Dan valt wachten voor een loket in België nog erg meequote:
Zo'n ding heet een hondekop.quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef greavy het volgende:
Een Victor ook wel het Vee oftewel Plan V. Ken de gebruikte bijnamen
Leuk, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef greavy het volgende:
Fyra 1x/uur. Rijdt daardoor wel toeslagvrij!!!
En dat mag zeker wel op Somda?quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef greavy het volgende:
Een Victor ook wel het Vee oftewel Plan V. Ken de gebruikte bijnamen
Precies en dat maakt het ook veel leuker hier, al mis ik Fles en Duvel nu wel hier.quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef James1988 het volgende:
Nieuwe regel op Somda, bedrijven en treinen mag je niet bij een bijnaam noemen
Gelukkig kan ik het hier nog gewoon hebben over sletjes en stofzuigers.
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast bij Raad de Smiley/Posticon.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, een hondekop is Mat'54. Plan U / DE3 is Rode Duivel. Plan V is ook wel Apekop
ik ben er tochquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies en dat maakt het ook veel leuker hier, al mis ik Fles en Duvel nu wel hier.
Wat ik heb begrepen is dat ze die hebben. En naar het schijnt is er een opleverdatum bekend (ik weet alleen niet wanneer...) en rijdt het spul ook wel aardig.quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Eind dit jaar. Weet niet of ze al verlenging hebben
En ik moest op de fiets naar het werk.quote:
ICMm doorstond de klimaatkamer ook heel goed, en we weten hoe dat is afgelopen ...quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Over de stofzuiger gesproken: deze heeft de klimaatkamer in Wenen wonderwel goed doorstaan. Ben benieuwd over hoeveel jaar de stellen de definitieve toelating zullen krijgen.
Maar kort gezegd heb je daar als reiziger geen ene flikker aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:35 schreef greavy het volgende:
reisplanner heeft momenteel meel storingen die ook al bekend zijn bij NS.
Zeker tussen Purmerend en Zaandam?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef Lemjur het volgende:
V-IRM 8713 heeft een afgebroken panto en staat stil in een weiland.
Helaas zit ik er in, op weg naar m'n werk.
Nu je het over ICMm hebt - bij de driedelige stellen werd de elektrische installatie aangepast, waardoor ook het typische 'koplopergeluid' bij het optrekken weg was. Maar de vierdelige ICMm klinken nog steeds net als vroeger, kan dat kloppen? Heeft men daar de elektrische installatie niet of op een andere manier aangepast?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef V2 het volgende:
[..]
ICMm doorstond de klimaatkamer ook heel goed, en we weten hoe dat is afgelopen ...
Ja, en ik vraag me dus af waarom dat in de driedelige ICMm niet meer aanwezig is, maar in de vierdelige ICMm wel. Op bijvoorbeeld Wikipedia staat daarover niks.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Fixers het volgende:
Koplopergeluid, je bedoelt die plof en dan dat futuristische gezoem. Jah, da's wel bekend.
Ook zien? Kijk hierquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Dr_Flash
remlof
tliciouz
rene90
Duvel
vergeetmewelletje
4EverBlackEyed
Harajuku.
donroyco
Greys
greavy
Peterselieman