het is je vergevenquote:
Hm dan valt het mee. Maar als je ein-de-lijk een kamer hebt, dan geef je die niet meer op lijkt mij. Of je hebt dat ene extra chromosoompje waar wel meer mensen op het stedelijk last van hadden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in delft is niet heel veel schaarste hoor. het is hier geen utrecht ofzo wat betreft kamers
over het algemeen gebeurt dat dus ook niet veel hoor, maar soms is het dus gewoon dat uiteindelijk iemand helemaal niet bij het huis past en dan is het voor diegene zelf ook niet leuk en gaan ze ook vaak zelf op zoek naar iets anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm dan valt het mee. Maar als je ein-de-lijk een kamer hebt, dan geef je die niet meer op lijkt mij. Of je hebt dat ene extra chromosoompje waar wel meer mensen op het stedelijk last van hadden.
ethiekquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tss, hou dan je mond
Als je je verveeld, mag je me wel helpen wat ethische/morele dilemma's te bedenken voor een bedrijfsarts, en hoe die daarmee om moet gaan
Kutvakken, dat ethiek
Aawquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me zojuist officieel uitgeschreven.
Het is zo definitief nu.
DOE JE ZELF MANG WOLLAH!!!11!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is zo definitief nu.
Omdat je het niet meer kon halen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is zo definitief nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |