abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91829953
quote:
Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef bijdehand het volgende:
Op je zelf gaan wonen en dan niet kunnen strijken :') En dan in een hok van 10m2 gaan zitten, de hele dag Schultenbrau drinken, en elkaar een beetje aftrekken. En maar blij dat je thuis weg bent :')

Niet iedereen heeft een kutjeugd thuis dus die mensen blijven gewoon thuis wonen!
_O- _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:58:17 #127
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91829961
vooral fijn in hokjes blijven denken BDH
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91830011
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
vooral fijn in hokjes blijven denken BDH
Ik denk ik hokjes, jij woont er in een :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:01:43 #129
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91830163
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk ik hokjes, jij woont er in een :')
mwa valt mee

23 vierkante meter, + een grote keuken, badkamer, gemeenschappelijke ruimte en een washok die ik met 4 anderen deel

niet bepaald wat je een hok noemt
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91830256
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

mwa valt mee

23 vierkante meter, + een grote keuken, badkamer, gemeenschappelijke ruimte en een washok die ik met 4 anderen deel

niet bepaald wat je een hok noemt
Dat noem ik een hok ja. Kom op, je oude huis was veel groter. En met 4 andere studenten een huis delen... hm... ik heb geen smetvrees maar dat wil niet zeggen dat ik met 4 andere ranslappen een badkamer en keuken deel :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:06:38 #131
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91830418
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat noem ik een hok ja. Kom op, je oude huis was veel groter. En met 4 andere studenten een huis delen... hm... ik heb geen smetvrees maar dat wil niet zeggen dat ik met 4 andere ranslappen een badkamer en keuken deel :')
sorry vent, maar je vooroordelen begrijp ik wel, maar ze kloppen dus van geen kant

het is niet voor niks dat er zoiets als instemmen bestaat (hospiteren in utrecht), daardoor weet je dat degene die je instemt bij je passen en ook wat voor mensen het zijn.

we maken ons huis gewoon elke week schoon hoor, en mijn kamer hier is groter dan mijn kamer thuis, en het enige waar ik daar kwam was mijn kamer en de hobbykamer en in de keuken om te eten
pi_91835530
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

sorry vent, maar je vooroordelen begrijp ik wel, maar ze kloppen dus van geen kant

het is niet voor niks dat er zoiets als instemmen bestaat (hospiteren in utrecht), daardoor weet je dat degene die je instemt bij je passen en ook wat voor mensen het zijn.

we maken ons huis gewoon elke week schoon hoor, en mijn kamer hier is groter dan mijn kamer thuis, en het enige waar ik daar kwam was mijn kamer en de hobbykamer en in de keuken om te eten
Ze kloppen in JOUW geval van geen kant... genoeg studentenhuizen gezien om te weten wat voor teringzooi het kan zijn. Voordat ik in Boschveld kwam wonen nooit op mezelf gezeten puur omdat ik niets wil delen met mensen die ik niet ken.
Niet dat mijn huis zo spik und span is maar het is in ieder geval mijn eigen zooi.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_91835878
goedemorgen :)
~Si vis amari, ama~
pi_91836074
:O
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_91836508
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 06:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze kloppen in JOUW geval van geen kant... genoeg studentenhuizen gezien om te weten wat voor teringzooi het kan zijn. Voordat ik in Boschveld kwam wonen nooit op mezelf gezeten puur omdat ik niets wil delen met mensen die ik niet ken.
Niet dat mijn huis zo spik und span is maar het is in ieder geval mijn eigen zooi.
Als je 's ochtends in een plas urine staat in de badkamer weet je iig dat het je eigen urine is :') Voor geen goud zou ik 'm huis delen met vreemden.
pi_91837780
Heb weer een hele discussie gemist gisteren zie ik :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_91838612
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb weer een hele discussie gemist gisteren zie ik :')
echt he, dat dacht ik ook al _O-
~Si vis amari, ama~
pi_91838850
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:21 schreef FedExpress het volgende:

[..]

echt he, dat dacht ik ook al _O-
BUT WHO IS THE WINNER?!?!?! :D
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:33:32 #139
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_91838982
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

BUT WHO IS THE WINNER?!?!?! :D
Ik.

:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_91839420
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik.

Bij voorbaat al want niemand durft meer een discussie in met jou :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:52:01 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_91839581
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bij voorbaat al want niemand durft meer een discussie in met jou :P
Ik ben ook heel erg eng. })
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_91840387
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

dinsdag 25 januari 2011 @ 11:19:38 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_91840480
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:20:28 #144
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91840508
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 06:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ik heb ook al gezegd, ik begrijp je punt en ik snap waarom mensen thuis zouden willen blijven wonen maar ik wilde gewoon weg bij m'n ouders, ik was er gewoon helemaal klaar mee.

En in delft werkt het in principe net wat anders, je hebt autistenflats met appartementjes met huursubsidie voor de mensen die nooit ergens ingestemd worden :') en je hebt huizen waar instemmingen worden gehouden, en er wordt dus echt wel voor gezorgd dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.

het zijn allemaal sociale en chille gasten in mijn huis die ook gewoon weten wat persoonlijke hygiëne en dergelijke zijn, dus het is niet zo dat ons huis een grote mestberg is.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:20:56 #145
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91840524
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Toch zou ik je doen.
pi_91841336
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Toch zou ik je doen.
Volgens mij zou jij alles doen. Echt alles.
pi_91841366
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:

[..]
En in delft werkt het in principe net wat anders, je hebt autistenflats met appartementjes met huursubsidie voor de mensen die nooit ergens ingestemd worden :') en je hebt huizen waar instemmingen worden gehouden, en er wordt dus echt wel voor gezorgd dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.
Wie denkt er nu in hokjes :')
pi_91841464
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

ik heb ook al gezegd, ik begrijp je punt en ik snap waarom mensen thuis zouden willen blijven wonen maar ik wilde gewoon weg bij m'n ouders, ik was er gewoon helemaal klaar mee.

het zijn allemaal sociale en chille gasten in mijn huis die ook gewoon weten wat persoonlijke hygiëne en dergelijke zijn, dus het is niet zo dat ons huis een grote mestberg is.
En toch is het een gok, dat kun je nooit zeggen op basis van 1 gesprek. Dacht een klasgenoot te kennen met z'n nette kleren... kwam daar in een studentenhuis waar de muizen in de keuken liepen en het vuilnis van 3 weken in de gang gestapeld stond.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:46:38 #149
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_91841480
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Toch zou ik je doen.
:D
pi_91841912
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:D
Da's geen compliment hoor. De schapen bij hun in de buurt rennen weg als ze hem aan horen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')