Sterktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, VV probeert dr nieuwste aanwinst uit, een blender.. Nou moet ik voortaan aan fruitshakes gaan geloven![]()
.
Iemand ook wat drinken?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Mag ik nog mee posten in dit topic als ik met m'n studie in Den Bosch stop?
Nou eh ik heb eigenlijk niet heel veel uitgevoerd dit schooljaar zeg maar en dat is niet handig als je net de strengste rechtenopleiding hier in het land uitgekozen heb.quote:
oh balenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou eh ik heb eigenlijk niet heel veel uitgevoerd dit schooljaar zeg maar en dat is niet handig als je net de strengste rechtenopleiding hier in het land uitgekozen heb.
Ik had afgelopen week 2 hertentamens, heb ze allebei niet gehaald. Vorige tentamenweek ook al 1 niet en nu heb ik dus al te weinig studiepunten om naar m'n tweede jaar te gaan.
Strengste? Van HBO bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou eh ik heb eigenlijk niet heel veel uitgevoerd dit schooljaar zeg maar en dat is niet handig als je net de strengste rechtenopleiding hier in het land uitgekozen heb.
Ik had afgelopen week 2 hertentamens, heb ze allebei niet gehaald. Vorige tentamenweek ook al 1 niet en nu heb ik dus al te weinig studiepunten om naar m'n tweede jaar te gaan.
kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
och jeej, hebben we hem ook weer
Weet ik nog niet.. Ik vind het opzich wel een leuke opleiding dat is het niet, maar ik heb gewoon een hekel aan school.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh balen![]()
Wat wil je nu gaan doen dan?
Van het HBO ja hehe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Strengste? Van HBO bedoel je?![]()
Wel kut voor je
Ik zit officieel niet op het Avans maar op de Juridische Hogeschool, deze zit in het Avansgebouw.quote:
M'n zusje zit op het Avans. Als dat al de strengste school is ben ik benieuwd hoe de rest isquote:
Nogmaals niet Avans, maar de JHS.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n zusje zit op het Avans. Als dat al de strengste school is ben ik benieuwd hoe de rest is
Het gaat me niet eens zozeer om het naar school gaan, maar om het huiswerk maken en studeren en bleghhh. En dat moet bij deeltijd ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Fairy, als je zo'n hekel aan school hebt waarom ga je dan geen deeltijd Rechten doen?
Ja ik had eigenlijk gewoon blind gekozen voor Den Bosch omdat dat het dichtst bij was. JHS zit alleen in Den Bosch en Tilburg ook. Maarja ik kwam er pas achter dat ze de strengste opleiding zijn toen ik me al ingeschreven had.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Avans en streng is trouwens wel grappig.Wel kut aan de ene kant dat ze zo streng zijn met studiepunten bij JHS..
wow, dat scheelt wel veel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Wij hebben 52 studiepunten nodig om naar het tweede jaar te mogen en in bijvoorbeeld Utrecht en Nijmegen hebben ze er maar 42 of 45 nodig. Ze stellen bij ons gewoon hogere eisen, waarom weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |