Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb de OP geupdatemaar dat linkje heb ik niet gedaan
gewoon, je registreren in de wikiquote:
ik dacht dus dat jij in eindhoven studeerde/woondequote:
als je van te jonge chicks houdt zou ik naar de opium gaan, en zorg dat je er afschrikwekkend genoeg uitziet, dan wordt je niet lastig gevallen door gastjes van 16 die het stoer vinden om ruzie te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Frankii het volgende:
Nope, ik studeer in utrecht en zit op kamers in DB. Nu gaan we maar eens ergens bier zoeken.
je wordt er wel sterk van, 4 keer per week een kratje van en naar de c1000 slepenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Bier moeten zoeken als student zijnde.Een echte student zorgt voor reserves.
Je hebt een zwaar leven hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je wordt er wel sterk van, 4 keer per week een kratje van en naar de c1000 slepen
edit: niet voor mij alleen uiteraard
ja het is wat, fokken terwijl ik zou moeten leren, de rest van de dag slapen, schijten, eten en bier drinken.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven hoor.
Komt doordat die cabaretiers geen humor hebben. Vrouwen moeten niet dat soort dingen gaan doen, laat dat lekker aan mannen over die het wel kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
overigens zijn vrouwelijke "cabaretiers" wel heel dramatisch
inderdaad, vrouwen moeten het bij koken en kinderen werpen houdenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt doordat die cabaretiers geen humor hebben. Vrouwen moeten niet dat soort dingen gaan doen, laat dat lekker aan mannen over die het wel kunnen.
Koken is voor mannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
inderdaad, vrouwen moeten het bij koken en kinderen werpen houden
dat mannen het beter kunnen wil niet zeggen dat het voor mannen isquote:
Uhu dus auto rijden is ook niet voor mannen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat mannen het beter kunnen wil niet zeggen dat het voor mannen is
jawelquote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dus auto rijden is ook niet voor mannen?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel
je vergelijkt appels met peren
ik ga tukkenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga tukken
kusje
of niet, als je dat eng vindt
Ik wel, mag dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat ik nu niet dronken ben
Klikte je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Goede grap om die link in de openingspost voor de OP in te zien te veranderen.
Veel plezier. Kusje hoeft niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga rukken
kusje
of niet, als je dat eng vindt
nog steeds even kinderachtig zie ik?quote:
ja, maar niet tijdens het etentjequote:
Ja wou zien hoe ik mn plaatje kon veranderen.quote:
Awesomequote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
GOEDEMORGEN
[..]
Ja wou zien hoe ik mn plaatje kon veranderen.Wel beter nu kon ik zien dat ik bij heeeel veel dingen stond ingelogd.
Vertelquote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, ik ben weer terug in ons mooie DB.![]()
Ben ook weer eens keihard genaaid door de NS en ik vond het nieteens lekker.
Alsof je je moet laten lastig vallen door gastjes van 16quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je van te jonge chicks houdt zou ik naar de opium gaan, en zorg dat je er afschrikwekkend genoeg uitziet, dan wordt je niet lastig gevallen door gastjes van 16 die het stoer vinden om ruzie te maken
nee dat moet ook niet, maar in een overvolle kroeg waar 60% dat soort figuren zijn die allemaal zitten te hopen een sletje te regelen kan je er niet echt omheenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alsof je je moet laten lastig vallen door gastjes van 16.
Die rotten maar even heel ver op.. Maar te jonge chicks is dan ook niet handig.. gewoon jonge chicks daarintegen
Zegt er een met een Opium sleutelhangerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee dat moet ook niet, maar in een overvolle kroeg waar 60% dat soort figuren zijn die allemaal zitten te hopen een sletje te regelen kan je er niet echt omheen
die niet meer geldig isquote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zegt er een met een Opium sleutelhanger![]()
Wat wil je weten, mop.quote:
vroeger was dat een prima tentquote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.
Vuile leugenaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb de OP geupdatemaar dat linkje heb ik niet gedaan
en FTS, wat is uw antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoezo bent u genaaid door de NS?quote:
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo bent u genaaid door de NS?
Wil je dan liever iets anders door je aars geboord krijgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.2 tientjes dwars door m'n aars heen geboord.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je dan liever iets anders door je aars geboord krijgen?
Ik denk van wel.quote:
je bent genaaid door een neger-schlong?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.2 tientjes dwars door m'n aars heen geboord.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vuile leugenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Jij bent niet zo'n mongool als bdh.quote:
ze controleren toch vaak zat kan ik je meldenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n mongool als bdh.![]()
Altijd zo'n mooie redenatie. 'ik ben niet gecontroleerd dus ik heb m'n kaartje voor niets gekocht'quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk, iemand die snapt dat je gewoon hoort te betalen voor je vervoer. Alles zal toch onderhouden moeten wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Altijd zo'n mooie redenatie. 'ik ben niet gecontroleerd dus ik heb m'n kaartje voor niets gekocht'
Toch is het zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Altijd zo'n mooie redenatie. 'ik ben niet gecontroleerd dus ik heb m'n kaartje voor niets gekocht'
Ik weet niet of je de afgelopen maanden het nieuws hebt gevolgd, maar daar wordt het iig niet aan uitgegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alles zal toch onderhouden moeten worden
Zo'n heerlijke drogreden ook... heb het argument vaker gehoord in de trein 'ja als ik wist dat ik gecontroleerd zou worden had ik wel een kaartje gekocht'.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk, iemand die snapt dat je gewoon hoort te betalen voor je vervoer. Alles zal toch onderhouden moeten worden
Haha, inderdaad ja. dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen als die zeggen dat ze 20 euro hebben verdiend als iets afgeprijsd was van 100 voor 80quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke drogreden ook... heb het argument vaker gehoord in de trein 'ja als ik wist dat ik gecontroleerd zou worden had ik wel een kaartje gekocht'.
Hi-la-risch.
Nouja, ergens voel je je wel genaaid. Ik heb studentenOV, dus heb niets te klagen. Maar als ik in het weekend ga zonder gecontroleerd te worden vind ik het wel zondequote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zonde als ik af moet rekenen in de winkel of als ik een heel jaar niet gecontroleerd wordt door de politie want dan heb ik weer wegenbelasting e.d. voor niets betaaldquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ergens voel je je wel genaaid. Ik heb studentenOV, dus heb niets te klagen. Maar als ik in het weekend ga zonder gecontroleerd te worden vind ik het wel zonde
Wat is dat voor onzin.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen als die zeggen dat ze 20 euro hebben verdiend als iets afgeprijsd was van 100 voor 80
je hoeft in januari op zondag niet meer te betalen hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ergens voel je je wel genaaid. Ik heb studentenOV, dus heb niets te klagen. Maar als ik in het weekend ga zonder gecontroleerd te worden vind ik het wel zonde
Zondagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hoeft in januari op zondag niet meer te betalen he
helaas is januari alweer bijna voorbij
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zonde als ik af moet rekenen in de winkel of als ik een heel jaar niet gecontroleerd wordt door de politie want dan heb ik weer wegenbelasting e.d. voor niets betaald
ga je dan zingen bij veronique en jeroen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ZondagDe tering, dan ga ik toch niet reizen
Zo weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.
nee, dat is echt nooit, die sprinters slaan echt nergens op wat dat betreftquote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo weinig.
Ik had laatst een retourtje naar Tilburg en toen ben ik heen en terug gecontroleerd. Dacht dat dat wel een normale zaak zou zijn richting die kant.
Totdat je een boete krijgt die tien keer zo duur is als het kaartje zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, dat is echt nooit, die sprinters slaan echt nergens op wat dat betreft
Tilburg echt heel weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo weinig.
Ik had laatst een retourtje naar Tilburg en toen ben ik heen en terug gecontroleerd. Dacht dat dat wel een normale zaak zou zijn richting die kant.
Ik heb 4 jaar lang 3x per week met de trein naar a'dam gereisd en werd gemiddeld 3x per week gecontroleerd (op de heen- danwel terugreis) maar daar betaal ik niet voor. Ik betaal om gebruik te maken van de service simple as that.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.
Qft,quote:Op maandag 24 januari 2011 04:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang 3x per week met de trein naar a'dam gereisd en werd gemiddeld 3x per week gecontroleerd (op de heen- danwel terugreis) maar daar betaal ik niet voor. Ik betaal om gebruik te maken van de service simple as that.
En goedemorgen
Oh, ik was ook om 8 uur al wakker hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel zegt ie dan, VV zit ondertussen allang in ehv, en ik in adam..
Terwijl de rest van fok net pas zon beetje hun bed uit komt rollen..
Life is quite unfair
Wen er maar aan, ik was om 6u in A'dam heb er al een halve werkdag op zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel zegt ie dan, VV zit ondertussen allang in ehv, en ik in adam..
Terwijl de rest van fok net pas zon beetje hun bed uit komt rollen..
Life is quite unfair
ik ga nu naar Eindhoven voor mn tentamenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef kutkabouter het volgende:
tentamen ging goed genoeg
nu slapen
Met het OV gaat het me niet lukken. het is 55 minuten tot aan A'dam Zuid, daarna de Metro (kost 2 haltes) daarna nog 10 / 15 minuten lopen of de shuttlebus pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is idd wel erg vroeg. Zo erg heb ik het dan nog niet, ik stond op 6u op. Dan al in amsterdam zijn is wel heavy, sowieso lastig met het ov. De autto gaat natuurlijk prima, mooi voor de files uit.
Had ik al ja gezegd dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, maar niet tijdens het etentje
moet dat dan?quote:
quote:
Niet dan?quote:
omdat jij het bentquote:
Ik ben blij dat ik zelf ook nog wat in te brengen heb, doet me goed dit.quote:
maarre, datumpje prikken dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zelf ook nog wat in te brengen heb, doet me goed dit.
Nou ben ik toch aardig thuis in adam zuid en omgeving, alleen al omdat ik er 4jaar gewoond heb. Maar kan me geen bedrijf voor de geest halen op 2 metrohaltes vanaf zuid. In iedergeval niet groot/belangrijk genoeg om vanuit db naartoe te reizen zou k denken:P. Maar die shuttlebus maakt natuurlijk dat het wel meer bedrijven zullen zijn. De zuidas,schiphol en aveen valt iig afquote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met het OV gaat het me niet lukken. het is 55 minuten tot aan A'dam Zuid, daarna de Metro (kost 2 haltes) daarna nog 10 / 15 minuten lopen of de shuttlebus pakken.
Met de auto ben ik er in 50 / 55 minuten deur-tot-deur.
Daarbij gaat de eerste trein pas om 6u dus kan ik nooit mijn dienst van 7u beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |