quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef Ascendancy het volgende:Met alle respect hoor. Maar flash z'n geregelde uitvallen op alles wat niet gaat zoals hij het wil, mag best eens teruggekaatst worden. Ik erger me er namelijk dood aan dat op iedere 10e post van greavy een boze reactie van flash komt over dat ie autistisch is en dergelijke. Maar als ik dan die reportage van MBH zie, wordt dat wel erg hypocriet, want in weze verschillen ze niet zoveel van elkaar, afgezien van dat Flash ongeveer 20 jaar ouder is en op het internet jongens van 18 uitscheldt omdat ze minder weten dan hij.
Dan mag daar ook best iets van gezegd worden, want het topic verliep wel een stuk soepeler toen flash een paar topics oversloeg en er dus geen oeverloos gezeik op greavy kwam.
@flash: Ga je nu nog inhoudelijk op mij reageren, want je komt alleen maar met one-liners over dat ik je niet kan raken en blabla. Ik wil je niet raken, ik wil een punt maken en het feit dat jij alleen maar zinloos met modder kan gooien lees ik als niets beters weten te zeggen. Maar dat zal je wel weer niets doen

ja hoor, ik reageer best op je. Alleen al het feit DAT ik reageer op jou (of op anderen die vergelijkbare dingen posten) kun je zien als een stellingname.
JA ik begrijp het als mensen vinden dat mijn posts overkomen als "Fles denkt het wel eens even te bepalen hier"
NEE, dat is niet terecht. Ik verwoord alleen maar wat een aantal mensen denken.
Het alternatief is dat mensen gewoon weglopen, zoals Duvel. Dat is jammer. Of nee, dat VIND IK jammer. Maar misschien zijn jullie ook hem liever kwijt dan rijk, daar weet ik verder niet van.
En je mag de MBH reportage best hypocriet noemen, of autistisch of whatever hoor. Feit blijft dat jouw soort mensen gewoon makkelijk lullen heeft vanachter een toetsenbord. Enige kritiek daarop kan alleen al daarom nooit serieus genomen worden. Maar zelfs al doe ik dat wel. Wat miszeg ik er dan aan dat een verhaal van 3 kantjes A4, UITSLUITEND over treinnummers, vertragingkjes en gewijzigde aankomstsporen, op zijn zachtst gezegd vrij onboeiend is voor mensen op een site als fok? Mensen komen hier nou eenmaal niet om te lezen in welke trein iemand een minuut eerder of later dan het boekje aankwam op een station. Mensen komen hier om leuke plaatjes te zien van treinen, en een beetje slap te lullen over treinen. Heerlijk toch?
En welke trein er nou precies 2 of 3 minuten te vroeg of te laat was, boeit niet. HIER OP FOK niet. Ergens anders boeit dat misschien wel, prima, dat kan.
Maar ik ben in alle eerlijkheid van mening dat dat idee hier niet OOK de overhand moet krijgen, want dan is de lol er voor een heleboel mensen gauw af.
Maar nogmaals, mocht de meerderheid van mening zijn dat dat WEL de kant is waar Fok heen moet, prima, dat kan

Ik beslis dat niet