abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91701775
Moguh :9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_91703458
Moggel :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_91704276
:W
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_91704732
Hello :W
~Si vis amari, ama~
pi_91707893
gaap
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91708005
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
gaap
inderdaad :O
~Si vis amari, ama~
pi_91709018
Zo, VV probeert dr nieuwste aanwinst uit, een blender.. Nou moet ik voortaan aan fruitshakes gaan geloven :') :P .
Iemand ook wat drinken? :9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_91709188
Mag ik nog mee posten in dit topic als ik met m'n studie in Den Bosch stop? ;(
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_91709391
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, VV probeert dr nieuwste aanwinst uit, een blender.. Nou moet ik voortaan aan fruitshakes gaan geloven :') :P .
Iemand ook wat drinken? :9
Sterkte :P
Doe mij ook maar zo'n drankje dan, ik zal je niet alleen laten in deze moeilijke tijd :P
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Mag ik nog mee posten in dit topic als ik met m'n studie in Den Bosch stop? ;(
:o Waarom dat ;(
~Si vis amari, ama~
pi_91709461
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef FedExpress het volgende:

[..]

:o Waarom dat ;(
Nou eh ik heb eigenlijk niet heel veel uitgevoerd dit schooljaar zeg maar en dat is niet handig als je net de strengste rechtenopleiding hier in het land uitgekozen heb. :')

Ik had afgelopen week 2 hertentamens, heb ze allebei niet gehaald. Vorige tentamenweek ook al 1 niet en nu heb ik dus al te weinig studiepunten om naar m'n tweede jaar te gaan.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_91709825
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Nou eh ik heb eigenlijk niet heel veel uitgevoerd dit schooljaar zeg maar en dat is niet handig als je net de strengste rechtenopleiding hier in het land uitgekozen heb. :')

Ik had afgelopen week 2 hertentamens, heb ze allebei niet gehaald. Vorige tentamenweek ook al 1 niet en nu heb ik dus al te weinig studiepunten om naar m'n tweede jaar te gaan.
oh balen :N
Wat wil je nu gaan doen dan?
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:45:32 #262
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91710022
hoi
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91710260
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
och jeej, hebben we hem ook weer :P
~Si vis amari, ama~
pi_91710443
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Strengste? Van HBO bedoel je? :P

Wel kut voor je ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:06:03 #265
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91710877
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef FedExpress het volgende:

[..]

och jeej, hebben we hem ook weer :P
klopt ^O^ and I intend to stay :7
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91711037
Hoezo is Avans het strengst? :')
pi_91711190
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef FedExpress het volgende:

[..]

oh balen :N
Wat wil je nu gaan doen dan?
Weet ik nog niet.. Ik vind het opzich wel een leuke opleiding dat is het niet, maar ik heb gewoon een hekel aan school. :')

Ik ga nu in ieder geval een half jaar fulltime werken en dan zie ik in september wel wat ik ga doen..

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Strengste? Van HBO bedoel je? :P

Wel kut voor je ;(
Van het HBO ja hehe.

En ja ach, ik heb het er zelf naar gemaakt. :@

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit officieel niet op het Avans maar op de Juridische Hogeschool, deze zit in het Avansgebouw.

Wij hebben 52 studiepunten nodig om naar het tweede jaar te mogen en in bijvoorbeeld Utrecht en Nijmegen hebben ze er maar 42 of 45 nodig. Ze stellen bij ons gewoon hogere eisen, waarom weet ik ook niet.
pi_91711201
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
M'n zusje zit op het Avans. Als dat al de strengste school is ben ik benieuwd hoe de rest is :P
pi_91711219
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

M'n zusje zit op het Avans. Als dat al de strengste school is ben ik benieuwd hoe de rest is :P
Nogmaals niet Avans, maar de JHS. :')

Die staan los van elkaar, die school heeft ook een apart blok zeg maar in het Avansgebouw. :)
pi_91711335
Fairy, als je zo'n hekel aan school hebt waarom ga je dan geen deeltijd Rechten doen? :P
pi_91711371
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Fairy, als je zo'n hekel aan school hebt waarom ga je dan geen deeltijd Rechten doen? :P
Het gaat me niet eens zozeer om het naar school gaan, maar om het huiswerk maken en studeren en bleghhh. En dat moet bij deeltijd ook. ;(
pi_91711381
Avans en streng is trouwens wel grappig. :') Wel kut aan de ene kant dat ze zo streng zijn met studiepunten bij JHS..
pi_91711425
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Avans en streng is trouwens wel grappig. :') Wel kut aan de ene kant dat ze zo streng zijn met studiepunten bij JHS..
Ja ik had eigenlijk gewoon blind gekozen voor Den Bosch omdat dat het dichtst bij was. JHS zit alleen in Den Bosch en Tilburg ook. Maarja ik kwam er pas achter dat ze de strengste opleiding zijn toen ik me al ingeschreven had. :')
pi_91711431
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Wij hebben 52 studiepunten nodig om naar het tweede jaar te mogen en in bijvoorbeeld Utrecht en Nijmegen hebben ze er maar 42 of 45 nodig. Ze stellen bij ons gewoon hogere eisen, waarom weet ik ook niet.
wow, dat scheelt wel veel!
~Si vis amari, ama~
pi_91711469
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wow, dat scheelt wel veel!
Ja ik weet het. Ik had misschien toch wat meer vooronderzoek moeten doen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')