Hoe is 't met je kater, zatte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef kutkabouter het volgende:
het kan altijd nog van achteren he
ik heb heul geen katerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe is 't met je kater, zatte.
Heheh. Ik heb wel hoofdpijn man en ik ben niet eens weggeweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb heul geen katerik heb een ziekelijke uitsmijter gemaakt en nou voel ik me kiplekker
dat krijg je ervan als je mij in dronken toestand afwijstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heheh. Ik heb wel hoofdpijn man en ik ben niet eens weggeweest.
Hahaha volgens mij lul jij echt, ik kan me niet voorstellen dat ik dat vergeten ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je mij in dronken toestand afwijst
gisteren toch weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij lul jij echt, ik kan me niet voorstellen dat ik dat vergeten ben.
Jaaa jij zou mij nog vertellen what I did there, anders was het een afwijzing.quote:
ik denk dat het om deze sarcastische post gingquote:
Ik wenste je gewoon succes, da's toch kei lief.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat het om deze sarcastische post ging
heul niet, ik dacht dat het sarcastisch wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wenste je gewoon succes, da's toch kei lief.
Dat jij dat dacht, wil niet zeggen dat het ook zo was he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul niet, ik dacht dat het sarcastisch was
ja okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat jij dat dacht, wil niet zeggen dat het ook zo was he.
Waarom dat voor jou makkelijker zou zijn, begrijp ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja oke
maar sowieso, wat heb ik aan zo'n succeswensing. het zou voor ons allebei gewoon allemaal veel makkelijker zijn als je gewillig in mijn armen valt
omdat je dan mijn gezeur niet meer hoeft aan te horenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom dat voor jou makkelijker zou zijn, begrijp ik.
Maar hoezo voor mij?
Gheheh ja zoveel is waar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat je dan mijn gezeur niet meer hoeft aan te horen
dus... dat is duidelijk? wanneer spreken we af?quote:
Jij kwam morgen toch naar Helmond?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus... dat is duidelijk? wanneer spreken we af?
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
ST, waren wij ook ooit zo sneu bezig?
Dat doe ik ook altijd, maar het heeft niet vaak nut.quote:
ja, oke maar dan moeten we nog steeds ergens afsprekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij kwam morgen toch naar Helmond?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
ST, waren wij ook ooit zo sneu bezig?
Ik ook. Wie ben jij?quote:
Ik weet wel een leuk parkje vlakbij de stad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, oke maar dan moeten we nog steeds ergens afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |