Dat viel me vanochtend ook op jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Die nieuwe overkapping op perron 11/12 in Utrecht begint eindelijk ergens op te lijken
Nee, ik heb nachtdienst. Da's tot half zes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Had jij vanochtend vroege dienst Ziggy?
Okee ik ben het zat. Dit is godverdomme somda niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Temlin het volgende:
Vandaag in de intercity van Nijmegen naar Schiphol
[ afbeelding ]
Dat plaatje is toch heel duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik ben het zat. Dit is godverdomme somda niet.
In begrijpelijke taal praten hier, of anders opkrassen.
Jep, maar had ik nog niet mee gemaakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een gevalletje van roestrijden
Ik geef hier geen oordeel over de situatie maar Temlin, ik kan hier echt niks mee (jouw plaatje)quote:
Dank je PSMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, jij zat ook al in dat hoekje hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een gezeik weer. Ik vind Temlin's toevoeging wel leuk en jullie beginnen direct weer treurig te huilen.
En somda-autistisch is het niet.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is trouwens niet eens waar, want die genoemde IC Nijmegen - Schiphol komt helemaal niet langs een punt waar aansluiting op de Betuweroute is.
Ik in het autistenhoekje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij zat ook al in dat hoekje hoor
Is het dan ZO MOEILIJK om gewoon te zeggen "ik had een IC tussen Nijmegen en Arnhem die moest roestrijden"?quote:
Flash is een autoriteit, check die postcount jongeh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Temlin het volgende:
Ik wist niet dat jij bepaalt wat hier wel en wat niet gepost mocht worden. Zet dat in het vervolg even in de OP.
Ik vond het wel leuk om het te vertellen maar ik zie dat het hier niet gewaardeerd wordt. Naja doe ik het de volgende keer niet, mij maakt het niet veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |