quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik had misschien toch wat meer vooronderzoek moeten doen.
Achjaaaaaa ik mag 10 jaar studiefinanciering ontvangen dus ik heb nog even.quote:
Dat is kut.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik had eigenlijk gewoon blind gekozen voor Den Bosch omdat dat het dichtst bij was. JHS zit alleen in Den Bosch en Tilburg ook. Maarja ik kwam er pas achter dat ze de strengste opleiding zijn toen ik me al ingeschreven had.
Ja, maar je mag straks wel 3000 euro gaan dokken per jaar zonder OVquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Achjaaaaaa ik mag 10 jaar studiefinanciering ontvangen dus ik heb nog even.
Ja moet je wel serieus rekening mee houden.. Scheelt echt heel veel in eisen en uiteindelijk heb je dezelfde diploma als je die studie afrondt.. Dus dan kan je beter naar Nijmegen of Utrecht ofzo gaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is kut.Wel bedankt voor dit verhaal. Nu ga ik dus eerst naar een andere school kijken voordat ik naar het JHS in Tilburg ga.
Joah dat is pas over 4 jaar, ik mag 5 jaar over m'n bachelor doen he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, maar je mag straks wel 3000 euro gaan dokken per jaar zonder OV
ooh, dan. tegen die tijd is het alweer afgeschaft johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Joah dat is pas over 4 jaar, ik mag 5 jaar over m'n bachelor doen he.
*ahum* "met terugwerkende kracht" *ahum*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Joah dat is pas over 4 jaar, ik mag 5 jaar over m'n bachelor doen he.
Daarommmmm.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ooh, dan. tegen die tijd is het alweer afgeschaft joh
Leg uit? Ik snap sowieso die regeling maar half, moet me er toch eens in gaan verdiepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*ahum* "met terugwerkende kracht" *ahum*
dat, ook al gaat die regeling over 4 jaar pas in, als jij dan nog studeert, dan mag je alsnog van die 4 jaar extra geld op gaan hoesten, omdat je daarvoor al vertraging hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daarommmmm.
[..]
Leg uit? Ik snap sowieso die regeling maar half, moet me er toch eens in gaan verdiepen.
Ja maar je mag 1 jaar studievertraging oplopen in je bachelor en 1 jaar in je master toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat, ook al gaat die regeling over 4 jaar pas in, als jij dan nog studeert, dan mag je alsnog van die 4 jaar extra geld op gaan hoesten, omdat je daarvoor al vertraging had
dus dan mag je in een keer de boete van 4 jaar ophoesten dankzij onze fijne regering
dan moet je dus elk jaar al je vakken in een keer halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja maar je mag 1 jaar studievertraging oplopen in je bachelor en 1 jaar in je master toch?
Ik heb nu dan 1 jaar gehad zeg maar wat verneukt is. Als ik in september begin aan een nieuwe bachelor en die rond ik wel in 4 jaar af, hoef ik toch niks terug te betalen, want dan heb ik maar 1 jaar studievertraging en dat mag?
Klopt, maar als ik wat doe dan lukt dat wel. Het is niet dat ik dom ben of dat het moeilijk is, ik ben gewoon te lui.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan moet je dus elk jaar al je vakken in een keer halen
dat probleem heb ik ook en dat gaat het je nog moeilijk makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik wat doe dan lukt dat wel. Het is niet dat ik dom ben of dat het moeilijk is, ik ben gewoon te lui.
6 meiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef bijdehand het volgende:
hey vaginakabouter, wanneer komt duke nukem forever uit?
Het heeft me het tot dusver al moeilijk genoeg gemaakt, dit is al het derde jaar wat ik niet gehaald heb door niks doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook en dat gaat het je nog moeilijk maken
Rustig jonge, ik heb wel meer dingen te doen dan alleen fokken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef kutkabouter het volgende:
en FTS, reageer eens terug, ik moet en zal dat etentje hebben
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef Frankii het volgende:
Waarom is het zo'n kutzooi in het centrum?
Overal papier en andere troep. Een enkel schoonmaakploegje is wat aan het spuiten en opvegen.quote:
Als ze dan toch bezig zijn mogen ze mijn kamer ook wel gelijk komen opruimen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Overal papier en andere troep. Een enkel schoonmaakploegje is wat aan het spuiten en opvegen.
er zullen wel wat josti's te vroeg carnaval zijn gaan vierenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Overal papier en andere troep. Een enkel schoonmaakploegje is wat aan het spuiten en opvegen.
omdat ik nu niet dronken benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef fairytalessuck het volgende:
En ik heb je al eens afgewezen schijnbaar, waarom denk je dat je nu wel kans maakt dan?
Waar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef Frankii het volgende:
Nooit in Eindhoven gewoond. Ik woon sinds december in Den Bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |