Wauw, een extreme oldbiequote:
Oh wacht eens, ik ken jou trouwensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, een extreme oldbie![]()
Waarom mocht je mee voorin?
Klinkt als "niet HEEL erg lang geleden"?quote:
o haiquote:
Vanaf de tweede week in februari kan ik je wellicht van meer info voldoen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef greavy het volgende:
Goedendag iedereen,
Namens Stichting DE-III stel ik de volgende vraag:
Zoals u weet hebben wij 2 werkwagens staan in Haarlem.
Nou is onze bedoeling deze te gaan opknappen, daar verstaan wij onder de buitenkant opnieuw verven en dan in oude toestand brengen hoe ze vroeger reden.
Wij zijn op zoek naar fotos hoe onze soort werkwagens gereden hebben en in welke kleuren.
Het gaat om fotos van voor de vorige eigenaar Volkerrail.
Dus heb jij fotos van de begintijd van de soort werkwagens die wij hebben, dan zien wij die graag via: info(AT)stichtingde3.nl (AT=@).
Zodra wij voldoende fotos hebben kunnen we in het voorjaar of zomer beginnen met deze werkwagens.
Het werk aan de 115 blijft gewoon doorgaan.
PS: Het gaat hier om verblijfswagen 40 84 959 4 886-6 (Type Us) en Magazijnwagen 40 84 959 1 566-7 (type Us), die samen 1 setje vormen.
Alvast onze dank!
Den Dolder - Oldenzaalquote:@NS_online
Tussen Delden en Oldenzaal rijden geen treinen door een seinstoring. Er rijden stopbussen tussen Den Dolder en Oldenzaal.
Staan die in Amersfoort? Grote kans dat ik er dan foto's van heb gemaakt een keer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:12 schreef greavy het volgende:
Vandaag word de Plan U 115 van de Stichting DE-III weer een stukje rijvaardiger.![]()
Plannen:
* Inhijsen demper, start ca. 13:00. Hiervoor gaat het dak van de motorruimte er af, oude word afgevoerd naar de sloop.
* Accu's in Haarlem halen en daarna plaatsen in de Plan U
Dan zit de dag er weer op, misschien nog het testen zonder de depotvoeding, anders morgen:
* Lekkage 1e klas coupe verhelpen
* Elektrisch circuit doormeten op spanning geleverd door de accu's
* Motor tornen
etc
Ik zal kijken dat ik tijdens het inhijsen van de demper eventjes tijd heb voor een paar foto's. Maar als dat niet gaat, dan niet
Als dat mogelijk is, zou dat heel fijn zijn. Als de werkwagens in Haarlem weer vervoerd kunnen worden, gaan ze naar Amersfoort is de planning. Wij willen ze namelijk bij de Plan U hebben, wat wel zo makkelijk is. En omdat wij ook in Haarlem kunnen en mogen klussen, gaan wij daar al restauratiewerkzaamheden verrichten, vandaar de oproep aan iedereen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf de tweede week in februari kan ik je wellicht van meer info voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |