Ik weet nieteens wie ik zelf ben, laat staan dat ik weet wie jij bent.quote:
Nou, dat wordt neuken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk parkje vlakbij de stad.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk parkje vlakbij de stad.
duidelijkquote:
quote:
Je moet blij zijn als je m'n hand vast mag houden.quote:
oeh, harde afwijzing welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Je moet blij zijn als je m'n hand vast mag houden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Je moet blij zijn als je m'n hand vast mag houden.
Wat verwacht je dan, dat het van een kei hard blauwtje naar kei harde seks gaat? Dacht 't niet hea.quote:
nou het zit al in een stijgende lijn als ik je hand vast mag houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat het van een kei hard blauwtje naar kei harde seks gaat? Dacht 't niet hea.
Ik zou maar blij zijn als ik jou was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou het zit al in een stijgende lijn als ik je hand vast mag houden
Oke, schat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zou maar blij zijn als ik jou was.
quote:
dat je dit serieus neemtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
FTS & KK zijn geen klonen van ST & BDH toch?
Moet bijna een dweil onder m'n laptop leggen met alle hormonen die hieruit druipen
Neuh dat heb ik wel afgeleerdquote:
DOE JIJ DAT NIET DAN?!?!?!?!!quote:
sssssstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
DOE JIJ DAT NIET DAN?!?!?!?!!
Niks. Ik geloof je niet meer.quote:
nooooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niks. Ik geloof je niet meer.
Je maakte grapjes terwijl ik bloedserieus was, dat kan toch niet.quote:
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
FTS & KK zijn geen klonen van ST & BDH toch?
Moet bijna een dweil onder m'n laptop leggen met alle hormonen die hieruit druipen
ja, gewoon net doen of je neus bloedtquote:
een grapje op z'n tijd is ook belangrijk als je een hossel wil zetten, jewaitsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je maakte grapjes terwijl ik bloedserieus was, dat kan toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |