Ik wel, mag dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat ik nu niet dronken ben
Klikte je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Goede grap om die link in de openingspost voor de OP in te zien te veranderen.
Veel plezier. Kusje hoeft niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga rukken
kusje
of niet, als je dat eng vindt
nog steeds even kinderachtig zie ik?quote:
ja, maar niet tijdens het etentjequote:
Ja wou zien hoe ik mn plaatje kon veranderen.quote:
Awesomequote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
GOEDEMORGEN
[..]
Ja wou zien hoe ik mn plaatje kon veranderen.Wel beter nu kon ik zien dat ik bij heeeel veel dingen stond ingelogd.
Vertelquote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, ik ben weer terug in ons mooie DB.![]()
Ben ook weer eens keihard genaaid door de NS en ik vond het nieteens lekker.
Alsof je je moet laten lastig vallen door gastjes van 16quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je van te jonge chicks houdt zou ik naar de opium gaan, en zorg dat je er afschrikwekkend genoeg uitziet, dan wordt je niet lastig gevallen door gastjes van 16 die het stoer vinden om ruzie te maken
nee dat moet ook niet, maar in een overvolle kroeg waar 60% dat soort figuren zijn die allemaal zitten te hopen een sletje te regelen kan je er niet echt omheenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alsof je je moet laten lastig vallen door gastjes van 16.
Die rotten maar even heel ver op.. Maar te jonge chicks is dan ook niet handig.. gewoon jonge chicks daarintegen
Zegt er een met een Opium sleutelhangerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee dat moet ook niet, maar in een overvolle kroeg waar 60% dat soort figuren zijn die allemaal zitten te hopen een sletje te regelen kan je er niet echt omheen
die niet meer geldig isquote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zegt er een met een Opium sleutelhanger![]()
Wat wil je weten, mop.quote:
vroeger was dat een prima tentquote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.
Vuile leugenaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb de OP geupdatemaar dat linkje heb ik niet gedaan
en FTS, wat is uw antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoezo bent u genaaid door de NS?quote:
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo bent u genaaid door de NS?
Wil je dan liever iets anders door je aars geboord krijgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon zoals ze dat altijd doen, niet controleren.2 tientjes dwars door m'n aars heen geboord.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je dan liever iets anders door je aars geboord krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |