Ik heb 4 jaar lang 3x per week met de trein naar a'dam gereisd en werd gemiddeld 3x per week gecontroleerd (op de heen- danwel terugreis) maar daar betaal ik niet voor. Ik betaal om gebruik te maken van de service simple as that.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's anders, vind ik. Ik reis elke dag met de trein naar Tilburg, heb 3 treinen per dag. 5 dagen in de week. Ben serieus 3x gecontroleerd in een half jaar. Vind het niet gek dat mensen dan denken van: dan betaal ik niet meer! Al zou ik dat zelf nooit doen.
Qft,quote:Op maandag 24 januari 2011 04:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang 3x per week met de trein naar a'dam gereisd en werd gemiddeld 3x per week gecontroleerd (op de heen- danwel terugreis) maar daar betaal ik niet voor. Ik betaal om gebruik te maken van de service simple as that.
En goedemorgen
Oh, ik was ook om 8 uur al wakker hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel zegt ie dan, VV zit ondertussen allang in ehv, en ik in adam..
Terwijl de rest van fok net pas zon beetje hun bed uit komt rollen..
Life is quite unfair
Wen er maar aan, ik was om 6u in A'dam heb er al een halve werkdag op zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel zegt ie dan, VV zit ondertussen allang in ehv, en ik in adam..
Terwijl de rest van fok net pas zon beetje hun bed uit komt rollen..
Life is quite unfair
ik ga nu naar Eindhoven voor mn tentamenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef kutkabouter het volgende:
tentamen ging goed genoeg
nu slapen
Met het OV gaat het me niet lukken. het is 55 minuten tot aan A'dam Zuid, daarna de Metro (kost 2 haltes) daarna nog 10 / 15 minuten lopen of de shuttlebus pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is idd wel erg vroeg. Zo erg heb ik het dan nog niet, ik stond op 6u op. Dan al in amsterdam zijn is wel heavy, sowieso lastig met het ov. De autto gaat natuurlijk prima, mooi voor de files uit.
Had ik al ja gezegd dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, maar niet tijdens het etentje
moet dat dan?quote:
quote:
Niet dan?quote:
omdat jij het bentquote:
Ik ben blij dat ik zelf ook nog wat in te brengen heb, doet me goed dit.quote:
maarre, datumpje prikken dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zelf ook nog wat in te brengen heb, doet me goed dit.
Nou ben ik toch aardig thuis in adam zuid en omgeving, alleen al omdat ik er 4jaar gewoond heb. Maar kan me geen bedrijf voor de geest halen op 2 metrohaltes vanaf zuid. In iedergeval niet groot/belangrijk genoeg om vanuit db naartoe te reizen zou k denken:P. Maar die shuttlebus maakt natuurlijk dat het wel meer bedrijven zullen zijn. De zuidas,schiphol en aveen valt iig afquote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met het OV gaat het me niet lukken. het is 55 minuten tot aan A'dam Zuid, daarna de Metro (kost 2 haltes) daarna nog 10 / 15 minuten lopen of de shuttlebus pakken.
Met de auto ben ik er in 50 / 55 minuten deur-tot-deur.
Daarbij gaat de eerste trein pas om 6u dus kan ik nooit mijn dienst van 7u beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |