hoe ging die?quote:
deze moet wel gelukt zijnquote:
nu al?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo dat was het dan met school voor dit jaar.Nu afwachten of ik het heb gehaald, herkansingen heb of dat ik maar moet emigreren.
En nu ga ik non stop nagelbijten.
Wtf, hoezo zo vroeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo dat was het dan met school voor dit jaar.Nu afwachten of ik het heb gehaald, herkansingen heb of dat ik maar moet emigreren.
En nu ga ik non stop nagelbijten.
IBMquote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou ben ik toch aardig thuis in adam zuid en omgeving, alleen al omdat ik er 4jaar gewoond heb. Maar kan me geen bedrijf voor de geest halen op 2 metrohaltes vanaf zuid. In iedergeval niet groot/belangrijk genoeg om vanuit db naartoe te reizen zou k denken:P. Maar die shuttlebus maakt natuurlijk dat het wel meer bedrijven zullen zijn. De zuidas,schiphol en aveen valt iig af.
Smiddags sta je trouwens wel lekker in de ellende met je auto dan btw. Helemaal vorige 2 jaar, met al dat geknutsel op de a2
Daarna hopelijk stage.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf, hoezo zo vroeg?![]()
En emigreren hoeft niet toch?
oplossing: ga op jezelf wonen, dan ben je overal vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 19:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarna hopelijk stage.![]()
Wel als het niet doorgaat, dan heb ik heel groot probleem. Vooral thuis maar ook op school.
Nou neequote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oplossing: ga op jezelf wonen, dan ben je overal vanaf
heul wel. nooit meer gezeik met je oudersquote:
Van die mensen die 100 jaar bij hun ouders blijven wonen.quote:
Ja dat weet ik nog goed, moest verdomme helemaal naar Slotervaart lopen toenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah dat verklaart.
Dat is de andere kant op met de metro. IBM zag ik altijd wel liggen toen ik nog de metro vanuit sloterdijk pakte. Dat is idd wel een stukje als je dat loopt.
Gevaarlijke halte hoor, henk sneevlietweg, daar bij die sschool. 2 jaar terug nog iemand vermoord..
Kan je beter in de graafsewijk wonen
dit inderdaad. ik wist niet hoe snel ik m'n biezen moest pakken toen ik m'n examen gehaald hadquote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die mensen die 100 jaar bij hun ouders blijven wonen.![]()
Mensen die hun kind zo snel mogelijk naar buiten willen werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die mensen die 100 jaar bij hun ouders blijven wonen.![]()
Gelukkig wilde ik dat zelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mensen die hun kind zo snel mogelijk naar buiten willen werken.
dit dus.quote:
quote:
neuken?quote:
Oke.quote:
Chill.quote:
Terug naar je ouders, met een tas vol vieze was? Omdat je zelf niet kan wassen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Chill.
Zaterdagnacht ben ik in Den Bosch.
ja, nee, jawel, nee, nee, nee en jaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terug naar je ouders, met een tas vol vieze was? Omdat je zelf niet kan wassen?En dan de kliekjes van papie en mamie meenemen. O ja, ze moeten je ook nog afzetten op het station omdat je niet kan/mag rijden
Leuk, op jezelf wonen!
Voor mij geldt hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, nee, jawel, nee, nee en nee
wasmachine en vaatwasser hier, nooit afwasquote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde.![]()
Ik moet toch eens gaan uitzoeken hoe het wasmachine hier in het huis werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |