woondequote:
als je van te jonge chicks houdt zou ik naar de opium gaan, en zorg dat je er afschrikwekkend genoeg uitziet, dan wordt je niet lastig gevallen door gastjes van 16 die het stoer vinden om ruzie te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Frankii het volgende:
Nope, ik studeer in utrecht en zit op kamers in DB. Nu gaan we maar eens ergens bier zoeken.
je wordt er wel sterk van, 4 keer per week een kratje van en naar de c1000 slepenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Bier moeten zoeken als student zijnde.Een echte student zorgt voor reserves.
Je hebt een zwaar leven hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je wordt er wel sterk van, 4 keer per week een kratje van en naar de c1000 slepen
edit: niet voor mij alleen uiteraard
ja het is wat, fokken terwijl ik zou moeten leren, de rest van de dag slapen, schijten, eten en bier drinken.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven hoor.
Komt doordat die cabaretiers geen humor hebben. Vrouwen moeten niet dat soort dingen gaan doen, laat dat lekker aan mannen over die het wel kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
overigens zijn vrouwelijke "cabaretiers" wel heel dramatisch
inderdaad, vrouwen moeten het bij koken en kinderen werpen houdenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt doordat die cabaretiers geen humor hebben. Vrouwen moeten niet dat soort dingen gaan doen, laat dat lekker aan mannen over die het wel kunnen.
Koken is voor mannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
inderdaad, vrouwen moeten het bij koken en kinderen werpen houden
dat mannen het beter kunnen wil niet zeggen dat het voor mannen isquote:
Uhu dus auto rijden is ook niet voor mannen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat mannen het beter kunnen wil niet zeggen dat het voor mannen is
jawelquote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dus auto rijden is ook niet voor mannen?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel
je vergelijkt appels met peren
ik ga tukkenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga tukken
kusje
of niet, als je dat eng vindt
Ik wel, mag dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat ik nu niet dronken ben
Klikte je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Goede grap om die link in de openingspost voor de OP in te zien te veranderen.
Veel plezier. Kusje hoeft niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga rukken
kusje
of niet, als je dat eng vindt
nog steeds even kinderachtig zie ik?quote:
ja, maar niet tijdens het etentjequote:
Ja wou zien hoe ik mn plaatje kon veranderen.quote:
Awesomequote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
GOEDEMORGEN
[..]
Ja wou zien hoe ik mn plaatje kon veranderen.Wel beter nu kon ik zien dat ik bij heeeel veel dingen stond ingelogd.
Vertelquote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, ik ben weer terug in ons mooie DB.![]()
Ben ook weer eens keihard genaaid door de NS en ik vond het nieteens lekker.
Alsof je je moet laten lastig vallen door gastjes van 16quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je van te jonge chicks houdt zou ik naar de opium gaan, en zorg dat je er afschrikwekkend genoeg uitziet, dan wordt je niet lastig gevallen door gastjes van 16 die het stoer vinden om ruzie te maken
nee dat moet ook niet, maar in een overvolle kroeg waar 60% dat soort figuren zijn die allemaal zitten te hopen een sletje te regelen kan je er niet echt omheenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alsof je je moet laten lastig vallen door gastjes van 16.
Die rotten maar even heel ver op.. Maar te jonge chicks is dan ook niet handig.. gewoon jonge chicks daarintegen
Zegt er een met een Opium sleutelhangerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee dat moet ook niet, maar in een overvolle kroeg waar 60% dat soort figuren zijn die allemaal zitten te hopen een sletje te regelen kan je er niet echt omheen
die niet meer geldig isquote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zegt er een met een Opium sleutelhanger![]()
Wat wil je weten, mop.quote:
vroeger was dat een prima tentquote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.
Vuile leugenaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb de OP geupdatemaar dat linkje heb ik niet gedaan
en FTS, wat is uw antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoezo bent u genaaid door de NS?quote:
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo bent u genaaid door de NS?
Wil je dan liever iets anders door je aars geboord krijgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.2 tientjes dwars door m'n aars heen geboord.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je dan liever iets anders door je aars geboord krijgen?
Ik denk van wel.quote:
je bent genaaid door een neger-schlong?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.2 tientjes dwars door m'n aars heen geboord.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vuile leugenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Jij bent niet zo'n mongool als bdh.quote:
ze controleren toch vaak zat kan ik je meldenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n mongool als bdh.![]()
Altijd zo'n mooie redenatie. 'ik ben niet gecontroleerd dus ik heb m'n kaartje voor niets gekocht'quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk, iemand die snapt dat je gewoon hoort te betalen voor je vervoer. Alles zal toch onderhouden moeten wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Altijd zo'n mooie redenatie. 'ik ben niet gecontroleerd dus ik heb m'n kaartje voor niets gekocht'
Toch is het zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Altijd zo'n mooie redenatie. 'ik ben niet gecontroleerd dus ik heb m'n kaartje voor niets gekocht'
Ik weet niet of je de afgelopen maanden het nieuws hebt gevolgd, maar daar wordt het iig niet aan uitgegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alles zal toch onderhouden moeten worden
Zo'n heerlijke drogreden ook... heb het argument vaker gehoord in de trein 'ja als ik wist dat ik gecontroleerd zou worden had ik wel een kaartje gekocht'.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk, iemand die snapt dat je gewoon hoort te betalen voor je vervoer. Alles zal toch onderhouden moeten worden
Haha, inderdaad ja. dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen als die zeggen dat ze 20 euro hebben verdiend als iets afgeprijsd was van 100 voor 80quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke drogreden ook... heb het argument vaker gehoord in de trein 'ja als ik wist dat ik gecontroleerd zou worden had ik wel een kaartje gekocht'.
Hi-la-risch.
Nouja, ergens voel je je wel genaaid. Ik heb studentenOV, dus heb niets te klagen. Maar als ik in het weekend ga zonder gecontroleerd te worden vind ik het wel zondequote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zonde als ik af moet rekenen in de winkel of als ik een heel jaar niet gecontroleerd wordt door de politie want dan heb ik weer wegenbelasting e.d. voor niets betaaldquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ergens voel je je wel genaaid. Ik heb studentenOV, dus heb niets te klagen. Maar als ik in het weekend ga zonder gecontroleerd te worden vind ik het wel zonde
Wat is dat voor onzin.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen als die zeggen dat ze 20 euro hebben verdiend als iets afgeprijsd was van 100 voor 80
je hoeft in januari op zondag niet meer te betalen hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ergens voel je je wel genaaid. Ik heb studentenOV, dus heb niets te klagen. Maar als ik in het weekend ga zonder gecontroleerd te worden vind ik het wel zonde
Zondagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hoeft in januari op zondag niet meer te betalen he
helaas is januari alweer bijna voorbij
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zonde als ik af moet rekenen in de winkel of als ik een heel jaar niet gecontroleerd wordt door de politie want dan heb ik weer wegenbelasting e.d. voor niets betaald
ga je dan zingen bij veronique en jeroen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ZondagDe tering, dan ga ik toch niet reizen
Zo weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.
nee, dat is echt nooit, die sprinters slaan echt nergens op wat dat betreftquote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo weinig.
Ik had laatst een retourtje naar Tilburg en toen ben ik heen en terug gecontroleerd. Dacht dat dat wel een normale zaak zou zijn richting die kant.
Totdat je een boete krijgt die tien keer zo duur is als het kaartje zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, dat is echt nooit, die sprinters slaan echt nergens op wat dat betreft
Tilburg echt heel weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo weinig.
Ik had laatst een retourtje naar Tilburg en toen ben ik heen en terug gecontroleerd. Dacht dat dat wel een normale zaak zou zijn richting die kant.
Ik heb 4 jaar lang 3x per week met de trein naar a'dam gereisd en werd gemiddeld 3x per week gecontroleerd (op de heen- danwel terugreis) maar daar betaal ik niet voor. Ik betaal om gebruik te maken van de service simple as that.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.
Qft,quote:Op maandag 24 januari 2011 04:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang 3x per week met de trein naar a'dam gereisd en werd gemiddeld 3x per week gecontroleerd (op de heen- danwel terugreis) maar daar betaal ik niet voor. Ik betaal om gebruik te maken van de service simple as that.
En goedemorgen
Oh, ik was ook om 8 uur al wakker hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel zegt ie dan, VV zit ondertussen allang in ehv, en ik in adam..
Terwijl de rest van fok net pas zon beetje hun bed uit komt rollen..
Life is quite unfair
Wen er maar aan, ik was om 6u in A'dam heb er al een halve werkdag op zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel zegt ie dan, VV zit ondertussen allang in ehv, en ik in adam..
Terwijl de rest van fok net pas zon beetje hun bed uit komt rollen..
Life is quite unfair
ik ga nu naar Eindhoven voor mn tentamenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef kutkabouter het volgende:
tentamen ging goed genoeg
nu slapen
Met het OV gaat het me niet lukken. het is 55 minuten tot aan A'dam Zuid, daarna de Metro (kost 2 haltes) daarna nog 10 / 15 minuten lopen of de shuttlebus pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is idd wel erg vroeg. Zo erg heb ik het dan nog niet, ik stond op 6u op. Dan al in amsterdam zijn is wel heavy, sowieso lastig met het ov. De autto gaat natuurlijk prima, mooi voor de files uit.
Had ik al ja gezegd dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, maar niet tijdens het etentje
moet dat dan?quote:
quote:
Niet dan?quote:
omdat jij het bentquote:
Ik ben blij dat ik zelf ook nog wat in te brengen heb, doet me goed dit.quote:
maarre, datumpje prikken dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zelf ook nog wat in te brengen heb, doet me goed dit.
Nou ben ik toch aardig thuis in adam zuid en omgeving, alleen al omdat ik er 4jaar gewoond heb. Maar kan me geen bedrijf voor de geest halen op 2 metrohaltes vanaf zuid. In iedergeval niet groot/belangrijk genoeg om vanuit db naartoe te reizen zou k denken:P. Maar die shuttlebus maakt natuurlijk dat het wel meer bedrijven zullen zijn. De zuidas,schiphol en aveen valt iig afquote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met het OV gaat het me niet lukken. het is 55 minuten tot aan A'dam Zuid, daarna de Metro (kost 2 haltes) daarna nog 10 / 15 minuten lopen of de shuttlebus pakken.
Met de auto ben ik er in 50 / 55 minuten deur-tot-deur.
Daarbij gaat de eerste trein pas om 6u dus kan ik nooit mijn dienst van 7u beginnen
hoe ging die?quote:
deze moet wel gelukt zijnquote:
nu al?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo dat was het dan met school voor dit jaar.Nu afwachten of ik het heb gehaald, herkansingen heb of dat ik maar moet emigreren.
En nu ga ik non stop nagelbijten.
Wtf, hoezo zo vroeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo dat was het dan met school voor dit jaar.Nu afwachten of ik het heb gehaald, herkansingen heb of dat ik maar moet emigreren.
En nu ga ik non stop nagelbijten.
IBMquote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou ben ik toch aardig thuis in adam zuid en omgeving, alleen al omdat ik er 4jaar gewoond heb. Maar kan me geen bedrijf voor de geest halen op 2 metrohaltes vanaf zuid. In iedergeval niet groot/belangrijk genoeg om vanuit db naartoe te reizen zou k denken:P. Maar die shuttlebus maakt natuurlijk dat het wel meer bedrijven zullen zijn. De zuidas,schiphol en aveen valt iig af.
Smiddags sta je trouwens wel lekker in de ellende met je auto dan btw. Helemaal vorige 2 jaar, met al dat geknutsel op de a2
Daarna hopelijk stage.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf, hoezo zo vroeg?![]()
En emigreren hoeft niet toch?
oplossing: ga op jezelf wonen, dan ben je overal vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 19:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarna hopelijk stage.![]()
Wel als het niet doorgaat, dan heb ik heel groot probleem. Vooral thuis maar ook op school.
Nou neequote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oplossing: ga op jezelf wonen, dan ben je overal vanaf
heul wel. nooit meer gezeik met je oudersquote:
Van die mensen die 100 jaar bij hun ouders blijven wonen.quote:
Ja dat weet ik nog goed, moest verdomme helemaal naar Slotervaart lopen toenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah dat verklaart.
Dat is de andere kant op met de metro. IBM zag ik altijd wel liggen toen ik nog de metro vanuit sloterdijk pakte. Dat is idd wel een stukje als je dat loopt.
Gevaarlijke halte hoor, henk sneevlietweg, daar bij die sschool. 2 jaar terug nog iemand vermoord..
Kan je beter in de graafsewijk wonen
dit inderdaad. ik wist niet hoe snel ik m'n biezen moest pakken toen ik m'n examen gehaald hadquote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die mensen die 100 jaar bij hun ouders blijven wonen.![]()
Mensen die hun kind zo snel mogelijk naar buiten willen werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die mensen die 100 jaar bij hun ouders blijven wonen.![]()
Gelukkig wilde ik dat zelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mensen die hun kind zo snel mogelijk naar buiten willen werken.
dit dus.quote:
quote:
neuken?quote:
Oke.quote:
Chill.quote:
Terug naar je ouders, met een tas vol vieze was? Omdat je zelf niet kan wassen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Chill.
Zaterdagnacht ben ik in Den Bosch.
ja, nee, jawel, nee, nee, nee en jaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terug naar je ouders, met een tas vol vieze was? Omdat je zelf niet kan wassen?En dan de kliekjes van papie en mamie meenemen. O ja, ze moeten je ook nog afzetten op het station omdat je niet kan/mag rijden
Leuk, op jezelf wonen!
Voor mij geldt hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, nee, jawel, nee, nee en nee
wasmachine en vaatwasser hier, nooit afwasquote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde.![]()
Ik moet toch eens gaan uitzoeken hoe het wasmachine hier in het huis werkt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef bijdehand het volgende:
Op je zelf gaan wonen en dan niet kunnen strijkenEn dan in een hok van 10m2 gaan zitten, de hele dag Schultenbrau drinken, en elkaar een beetje aftrekken. En maar blij dat je thuis weg bent
![]()
Niet iedereen heeft een kutjeugd thuis dus die mensen blijven gewoon thuis wonen!
Ik denk ik hokjes, jij woont er in eenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
vooral fijn in hokjes blijven denken BDH
mwa valt meequote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk ik hokjes, jij woont er in een
Dat noem ik een hok ja. Kom op, je oude huis was veel groter. En met 4 andere studenten een huis delen... hm... ik heb geen smetvrees maar dat wil niet zeggen dat ik met 4 andere ranslappen een badkamer en keuken deelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mwa valt mee
23 vierkante meter, + een grote keuken, badkamer, gemeenschappelijke ruimte en een washok die ik met 4 anderen deel
niet bepaald wat je een hok noemt
sorry vent, maar je vooroordelen begrijp ik wel, maar ze kloppen dus van geen kantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat noem ik een hok ja. Kom op, je oude huis was veel groter. En met 4 andere studenten een huis delen... hm... ik heb geen smetvrees maar dat wil niet zeggen dat ik met 4 andere ranslappen een badkamer en keuken deel
Ze kloppen in JOUW geval van geen kant... genoeg studentenhuizen gezien om te weten wat voor teringzooi het kan zijn. Voordat ik in Boschveld kwam wonen nooit op mezelf gezeten puur omdat ik niets wil delen met mensen die ik niet ken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sorry vent, maar je vooroordelen begrijp ik wel, maar ze kloppen dus van geen kant
het is niet voor niks dat er zoiets als instemmen bestaat (hospiteren in utrecht), daardoor weet je dat degene die je instemt bij je passen en ook wat voor mensen het zijn.
we maken ons huis gewoon elke week schoon hoor, en mijn kamer hier is groter dan mijn kamer thuis, en het enige waar ik daar kwam was mijn kamer en de hobbykamer en in de keuken om te eten
Als je 's ochtends in een plas urine staat in de badkamer weet je iig dat het je eigen urine isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze kloppen in JOUW geval van geen kant... genoeg studentenhuizen gezien om te weten wat voor teringzooi het kan zijn. Voordat ik in Boschveld kwam wonen nooit op mezelf gezeten puur omdat ik niets wil delen met mensen die ik niet ken.
Niet dat mijn huis zo spik und span is maar het is in ieder geval mijn eigen zooi.
echt he, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb weer een hele discussie gemist gisteren zie ik
BUT WHO IS THE WINNER?!?!?!quote:
Ik.quote:
Bij voorbaat al want niemand durft meer een discussie in met jouquote:
Ik ben ook heel erg eng.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij voorbaat al want niemand durft meer een discussie in met jou
quote:
quote:
ik heb ook al gezegd, ik begrijp je punt en ik snap waarom mensen thuis zouden willen blijven wonen maar ik wilde gewoon weg bij m'n ouders, ik was er gewoon helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze kloppen in JOUW geval van geen kant... genoeg studentenhuizen gezien om te weten wat voor teringzooi het kan zijn. Voordat ik in Boschveld kwam wonen nooit op mezelf gezeten puur omdat ik niets wil delen met mensen die ik niet ken.
Niet dat mijn huis zo spik und span is maar het is in ieder geval mijn eigen zooi.
Toch zou ik je doen.quote:
Volgens mij zou jij alles doen. Echt alles.quote:
Wie denkt er nu in hokjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En in delft werkt het in principe net wat anders, je hebt autistenflats met appartementjes met huursubsidie voor de mensen die nooit ergens ingestemd wordenen je hebt huizen waar instemmingen worden gehouden, en er wordt dus echt wel voor gezorgd dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.
En toch is het een gok, dat kun je nooit zeggen op basis van 1 gesprek. Dacht een klasgenoot te kennen met z'n nette kleren... kwam daar in een studentenhuis waar de muizen in de keuken liepen en het vuilnis van 3 weken in de gang gestapeld stond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb ook al gezegd, ik begrijp je punt en ik snap waarom mensen thuis zouden willen blijven wonen maar ik wilde gewoon weg bij m'n ouders, ik was er gewoon helemaal klaar mee.
En in delft werkt het in principe net wat anders, je hebt autistenflats met appartementjes met huursubsidie voor de mensen die nooit ergens ingestemd wordenen je hebt huizen waar instemmingen worden gehouden, en er wordt dus echt wel voor gezorgd dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.
het zijn allemaal sociale en chille gasten in mijn huis die ook gewoon weten wat persoonlijke hygiëne en dergelijke zijn, dus het is niet zo dat ons huis een grote mestberg is.
quote:
Da's geen compliment hoor. De schapen bij hun in de buurt rennen weg als ze hem aan horen komen.quote:
Zo vatte ik het ook niet op, ik vond het gewoon grappig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's geen compliment hoor. De schapen bij hun in de buurt rennen weg als ze hem aan horen komen.
ja daar heb je ook wel gelijk in, maar als je eens een keer een fout iemand instemt kan je hem daarna ook weer uitstemmen dus die mensen zijn vrij snel weer wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En toch is het een gok, dat kun je nooit zeggen op basis van 1 gesprek. Dacht een klasgenoot te kennen met z'n nette kleren... kwam daar in een studentenhuis waar de muizen in de keuken liepen en het vuilnis van 3 weken in de gang gestapeld stond.
het zit wel diep hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's geen compliment hoor. De schapen bij hun in de buurt rennen weg als ze hem aan horen komen.
Het zit niet diep. Zo doe ik tegen iedereenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het zit wel diep hewe zouden het ook gezellig kunnen houden
en ik weet niet hoe ST eruit ziet dus ik ga geen uiterlijksgerelateerde opmerkingen maken
Daar zou je onderhand toch wel doorheen moeten kunnen kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het zit wel diep hewe zouden het ook gezellig kunnen houden
en ik weet niet hoe ST eruit ziet dus ik ga geen uiterlijksgerelateerde opmerkingen maken
nee, ik ben hier een half jaar niet geweest omdat ik dit soort shit gewoon kut vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar zou je onderhand toch wel doorheen moeten kunnen kijken.
Voor die tijd was je er ook lang genoeg daarvoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik ben hier een half jaar niet geweest omdat ik dit soort shit gewoon kut vind
en omdat er op een gegeven moment alleen maar smileys gepost werden
12 topics ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor die tijd was je er ook lang genoeg daarvoor.
Je bent hier een half jaar niet geweest omdat je een ban hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik ben hier een half jaar niet geweest omdat ik dit soort shit gewoon kut vind
en omdat er op een gegeven moment alleen maar smileys gepost werden
ik kon hier toch met kloons posten is het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent hier een half jaar niet geweest omdat je een ban had
Die werden gewoon onderschept.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik kon hier toch met kloons posten is het niet
neequote:
Autistenflats... daar krijg ik een mental image bij, hoge hekken eromheen.. Allemaal gegil op de uitgestorven gangen van die flats..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb ook al gezegd, ik begrijp je punt en ik snap waarom mensen thuis zouden willen blijven wonen maar ik wilde gewoon weg bij m'n ouders, ik was er gewoon helemaal klaar mee.
het zijn allemaal sociale en chille gasten in mijn huis die ook gewoon weten wat persoonlijke hygiëne en dergelijke zijn, dus het is niet zo dat ons huis een grote mestberg is.
Dat kon bij ons dan weer niet. Als iemand door de stemronde heen was gekomen, zat je ook aan diegene vast totdat hij/zij vanzelf weg ging.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja daar heb je ook wel gelijk in, maar als je eens een keer een fout iemand instemt kan je hem daarna ook weer uitstemmen dus die mensen zijn vrij snel weer weg
tja, je kan diegene niet dwingen, maar het is meer dat er vanuit heel het huis druk op diegene wordt uitgeoefend. Het is misschien niet de leukste manier, maar het werkt wel. En het moet gebeuren, anders valt binnen de kortste keren heel het huis uit elkaar bij wijze van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kon bij ons dan weer niet. Als iemand door de stemronde heen was gekomen, zat je ook aan diegene vast totdat hij/zij vanzelf weg ging.
dat met die haren is denk ik het ergste wat ik hier tot nu toe heb meegemaakt, en ook het ergste wat ik ga meemaken. en daar kan ik wel mee leven inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Autistenflats... daar krijg ik een mental image bij, hoge hekken eromheen.. Allemaal gegil op de uitgestorven gangen van die flats..
Maar om me heel even kort in de discussie te mengen. Je moet het gewoon treffen met op kamers wonen. Heb zelf de afgelopen 6 jaar ook in studentenhuizen gewoond, variërend van 'gewone' huizen tot flats, waarbij je met huisgenootjes een verdieping deelt. Als je het treft is er niks aan de hand. Wij zaten op een prima verdieping, waar iedereen zich gewoon netjes aan het rooster hield en de keuken over het algemeen goed begaanbaar was.
In het huis was het inderdaad wat minder, en doucheputjes waar haren in liggen die niet van jou zijn is inderdaad ook niet alles. Aan de andere kant ga je daar ook heus niet dood van.
Neemt niet weg dat ik het na zoveel jaar wel weer mooi vond, en tijd om gewoon alles in eigen beheer te hebben. En ik moet zeggen, nu na 3 maanden helemaal alles zelfstandig, dat het prima bevalt
Ik ben er dan zo eentje die blijft om de rest dwars te zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tja, je kan diegene niet dwingen, maar het is meer dat er vanuit heel het huis druk op diegene wordt uitgeoefend. Het is misschien niet de leukste manier, maar het werkt wel. En het moet gebeuren, anders valt binnen de kortste keren heel het huis uit elkaar bij wijze van.
ja het was misschien een beetje overdreven. ik bedoel meer dat het op een gegeven moment voor iedereen a-relaxt wordt en er zo'n negatief sfeertje begint te hangenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben er dan zo eentje die blijft om de rest dwars te zittenAls daardoor zo'n huis uit elkaar valt, dan heeft het nooit goed in elkaar gezeten.
Ja maar jij zit mensen dwars for a livingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben er dan zo eentje die blijft om de rest dwars te zittenAls daardoor zo'n huis uit elkaar valt, dan heeft het nooit goed in elkaar gezeten.
quote:
Neukende mieren.quote:
Als er een beetje schaarste is qua kamers dan ga je de kamer toch niet uit als iedereen je pusht om 'm te peren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja het was misschien een beetje overdreven. ik bedoel meer dat het op een gegeven moment voor iedereen a-relaxt wordt en er zo'n negatief sfeertje begint te hangen
'cause even they can't feel itquote:
ik moest lachenquote:
in delft is niet heel veel schaarste hoor. het is hier geen utrecht ofzo wat betreft kamersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er een beetje schaarste is qua kamers dan ga je de kamer toch niet uit als iedereen je pusht om 'm te peren?
het is je vergevenquote:
Hm dan valt het mee. Maar als je ein-de-lijk een kamer hebt, dan geef je die niet meer op lijkt mij. Of je hebt dat ene extra chromosoompje waar wel meer mensen op het stedelijk last van hadden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in delft is niet heel veel schaarste hoor. het is hier geen utrecht ofzo wat betreft kamers
over het algemeen gebeurt dat dus ook niet veel hoor, maar soms is het dus gewoon dat uiteindelijk iemand helemaal niet bij het huis past en dan is het voor diegene zelf ook niet leuk en gaan ze ook vaak zelf op zoek naar iets anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm dan valt het mee. Maar als je ein-de-lijk een kamer hebt, dan geef je die niet meer op lijkt mij. Of je hebt dat ene extra chromosoompje waar wel meer mensen op het stedelijk last van hadden.
ethiekquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tss, hou dan je mond
Als je je verveeld, mag je me wel helpen wat ethische/morele dilemma's te bedenken voor een bedrijfsarts, en hoe die daarmee om moet gaan
Kutvakken, dat ethiek
Aawquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me zojuist officieel uitgeschreven.
Het is zo definitief nu.
DOE JE ZELF MANG WOLLAH!!!11!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is zo definitief nu.
Omdat je het niet meer kon halen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is zo definitief nu.
Ja omdat ik het niet meer kon halen. Ik weet niet hoe jouw vader zou reageren, maar als die net zo reageert als de mijne nu doet, dankjewel. hehe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je het niet meer kon halen?Ik leef met je mee. Als je vader er net zo op reageert als dat mijn vader zou doen, dan wens ik je veel sterkte
Nee, ik kon het echt niet meer halen. Zou hoe dan ook van de opleiding af moeten, dus dan maar beter nu dan over een half jaar. Heb ik inderdaad tijd genoeg om te kijken wat ik nu ga doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kon je het echt niet meer halen, of zou je alleen vertraging hebben opgelopen?
Als het dat eerste is, dan is het goed dat je nu al bent uitgeschreven.. Heb je mooi de tijd om na te denken over wat je wel wil en welke studie goed/beter is. Een half jaar rust kan wonderen doen om nieuwe inzichten te krijgen.
Als het dat tweede is, had ik persoonlijk gewoon doorgebikkeld..
Dankje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Wel kut FTS.Heel veel succes met het vinden van een andere opleiding.
Klopt. Ik ga sowieso nu werken en ondertussen eens goed nadenken en kijken wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
je hebt in ieder geval nou wel een half jaartje om je goed te oriënteren
Succes met die laatste!quote:
Vanwaar dan nogsteeds die interesse voor rechten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja omdat ik het niet meer kon halen. Ik weet niet hoe jouw vader zou reageren, maar als die net zo reageert als de mijne nu doet, dankjewel. hehe.
[..]
Nee, ik kon het echt niet meer halen. Zou hoe dan ook van de opleiding af moeten, dus dan maar beter nu dan over een half jaar. Heb ik inderdaad tijd genoeg om te kijken wat ik nu ga doen.
[..]
Dankje.
[..]
Klopt. Ik ga sowieso nu werken en ondertussen eens goed nadenken en kijken wat ik leuk vind.
Misschien dat het wel opnieuw rechten wordt, alleen dan op een iets minder strengere school hehe.
Omdat het me nog steeds leuk lijkt om later de advocatuur in te gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwaar dan nogsteeds die interesse voor rechten?
Is natuurlijk persoonlijk, maar vind dat zelf toch vooral saai
Netjesss, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh yeah ik heb het gehaald.![]()
Ik moest 36 van de 60 studiepunten hebben en ik heb er 38.
(Eigenlijk moest 48 dus ik heb zo'n geluk gehad)
feliquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Succes met die laatste!
Hoe is het gegaan tot nu toe?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Feli!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kan altijd in Den Bosch/Rosmalen komen schuilenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja omdat ik het niet meer kon halen. Ik weet niet hoe jouw vader zou reageren, maar als die net zo reageert als de mijne nu doet, dankjewel. hehe.
Als er een gat in zit dan wil jij het wel hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan altijd in Den Bosch/Rosmalen komen schuilen
Wat is dit voor onzin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
huisgenoten die beweren dat er gratis bier in de stad is om de rest van het huis weg te krijgen zodat ze hun scharrel kunnen gaan neuken
hij denkt volgens mij dat we niet doorhebben dat ie d'r wil gaan batsen en dat het ons iets interesseert of die dat doet op zijn eigen kamerquote:
Misschien wilde hij een keer gebruik maken van de keukentafel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij denkt volgens mij dat we niet doorhebben dat ie d'r wil gaan batsen en dat het ons iets interesseert of die dat doet op zijn eigen kamer_!
ja precies, daarom gaan we ook niet wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien wilde hij een keer gebruik maken van de keukentafel.
Wat een kleuter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij denkt volgens mij dat we niet doorhebben dat ie d'r wil gaan batsen en dat het ons iets interesseert of die dat doet op zijn eigen kamer_!
valt mee hoor, het zal meer aan die chick liggen, volgens mij is ze zwaar verlegenquote:
Ik was eerder aightt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:30 schreef kutkabouter het volgende:
hoi, ik ben dronken
nu ga ik naar bed
Iets met niet moe zijn en me vervelen.quote:
En hoeveel moet je er halen? Of maakt dat nu niet uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Thanks!
Het gaat redelijk... 1 zeker niet gehaald, 3 waar ik wel positief gevoel over heb, 2 twijfel
Ik zal het onthouden voor de noodgevallen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan altijd in Den Bosch/Rosmalen komen schuilen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik was eerder aightt.
Maar welterusten.
(Ik moet hier eigenlijk niet posten, nu ziet Fedje dat het met m'n ritme weer bagger is, weg Australië.)
maar nou zou ik je dus weer niet kunne nregelen? want ik ben dronken en jij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Iets met niet moe zijn en me vervelen.
Probeer het zaterdag rond deze tijd nog maar eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
maar nou zou ik je dus weer niet kunne nregelen? want ik ben dronken en jij niet
beetje jammer wel
ben je dan in den boshc? ik namelijk wlequote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Probeer het zaterdag rond deze tijd nog maar eens.
Ik niet, gewoon hier in de stad. Fissa alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben je dan in den boshc? ik namelijk wle
dan kom ik wel naar helmondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon hier in de stad. Fissa alles.
Doe je best.quote:
quote:
Wattttt?quote:
je gunt me heul geen nieuwe kansquote:
Tell me what I did there.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je gunt me heul geen nieuwe kansi see what you did there
laat ook maarquote:
Zeeeeeeeggggggggg. Anders maak je sowieso geen kans.quote:
Kom maar schatjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er een gat in zit dan wil jij het wel hebben.
Dat is totaal overbodig, behalve als die scharrel je zus is. Dan zou ik, om ruzies te voorkomen, ook niet willen dat je het zou weten. Dus ik zou maar opletten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
huisgenoten die beweren dat er gratis bier in de stad is om de rest van het huis weg te krijgen zodat ze hun scharrel kunnen gaan neuken
Maakt in principe niet uit. Maar ik wil eigenlijk het eerste half jaar schoonvegen. Dus alle vakken van de eerste helft van de drie jaren die ik nu bezig ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En hoeveel moet je er halen? Of maakt dat nu niet uit?
Oh, je bent hier ook welkom hoor. En dan hoef je niet je beentjes te spreidenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 04:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de noodgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~![]()
Alsof ze bij mij de benen moet spreiden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef bijdehand het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Mondje open is voldoende?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef bijdehand het volgende:
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
het kan altijd nog van achteren he
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Het spijt me.quote:
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.![]()
Aah zo, ja dat snap ik. Maarja opzich wel fijn dat er niet zo heel veel druk achter staat, dat je het MOET halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Maakt in principe niet uit. Maar ik wil eigenlijk het eerste half jaar schoonvegen. Dus alle vakken van de eerste helft van de drie jaren die ik nu bezig ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, je bent hier ook welkom hoor. En dan hoef je niet je beentjes te spreiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik me na deze opmerking toch veiliger voel bij bdh.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.![]()
Hoe is 't met je kater, zatte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef kutkabouter het volgende:
het kan altijd nog van achteren he
ik heb heul geen katerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe is 't met je kater, zatte.ik heb een ziekelijke uitsmijter gemaakt en nou voel ik me kiplekker
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Heheh. Ik heb wel hoofdpijn man en ik ben niet eens weggeweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb heul geen katerik heb een ziekelijke uitsmijter gemaakt en nou voel ik me kiplekker
dat krijg je ervan als je mij in dronken toestand afwijstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heheh. Ik heb wel hoofdpijn man en ik ben niet eens weggeweest.
Hahaha volgens mij lul jij echt, ik kan me niet voorstellen dat ik dat vergeten ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je mij in dronken toestand afwijst
gisteren toch weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij lul jij echt, ik kan me niet voorstellen dat ik dat vergeten ben.soort van
Jaaa jij zou mij nog vertellen what I did there, anders was het een afwijzing.quote:
ik denk dat het om deze sarcastische post gingquote:
Ik wenste je gewoon succes, da's toch kei lief.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat het om deze sarcastische post ging
heul niet, ik dacht dat het sarcastisch wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wenste je gewoon succes, da's toch kei lief.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Dat jij dat dacht, wil niet zeggen dat het ook zo was he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul niet, ik dacht dat het sarcastisch was
ja okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat jij dat dacht, wil niet zeggen dat het ook zo was he.
maar sowieso, wat heb ik aan zo'n succeswensing. het zou voor ons allebei gewoon allemaal veel makkelijker zijn als je gewillig in mijn armen valt
Waarom dat voor jou makkelijker zou zijn, begrijp ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja oke
maar sowieso, wat heb ik aan zo'n succeswensing. het zou voor ons allebei gewoon allemaal veel makkelijker zijn als je gewillig in mijn armen valt
Maar hoezo voor mij?
omdat je dan mijn gezeur niet meer hoeft aan te horenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom dat voor jou makkelijker zou zijn, begrijp ik.
Maar hoezo voor mij?
Gheheh ja zoveel is waar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat je dan mijn gezeur niet meer hoeft aan te horen
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
dus... dat is duidelijk? wanneer spreken we af?quote:
Jij kwam morgen toch naar Helmond?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus... dat is duidelijk? wanneer spreken we af?
ST, waren wij ook ooit zo sneu bezig?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
ST, waren wij ook ooit zo sneu bezig?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dat doe ik ook altijd, maar het heeft niet vaak nut.quote:
ja, oke maar dan moeten we nog steeds ergens afsprekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij kwam morgen toch naar Helmond?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
ST, waren wij ook ooit zo sneu bezig?
Ik ook. Wie ben jij?quote:
Ik weet wel een leuk parkje vlakbij de stad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, oke maar dan moeten we nog steeds ergens afspreken
Ik weet nieteens wie ik zelf ben, laat staan dat ik weet wie jij bent.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Nou, dat wordt neuken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk parkje vlakbij de stad.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk parkje vlakbij de stad.
duidelijkquote:
quote:Je moet blij zijn als je m'n hand vast mag houden.quote:Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.![]()
oeh, harde afwijzing welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Je moet blij zijn als je m'n hand vast mag houden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Je moet blij zijn als je m'n hand vast mag houden.
Wat verwacht je dan, dat het van een kei hard blauwtje naar kei harde seks gaat? Dacht 't niet hea.quote:
nou het zit al in een stijgende lijn als ik je hand vast mag houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat het van een kei hard blauwtje naar kei harde seks gaat? Dacht 't niet hea.
Ik zou maar blij zijn als ik jou was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou het zit al in een stijgende lijn als ik je hand vast mag houdenOut of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.![]()
Oke, schat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zou maar blij zijn als ik jou was.
quote:
FTS & KK zijn geen klonen van ST & BDH toch?
Moet bijna een dweil onder m'n laptop leggen met alle hormonen die hieruit druipen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
dat je dit serieus neemtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Moet bijna een dweil onder m'n laptop leggen met alle hormonen die hieruit druipen
Neuh dat heb ik wel afgeleerdquote:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
DOE JIJ DAT NIET DAN?!?!?!?!!quote:Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.![]()
sssssstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
DOE JIJ DAT NIET DAN?!?!?!?!!
Niks. Ik geloof je niet meer.quote:
met BB ging het eerst ook al zo![]()
nooooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niks. Ik geloof je niet meer.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je maakte grapjes terwijl ik bloedserieus was, dat kan toch niet.quote:
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
ja, gewoon net doen of je neus bloedtquote:
een grapje op z'n tijd is ook belangrijk als je een hossel wil zetten, jewaitsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je maakte grapjes terwijl ik bloedserieus was, dat kan toch niet.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
volOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: