Die grijze muis (?), is die van een soortgelijke werkgroep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is, zou dat heel fijn zijn. Als de werkwagens in Haarlem weer vervoerd kunnen worden, gaan ze naar Amersfoort is de planning. Wij willen ze namelijk bij de Plan U hebben, wat wel zo makkelijk is. En omdat wij ook in Haarlem kunnen en mogen klussen, gaan wij daar al restauratiewerkzaamheden verrichten, vandaar de oproep aan iedereen.
Dld als verkorting voor Delden gebruiken is niet eens zo heel vreemd, maar het moet Ddn zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Whahaha, NS twitter door de bocht:
[..]
Den Dolder - Oldenzaal![]()
Dat duurt wel even in een stopbus!
Inderdaad. Dld is trouwens sowieso een rare verkorting. De basisregel is volgens mij eerste letter van eerste lettergreep, eerste letter van tweede lettergreep en laatste letter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dld als verkorting voor Delden gebruiken is niet eens zo heel vreemd, maar het moet Ddn zijn
Oh, met dat soort kleine kutplaatsjes hou ik me niet zo bezigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Owja, je hebt gelijk Dr_Flash.
Die laatste letter is al een uitzondering... Maar wel een die volgens mij bij veel kleine stations van twee lettergrepen toegepast wordt, omdat ze een twee-letterige verkorting niet waard zijn
Akm (Akkrum)
Amr (Alkmaar)
Btl (Boxtel)
Ddn (Delden)
Dvn (Duiven)
Rsn (Rijssen)
...
Dat viel me vanochtend ook op jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Die nieuwe overkapping op perron 11/12 in Utrecht begint eindelijk ergens op te lijken
Nee, ik heb nachtdienst. Da's tot half zes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Had jij vanochtend vroege dienst Ziggy?
Okee ik ben het zat. Dit is godverdomme somda niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Temlin het volgende:
Vandaag in de intercity van Nijmegen naar Schiphol
[ afbeelding ]
Dat plaatje is toch heel duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik ben het zat. Dit is godverdomme somda niet.
In begrijpelijke taal praten hier, of anders opkrassen.
Jep, maar had ik nog niet mee gemaakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een gevalletje van roestrijden
Ik geef hier geen oordeel over de situatie maar Temlin, ik kan hier echt niks mee (jouw plaatje)quote:
Dank je PSMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, jij zat ook al in dat hoekje hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een gezeik weer. Ik vind Temlin's toevoeging wel leuk en jullie beginnen direct weer treurig te huilen.
En somda-autistisch is het niet.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.
Ik in het autistenhoekje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij zat ook al in dat hoekje hoor
Is het dan ZO MOEILIJK om gewoon te zeggen "ik had een IC tussen Nijmegen en Arnhem die moest roestrijden"?quote:
Flash is een autoriteit, check die postcount jongeh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Temlin het volgende:
Ik wist niet dat jij bepaalt wat hier wel en wat niet gepost mocht worden. Zet dat in het vervolg even in de OP.
Ik vond het wel leuk om het te vertellen maar ik zie dat het hier niet gewaardeerd wordt. Naja doe ik het de volgende keer niet, mij maakt het niet veel uit.
Hij maakt foto's van treinbordjes. Dan heb je niet echt autoriteit naar mij mening maar goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Flash is een autoriteit, check die postcount jongeh.
Op het internet is hij heel charismatisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij maakt foto's van treinbordjes. Dan heb je niet echt autoriteit naar mij mening maar goed.
Ja, dat zat eran te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Temlin het volgende:
Ik wist niet dat jij bepaalt wat hier wel en wat niet gepost mocht worden. Zet dat in het vervolg even in de OP.
Met alle respect hoor. Maar flash z'n geregelde uitvallen op alles wat niet gaat zoals hij het wil, mag best eens teruggekaatst worden. Ik erger me er namelijk dood aan dat op iedere 10e post van greavy een boze reactie van flash komt over dat ie autistisch is en dergelijke. Maar als ik dan die reportage van MBH zie, wordt dat wel erg hypocriet, want in weze verschillen ze niet zoveel van elkaar, afgezien van dat Flash ongeveer 20 jaar ouder is en op het internet jongens van 18 uitscheldt omdat ze minder weten dan hij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef bork het volgende:
Zucht, niemand is hier de baas, misschien Danny Roodbol maar uiteindelijk moeten wezelf de trein rijdende houden.
Dat modder gooien, beschuldigen etc. vind ik verwerpelijk.
Ik ben ook erg aangedaan door het continue roepen met elkaar autist te noemen.
Als je dit hebt/bent ben je niet te benijden dan is ieder functioneren in een "min of meer normale" omgeving al moeilijk.
Fok is er voor iedereen ook voor autisten, somda-fans, bordjesflitsers, mooie fotomakers, gezellige chitchat dames/meisjes, oude lullen en lurkers.
Hou dus aub op met dat gezeik, ik ben niet aangenomen om hier de lieve vrede te verkondigen.
Ik ga er van uit dat iedereen die hier komt fatsoensnormen hanteert, redelijk is en ook aan zijn medemens kan denken.
Zo en nu KAPPEN!
ja hoor, ik reageer best op je. Alleen al het feit DAT ik reageer op jou (of op anderen die vergelijkbare dingen posten) kun je zien als een stellingname.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef Ascendancy het volgende:
Met alle respect hoor. Maar flash z'n geregelde uitvallen op alles wat niet gaat zoals hij het wil, mag best eens teruggekaatst worden. Ik erger me er namelijk dood aan dat op iedere 10e post van greavy een boze reactie van flash komt over dat ie autistisch is en dergelijke. Maar als ik dan die reportage van MBH zie, wordt dat wel erg hypocriet, want in weze verschillen ze niet zoveel van elkaar, afgezien van dat Flash ongeveer 20 jaar ouder is en op het internet jongens van 18 uitscheldt omdat ze minder weten dan hij.
Dan mag daar ook best iets van gezegd worden, want het topic verliep wel een stuk soepeler toen flash een paar topics oversloeg en er dus geen oeverloos gezeik op greavy kwam.
@flash: Ga je nu nog inhoudelijk op mij reageren, want je komt alleen maar met one-liners over dat ik je niet kan raken en blabla. Ik wil je niet raken, ik wil een punt maken en het feit dat jij alleen maar zinloos met modder kan gooien lees ik als niets beters weten te zeggen. Maar dat zal je wel weer niets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |