En laptop gebruiken dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Taartjeh het volgende:
Mensen die in de trein een boek of krant kunnen lezen ik heb er een pluimpje voor over want ik kan het niet ....
Dat snap ik al helemaal niet zijn meestal van die nerdjes valt mij wel op..quote:
Ik meen dat voor de anonieme kaarten 20 euro borg gerekend wordt. Alleen bij op naam gestelde kaarten is dit 10 euro.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef V2 het volgende:
[..]
Dus als je een weggooikaart koopt van 10 euro, dan kan je daar dus maar 4 euro van gebruiken, als je korte ritjes maakt. Tof systeem. Ik zie 't al een enorm succes worden.
Ik ga weleens een dag treinen als ik een boek echt per se moet uithebben, leest erg prettig imho. Nog fijner is in een bedje in een nachtrein een paar hoofdstukjes lezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Taartjeh het volgende:
Mensen die in de trein een boek of krant kunnen lezen ik heb er een pluimpje voor over want ik kan het niet ....
Geen problemen mee hoor. Elke werkdag lees ik de Metro, Spits en De Pers(quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Taartjeh het volgende:
Mensen die in de trein een boek of krant kunnen lezen ik heb er een pluimpje voor over want ik kan het niet ....
Ik moet wel een boek lezen in de trein anders wordt ik na tien minuten al gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Taartjeh het volgende:
Mensen die in de trein een boek of krant kunnen lezen ik heb er een pluimpje voor over want ik kan het niet ....
Ik vind het juist leuk om naar de mensen te kijken in de trein:Pquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik moet wel een boek lezen in de trein anders wordt ik na tien minuten al gek
En bedankt hèquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet zijn meestal van die nerdjes valt mij wel op..
Als ik niks te doen heb pak ik mijn laptop, schakel ik internet vanaf mijn telefoon in en surfen maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet zijn meestal van die nerdjes valt mij wel op..
Metro en Spits kun je amper kranten noemen. De Pers heeft dan nog een beetje inhoud, maar is natuurlijk ook geen echte grotemensenkrant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor. Elke werkdag lees ik de Metro, Spits en De Pers()
Alhoewel ik de Metro en de Spits beter vind, ook De Pers. Als ik 15-20 minuten later op school ben heb ik ze allemaal uit. Tijdens het lopen vanaf Lombardijen lees ik gewoon door..
Vanmiddag nog gedaan! Even een rondje rond het Veluwemeer gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Taartjeh het volgende:
Mensen die in de trein een boek of krant kunnen lezen ik heb er een pluimpje voor over want ik kan het niet ....
"Inhoud" als in de zin van verkapte rechtse prietpraat zul je bedoelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Metro en Spits kun je amper kranten noemen. De Pers heeft dan nog een beetje inhoud, maar is natuurlijk ook geen echte grotemensenkrant.
Wauw, een extreme oldbiequote:
Oh wacht eens, ik ken jou trouwensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, een extreme oldbie![]()
Waarom mocht je mee voorin?
Klinkt als "niet HEEL erg lang geleden"?quote:
o haiquote:
Vanaf de tweede week in februari kan ik je wellicht van meer info voldoen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef greavy het volgende:
Goedendag iedereen,
Namens Stichting DE-III stel ik de volgende vraag:
Zoals u weet hebben wij 2 werkwagens staan in Haarlem.
Nou is onze bedoeling deze te gaan opknappen, daar verstaan wij onder de buitenkant opnieuw verven en dan in oude toestand brengen hoe ze vroeger reden.
Wij zijn op zoek naar fotos hoe onze soort werkwagens gereden hebben en in welke kleuren.
Het gaat om fotos van voor de vorige eigenaar Volkerrail.
Dus heb jij fotos van de begintijd van de soort werkwagens die wij hebben, dan zien wij die graag via: info(AT)stichtingde3.nl (AT=@).
Zodra wij voldoende fotos hebben kunnen we in het voorjaar of zomer beginnen met deze werkwagens.
Het werk aan de 115 blijft gewoon doorgaan.
PS: Het gaat hier om verblijfswagen 40 84 959 4 886-6 (Type Us) en Magazijnwagen 40 84 959 1 566-7 (type Us), die samen 1 setje vormen.
Alvast onze dank!
Den Dolder - Oldenzaalquote:@NS_online
Tussen Delden en Oldenzaal rijden geen treinen door een seinstoring. Er rijden stopbussen tussen Den Dolder en Oldenzaal.
Staan die in Amersfoort? Grote kans dat ik er dan foto's van heb gemaakt een keer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:12 schreef greavy het volgende:
Vandaag word de Plan U 115 van de Stichting DE-III weer een stukje rijvaardiger.![]()
Plannen:
* Inhijsen demper, start ca. 13:00. Hiervoor gaat het dak van de motorruimte er af, oude word afgevoerd naar de sloop.
* Accu's in Haarlem halen en daarna plaatsen in de Plan U
Dan zit de dag er weer op, misschien nog het testen zonder de depotvoeding, anders morgen:
* Lekkage 1e klas coupe verhelpen
* Elektrisch circuit doormeten op spanning geleverd door de accu's
* Motor tornen
etc
Ik zal kijken dat ik tijdens het inhijsen van de demper eventjes tijd heb voor een paar foto's. Maar als dat niet gaat, dan niet
Als dat mogelijk is, zou dat heel fijn zijn. Als de werkwagens in Haarlem weer vervoerd kunnen worden, gaan ze naar Amersfoort is de planning. Wij willen ze namelijk bij de Plan U hebben, wat wel zo makkelijk is. En omdat wij ook in Haarlem kunnen en mogen klussen, gaan wij daar al restauratiewerkzaamheden verrichten, vandaar de oproep aan iedereen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf de tweede week in februari kan ik je wellicht van meer info voldoen.
Die grijze muis (?), is die van een soortgelijke werkgroep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is, zou dat heel fijn zijn. Als de werkwagens in Haarlem weer vervoerd kunnen worden, gaan ze naar Amersfoort is de planning. Wij willen ze namelijk bij de Plan U hebben, wat wel zo makkelijk is. En omdat wij ook in Haarlem kunnen en mogen klussen, gaan wij daar al restauratiewerkzaamheden verrichten, vandaar de oproep aan iedereen.
Dld als verkorting voor Delden gebruiken is niet eens zo heel vreemd, maar het moet Ddn zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Whahaha, NS twitter door de bocht:
[..]
Den Dolder - Oldenzaal![]()
Dat duurt wel even in een stopbus!
Inderdaad. Dld is trouwens sowieso een rare verkorting. De basisregel is volgens mij eerste letter van eerste lettergreep, eerste letter van tweede lettergreep en laatste letter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dld als verkorting voor Delden gebruiken is niet eens zo heel vreemd, maar het moet Ddn zijn
Oh, met dat soort kleine kutplaatsjes hou ik me niet zo bezigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Owja, je hebt gelijk Dr_Flash.
Die laatste letter is al een uitzondering... Maar wel een die volgens mij bij veel kleine stations van twee lettergrepen toegepast wordt, omdat ze een twee-letterige verkorting niet waard zijn
Akm (Akkrum)
Amr (Alkmaar)
Btl (Boxtel)
Ddn (Delden)
Dvn (Duiven)
Rsn (Rijssen)
...
Dat viel me vanochtend ook op jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Die nieuwe overkapping op perron 11/12 in Utrecht begint eindelijk ergens op te lijken
Nee, ik heb nachtdienst. Da's tot half zes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Had jij vanochtend vroege dienst Ziggy?
Okee ik ben het zat. Dit is godverdomme somda niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Temlin het volgende:
Vandaag in de intercity van Nijmegen naar Schiphol
[ afbeelding ]
Dat plaatje is toch heel duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik ben het zat. Dit is godverdomme somda niet.
In begrijpelijke taal praten hier, of anders opkrassen.
Jep, maar had ik nog niet mee gemaakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een gevalletje van roestrijden
Ik geef hier geen oordeel over de situatie maar Temlin, ik kan hier echt niks mee (jouw plaatje)quote:
Dank je PSMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een gevalletje van roestrijden
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een gevalletje van roestrijden
Ja, jij zat ook al in dat hoekje hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een gezeik weer. Ik vind Temlin's toevoeging wel leuk en jullie beginnen direct weer treurig te huilen.
En somda-autistisch is het niet.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.
Ik in het autistenhoekje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij zat ook al in dat hoekje hoor
Is het dan ZO MOEILIJK om gewoon te zeggen "ik had een IC tussen Nijmegen en Arnhem die moest roestrijden"?quote:
Flash is een autoriteit, check die postcount jongeh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Temlin het volgende:
Ik wist niet dat jij bepaalt wat hier wel en wat niet gepost mocht worden. Zet dat in het vervolg even in de OP.
Ik vond het wel leuk om het te vertellen maar ik zie dat het hier niet gewaardeerd wordt. Naja doe ik het de volgende keer niet, mij maakt het niet veel uit.
Hij maakt foto's van treinbordjes. Dan heb je niet echt autoriteit naar mij mening maar goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Flash is een autoriteit, check die postcount jongeh.
Op het internet is hij heel charismatisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij maakt foto's van treinbordjes. Dan heb je niet echt autoriteit naar mij mening maar goed.
Ja, dat zat eran te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Temlin het volgende:
Ik wist niet dat jij bepaalt wat hier wel en wat niet gepost mocht worden. Zet dat in het vervolg even in de OP.
Met alle respect hoor. Maar flash z'n geregelde uitvallen op alles wat niet gaat zoals hij het wil, mag best eens teruggekaatst worden. Ik erger me er namelijk dood aan dat op iedere 10e post van greavy een boze reactie van flash komt over dat ie autistisch is en dergelijke. Maar als ik dan die reportage van MBH zie, wordt dat wel erg hypocriet, want in weze verschillen ze niet zoveel van elkaar, afgezien van dat Flash ongeveer 20 jaar ouder is en op het internet jongens van 18 uitscheldt omdat ze minder weten dan hij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef bork het volgende:
Zucht, niemand is hier de baas, misschien Danny Roodbol maar uiteindelijk moeten wezelf de trein rijdende houden.
Dat modder gooien, beschuldigen etc. vind ik verwerpelijk.
Ik ben ook erg aangedaan door het continue roepen met elkaar autist te noemen.
Als je dit hebt/bent ben je niet te benijden dan is ieder functioneren in een "min of meer normale" omgeving al moeilijk.
Fok is er voor iedereen ook voor autisten, somda-fans, bordjesflitsers, mooie fotomakers, gezellige chitchat dames/meisjes, oude lullen en lurkers.
Hou dus aub op met dat gezeik, ik ben niet aangenomen om hier de lieve vrede te verkondigen.
Ik ga er van uit dat iedereen die hier komt fatsoensnormen hanteert, redelijk is en ook aan zijn medemens kan denken.
Zo en nu KAPPEN!
ja hoor, ik reageer best op je. Alleen al het feit DAT ik reageer op jou (of op anderen die vergelijkbare dingen posten) kun je zien als een stellingname.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef Ascendancy het volgende:
Met alle respect hoor. Maar flash z'n geregelde uitvallen op alles wat niet gaat zoals hij het wil, mag best eens teruggekaatst worden. Ik erger me er namelijk dood aan dat op iedere 10e post van greavy een boze reactie van flash komt over dat ie autistisch is en dergelijke. Maar als ik dan die reportage van MBH zie, wordt dat wel erg hypocriet, want in weze verschillen ze niet zoveel van elkaar, afgezien van dat Flash ongeveer 20 jaar ouder is en op het internet jongens van 18 uitscheldt omdat ze minder weten dan hij.
Dan mag daar ook best iets van gezegd worden, want het topic verliep wel een stuk soepeler toen flash een paar topics oversloeg en er dus geen oeverloos gezeik op greavy kwam.
@flash: Ga je nu nog inhoudelijk op mij reageren, want je komt alleen maar met one-liners over dat ik je niet kan raken en blabla. Ik wil je niet raken, ik wil een punt maken en het feit dat jij alleen maar zinloos met modder kan gooien lees ik als niets beters weten te zeggen. Maar dat zal je wel weer niets doen
is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een gevalletje van roestrijden
Da's mij op zich ook prima hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:32 schreef Temlin het volgende:
En trouwens als niemand er meer op reageert na deze reactie:
[..]
is er niets aan de hand.
\quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dus... samengevat komt het hele verhaal dus gewoon neer op roestrijden en vroeger was alles beter.
Geen idee, is er een een NS-medewerker aanwezig? Dan zou ik het even vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:59 schreef Fixers het volgende:
Zit nu in een verduisterde virm (geen nummertje, die kan ik niet lezen in het donker). Kan ik eens het nachtelijke landschap aanschouwen waar je normaal geen donder van ziet.
Is dat iets wat bekend is, bug ofzo? Ik zag er vorige week ookal eentje vol met reizigers en zonder verlichting vertrekken uit utrecht. (Zit nu in eentje van de laatste generatie, met smeulpeuktafeltjes.)
Helaas moet ik je nu toch ongelijk geven: Net iets ten zuiden van Elst (je weet wel, aan de spoorlijn Nijmegen-Arnhem) zit een aansluiting op de Betuweroute.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.
Dat deed het dusquote:Vet leuk als je de betweter uit wilt hangen, maar weet wel dat je hier pek en veren krijgt. Of zorg dat je verhaal klopt
Nouja, het feit dat hij het met een plaatje illustreerde is al een stuk beter dan 'Bij Ebtwa gingen we niet via spoor 97 en 94 naar 92, maar via 96 en 93quote:EN begrijpelijk is voor mensen met maar één persoonlijkheid.
Zeg, kun je mij uitleggen wat er zo lekker is aan die Chococookies? 'k Heb er gisteren eentje gekocht, maar hij was behoorlijk zacht en een volle chocoladesmaak had-ie ook niet echt. Had ik dan gewoon een afdankertje of is het alleen voor vrouwen bedoeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Jezus zeg, wat zijn jullie soms ook een stel wijven zeg
Zo'n chocolade koekje van de AH to GO? Zo lekker vond ik die ook niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zeg, kun je mij uitleggen wat er zo lekker is aan die Chococookies? 'k Heb er gisteren eentje gekocht, maar hij was behoorlijk zacht en een volle chocoladesmaak had-ie ook niet echt. Had ik dan gewoon een afdankertje of is het alleen voor vrouwen bedoeld?
Ik vind dat zachte juist lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zeg, kun je mij uitleggen wat er zo lekker is aan die Chococookies? 'k Heb er gisteren eentje gekocht, maar hij was behoorlijk zacht en een volle chocoladesmaak had-ie ook niet echt. Had ik dan gewoon een afdankertje of is het alleen voor vrouwen bedoeld?
Dat heb ik ook wel eens in een koploper gehad hoor! Ow, en in de Duitse IC, de Pimpel, ook een keer! Toen werd de hele coupe verlicht door de gloed van telefoon-schermpjes en laptopsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:59 schreef Fixers het volgende:
Zit nu in een verduisterde virm (geen nummertje, die kan ik niet lezen in het donker). Kan ik eens het nachtelijke landschap aanschouwen waar je normaal geen donder van ziet.
Is dat iets wat bekend is, bug ofzo? Ik zag er vorige week ookal eentje vol met reizigers en zonder verlichting vertrekken uit utrecht. (Zit nu in eentje van de laatste generatie, met smeulpeuktafeltjes.)
Als het door motorpech is kan je je voertuig nog wel redden. In de tweede versnelling zetten, koppeling op laten komen en dan starten. Dan hobbel je op de startmotor weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Ireyon het volgende:
En als je op de sporen vast komt te zitten, kun je ook maar beter gewoon zo snel mogelijk uitstappen en afscheid nemen van je voertuig..
http://www.treinreiziger.(...)_treinongeval_nispen
In Nederland heb ik het nog nooit meegemaakt. Gelukkig maar, want ik associeer het toch met toestanden zoals in die aftandse Roemeense P-treintjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens in een koploper gehad hoor! Ow, en in de Duitse IC, de Pimpel, ook een keer! Toen werd de hele coupe verlicht door de gloed van telefoon-schermpjes en laptopsHad ok wel weer wat gezelligs!
Bron: Treinentopic #281 - Zuchten onder de kouquote:Een Victor ook wel het Vee oftewel Plan V. Ken de gebruikte bijnamen
En wat houdt dat praattopic dan in?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Misschien moet de topicreeks gesplitst worden in een "pics en nieuws topic" en een "praattopic" ?
Precies.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:05 schreef Ascendancy het volgende:
Duvel, je schetst niet echt een OHIH/somda probleem, maar meer een SC in zijn algemeenheid. Daar ben ik het ook wel degelijk mee eens en ik weet dat ik daar in een zekere mate ook aan bijdraag. Maar juist door die heftige reacties die op 1 plaatje van Temlin, wat op zichzelf geen probleem was, werk je dat in de hand.
En dit ja.quote:En natuurlijk is dat oeverloze gezwaai naar de treintopicchickies () een treurig gegeven
![]()
Maar toen dat werd aangekaart, negeerde iedereen dat...
Eens. Als dat praattopic een slowchat inhoudt, zeg ik bij deze alvast dat dat niet gaat gebeuren. Een ieder is welkom in de algemene PTA slowchat (waar we Duvel ook al hebben geadopteerd).. Imho verschuif je dan ook het 'probleem', ipv er eens kritisch naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:14 schreef Peter het volgende:
Het treinentopic is gewoon geen SlowChat. Laat het slowchat lekker in PTA-SC..
Je bent niet de enige. Allerhande nummertjes enzo interesseren mij ook maar oppervlakkig. Treinserienummers trek ik wel, maar de hele deelserienummers van V-IRM en Plan V niet echt. ´T is dat ik door een forum als Somda het een en ander oppik maar echt belangrijk vind ik al die nummers niet. Laat staan dat ik weet hoe de UIC nummering van bijvoorbeeld ICRm loopt en hoe dit gekoppeld is aan de onderhoudsstammen. Er zijn leukere hobby´s.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende: maar blijkbaar ben ik de enige die gewoon over dingen heen leest die me niet interesseren.
Met een vriend hebben we het altijd over rupsen. Gele rupsen met mensen erin. Maakt dat mij dan een rupsentemmer?quote:die standaard gele stoptrein
Waar halen ze die opeens vandaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef James1988 het volgende:
Even inhoudelijk dan maar weer:
Er gaan 5 extra Traxx-locomotieven naar Hispeed voor de Fyra, deze zullen voor opleidingsritten en naar Breda gebruikt worden. Nummers 186 236 t/m 186 240.
Nee, de machinist is dan de rupsentemmer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Met een vriend hebben we het altijd over rupsen. Gele rupsen met mensen erin. Maakt dat mij dan een rupsentemmer?
Over inhoudelijke discussies gesproken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, de machinist is dan de rupsentemmer!
Jij bent gewoon dat mannetje van de zoo-security die bepaalt waar meneer de rupsentemmer met z'n rups allemaal mag komen
Kut.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, de machinist is dan de rupsentemmer!
Jij bent gewoon dat mannetje van de zoo-security die bepaalt waar meneer de rupsentemmer met z'n rups allemaal mag komen
Zie het als een hamsterrace: Rups met temmer op z'n kop wil naar een uitgang, Jij zet de schuifjes scheef en sluit uitgangen af zodat ze in het juiste hokje uitkomen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kut.
Maar de machinist maakt toch eigenlijk deel uit van de rups?
Ik vind mijn metafoor steeds minder leuk worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Zie het als een hamsterrace: Rups met temmer op z'n kop wil naar een uitgang, Jij zet de schuifjes scheef en sluit uitgangen af zodat ze in het juiste hokje uitkomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |