quote:Op zondag 19 december 2010 11:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag dit zoveelste insinuerende topic dicht?
Waarom komt links niet op voor de rechten van Joden?
Er zijn geen kanonnen sterk genoeg om gaten te schieten in de plaat voor de kop van de betreffende TS, hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah, er was al een nieuwe
Dat topic over joden en linkschmenschen hoeft denk ik niet dicht, de OP is al onderuit gehaald en ik hoop nog op een paar kanonnen die het even dunnetje overdoen en dit soort onzin definitief voor lul zetten.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er zijn geen kanonnen sterk genoeg om gaten te schieten in de plaat voor de kop van de betreffende TS, hoor.
Dat gebruik ik voor zaken die de moete waard zijn en die kans bieden op resultaat. Rabiate links-haters als Holograph, php, voice-over e.d. overtuig je toch niet, ook al sla je ze in elke post met argumenten om de oren. Zonde van de tijd en moeite.quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, ik had meer een epic-backfire-schandpaal-scenario in gedachten, zo'n topic dat de OP compleet wegvaagt for all to see. Zoiets. Heb jij geen lichtzwaard meer rondslingeren?
Ach ja, het is natuurlijk helemaal geen probleem dat Cohen zijn coming out kent als revisionist. Dat joden in Amsterdam beveiliging behoeven, en dat ze dat zelf moeten betalen. Dat er ondertussen wel geld is voor vlinderreisjes en miljoenensubsidies aan een schimmige moskee. Volkomen logische prioriteiten.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah, er was al een nieuwe
Dat topic over joden en linkschmenschen hoeft denk ik niet dicht, de OP is al onderuit gehaald en ik hoop nog op een paar kanonnen die het even dunnetje overdoen en dit soort onzin definitief voor lul zetten.
Hoeft ook niet. Ze blijven of hangen in hun kringdrogschijnredeneringen of ze gaan over de schreef. In beide gevallen doen ze hun zaak meer kwaad dan goed.quote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat gebruik ik voor zaken die de moete waard zijn en die kans bieden op resultaat. Rabiate links-haters als Holograph, php, voice-over e.d. overtuig je toch niet, ook al sla je ze in elke post met argumenten om de oren. Zonde van de tijd en moeite.
Het valt me altijd op dat types als jij schijnen te lijden aan Oost-Indische blindheid: Je leest wat je wilt lezen en to hell met de context waarin teksten worden gezegd of geschreven. Misschien moet je je wereldbeeld een wat verbreden.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach ja, het is natuurlijk helemaal geen probleem dat Cohen zijn coming out kent als revisionist. Dat joden in Amsterdam beveiliging behoeven, en dat ze dat zelf moeten betalen. Dat er ondertussen wel geld is voor vlinderreisjes en miljoenensubsidies aan een schimmige moskee. Volkomen logische prioriteiten.
Ik vind jou nog steeds lief hoorquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat types als jij schijnen te lijden aan Oost-Indische blindheid: Je leest wat je wilt lezen en to hell met de context waarin teksten worden gezegd of geschreven. Misschien moet je je wereldbeeld een wat verbreden.
En dan termen gebruiken als 'revisionist.. Echt, te zielig voor woorden.
Shit, nou doe ik het toch. Sorry, Mwana...
Jammer dat dit nou net niet in het bewuste topic gepost werd, waar namelijk beweerd wordt dat links niks betekent voor de joden. Cohen lijkt me dan toch het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach ja, het is natuurlijk helemaal geen probleem dat Cohen zijn coming out kent als revisionist. Dat joden in Amsterdam beveiliging behoeven, en dat ze dat zelf moeten betalen. Dat er ondertussen wel geld is voor vlinderreisjes en miljoenensubsidies aan een schimmige moskee. Volkomen logische prioriteiten.
Cohen besmeurt de nagedachtenis van zes miljoen mensen met z'n bespottelijke vergelijking. Dat alles net in de week dat naar buiten komt dat joden wegtrekken uit dit land omdat ze er niet meer veilig zijn, omdat het antisemitisme dusdanig is toegenomen dat ze niet meer herkenbaar als jood over straat kunnen. Dat antisemitisme komt uit de groep die Cohen gelijkstelt aan de joden.quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat types als jij schijnen te lijden aan Oost-Indische blindheid: Je leest wat je wilt lezen en to hell met de context waarin teksten worden gezegd of geschreven. Misschien moet je je wereldbeeld een wat verbreden.
En dan termen gebruiken als 'revisionist.. Echt, te zielig voor woorden.
Shit, nou doe ik het toch. Sorry, Mwana...
de stelling is best een topic waard volgens mij. En ze is heel makkelijk onderuit te halen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Gooi aub eens een slotje op al die 'links haat joden' topics.
Probleem is dat bepaalde users een gigantisch bord voor hun kop hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
de stelling is best een topic waard volgens mij. En ze is heel makkelijk onderuit te halen.
Ja, maar dan kun je alle topics wel gaan sluiten hierquote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat bepaalde users een gigantisch bord voor hun kop hebben.
Ach, waarom ook niet?quote:Op zondag 19 december 2010 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je alle topics wel gaan sluiten hier
Zal ik het nog maar eens uitleggen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Cohen besmeurt de nagedachtenis van zes miljoen mensen met z'n bespottelijke vergelijking. Dat alles net in de week dat naar buiten komt dat joden wegtrekken uit dit land omdat ze er niet meer veilig zijn, omdat het antisemitisme dusdanig is toegenomen dat ze niet meer herkenbaar als jood over straat kunnen. Dat antisemitisme komt uit de groep die Cohen gelijkstelt aan de joden.
Werkelijk, een gotspe.
Wat? Ik heb allang een Ipad gehad hoor...quote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
we hebben onze kerstbonus nog niet binnen.
Vrouwelijke mods hebben altijd een streepje voor.... Toen ik samen met een vrouwelijke mod C&H deed, kreeg zij een mooier kerstpakket, mocht altijd naast Danny zitten bij de bedrijfsuitjes en ze mocht ook al een duurdere lease-auto uitzoekenquote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat? Ik heb allang een Ipad gehad hoor...
Naast?quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vrouwelijke mods hebben altijd een streepje voor.... Toen ik samen met een vrouwelijke mod C&H deed, kreeg zij een mooier kerstpakket, mocht altijd naast Danny zitten bij de bedrijfsuitjes en ze mocht ook al een duurdere lease-auto uitzoeken
Tijdens het eten wel. Na het eten moesten de mannelijke mods met Knorretje mee en moesten we hout hakken en zo en bleven de vrouwelijke collega's met Danny achter. Ze kwamen er altijd redelijk buiten adem en met haren door de war weer uit....quote:
Dit jaar wordt het turfsteken trouwens!quote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tijdens het eten wel. Na het eten moesten de mannelijke mods met Knorretje mee en moesten we hout hakken en zo en bleven de vrouwelijke collega's met Danny achter. Ze kwamen er altijd redelijk buiten adem en met haren door de war weer uit....
Ik doe die ene wel dicht inderdaad...quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef TomLievense het volgende:
Waarom komt links niet op voor de rechten van Joden?
&
Cohen vergelijkt anti-islamisme met antisemitisme, deel 2
Kunnen jullie één van de twee sluiten?
Lief he? Aanhalen en dan zo van *BENG* slotje!quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Men is ietwat eigenwijs:
Cohen, moslims en orthodoxe Joden
quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Lief he? Aanhalen en dan zo van *BENG* slotje!
Ik maak ff een topic voor ons aan in KEL, gaan we gezellig turfstekenquote:
Is al.quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Tem het volgende:
POL SC [Deel 1668] Waar de top2000 eigenlijk zuigt
deze mag weg
Goed punt dit is wel heel flauw. Al moet ik zeggen dat ik nooit let op de titel van het FB-topicquote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
Kan de naam van dit topic gewijzigd worden? Het is weer eens kinderachtigheid troef bij bepaalde users.
Vragen staat vrij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik vragen om de TT terug te wijzigen? Dit is POL FB, daar mogen best statements in de TT staan en er stond niets wat niet waar is.
Beetje flauw om voor één jankerd een TT te wijzigen en regelmatig dubieuze topics gewoon open te laten. Er was niks mis met de TT, hij was niet beledigend maar bedoeld om een wakkerschuddend effect te hebben.quote:
Waar nog bij komt dat ik helemaal geen jankerd ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:30 schreef du_ke het volgende:
Die TT was gewoon erg sneu van karakter.
Overigens helpt janken over jankerds je betoog zeker niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Vrijheid is onlosmakelijk verbonden met verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Zolcon het volgende:
Ik wil bij deze een actiecomité oprichten om de oude TT in ere te herstellen. Het is werkelijk van de zotte dat er zo met onze vrijheden wordt omgesprongen!
Nee, jij moet eens ophouden te trollen. Je weet waarschijnlijk wel hoe het je evenknie phmpstyle is vergaan.quote:Mag ik eigenlijk trollen in dit topic?
Kijk, dit kan ik onderschrijven. Chapeau dames en heren.quote:Jullie doen goed werk jongens ga zo doordat mag ook wel eens gezegd worden en deze periode is daar bijzonder geschikt voor
Ach allicht maar er loopt nu verder niets in die richting volgens mij. Dan moet het kunnen. Zakt vanzelf weer weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft zo'n topic over de hereniging van Nederland en Vlaanderen, [Stelling] Nederland en Vlaanderen moeten fuseren, eigenlijk niet zo langzamerhand een sik van meer dan 2 meter, mods?
Om de anderhalve maand hetzelfde soort topic, met dezelfde irredentismekolder en what have you wat door moet gaan voor argumentatie en tegenargumentatie en wat dom heen en weer geneuzel over provincies die men zou moeten afstaan. Echt...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach allicht maar er loopt nu verder niets in die richting volgens mij. Dan moet het kunnen. Zakt vanzelf weer weg.
Ja, klopt. En dan elke keer dezelfde users met dezelfde argumenten. Maar zoals duke zegt, het zakt net zo snel weer weg dus als er niet toevallig nog iets van hetzelfde loopt is het niet de moeite om het te sluiten. Ik klik er niet eens meer op vaak (tenzij er een TR staat).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om de anderhalve maand hetzelfde soort topic, met dezelfde irredentismekolder en what have you wat door moet gaan voor argumentatie en tegenargumentatie en wat dom heen en weer geneuzel over provincies die men zou moeten afstaan. Echt....
Ik sta daar niet onsympathiek tegenover maar zolang alles min of meer binnen de regels blijft is er niet zoveel wat we kunnen doenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:52 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien maar eens de users die niet van trollen te onderscheiden zijn wat harder aanpakken als ze consequent weigeren hun standpunten te onderbouwen maar deze wel in elk topic posten alsof het standaard onder control-v staat.
Is het niet mogelijk subforum-specifieke regels te maken?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik sta daar niet onsympathiek tegenover maar zolang alles min of meer binnen de regels blijft is er niet zoveel wat we kunnen doen.
Neuh, dat is wel een eigen topic waard imho, het betreft immers niet alleen de PvdA.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef betyar het volgende:
PvdA probeert 'progressief' te paaien voor meeloopmanifestatie schopje [Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #2 ??
Mag dan als TT de oorspronkelijke TT van het artikel gebruikt worden in plaats van dit soort rancuneuze teksten?quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, dat is wel een eigen topic waard imho, het betreft immers niet alleen de PvdA.
Check.quote:Op maandag 27 december 2010 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag dan als TT de oorspronkelijke TT van het artikel gebruikt worden in plaats van dit soort rancuneuze teksten?
Paaien door hun zaakjes progressiever voor te stellen dan ze zijn. Niet dat mij die hele wandeltocht mij ene moer uitmaakt, maar 'paaien' is het wel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef Monidique het volgende:
De PvdA nodigt de andere partijen uit, het probeert ze niet met cadeautjes of giften of beloften over te halen. Niet dat het mij ene moer uitmaakt hoe de titel luidt, 'paaien' is het niet.
Goed zo, L_V! Zie je nu dat je het kan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1paai·en paaide, h gepaaid tevredenstellen, inpalmen: iem met beloften ~
http://www.vandale.nl/van(...)s&searchQuery=paaien
Dat zie ik er niet in. Misschien zijn ze wat in de war, ik zou ook niet weten wat zo'n progressieve manifestatie moet zijn. Nee, sorry, geen paaien.quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Paaien door hun zaakjes progressiever voor te stellen dan ze zijn.
Dan hadden de goochelaars van Cohen niet met dat rare woordje progressief moeten gaan klooien.quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Ugjerke het volgende:
Het is ook te moeilijk om gewoon de titel van het artikel te gebruiken natuurlijk. Stel je voor dat je een kans loopt op een objectieve discussie. Dat kan echt niet.
Leg eens uit?quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan hadden de goochelaars van Cohen niet met dat rare woordje progressief moeten gaan klooien.
Volgens mij gaat de discussie nog steeds over de door mods gewijzigde TT en niet over de inhoud. Dan hoort dat hier toch?quote:Op maandag 27 december 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
Doe die discussie eens in PvdA nodigt partijen uit voor progressieve manifestatie
Doe toch maar daar. Hier alleen nog commentaar op de moderatie graag.quote:Op maandag 27 december 2010 17:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de discussie nog steeds over de door mods gewijzigde TT en niet over de inhoud. Dan hoort dat hier toch?
Ik vind het niet aflatende falen van de grootste oppositieleider anders een zeer relevant discussieonderwerp.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef TomLievense het volgende:
Mag het zoveelste anti-Cohen topic van gtotep dicht? leiderschap Cohen naderd einde. Want er is niet eens een reden om te denken dat Job Cohen er mee gaat stoppen. Als er wel een reden voor is heeft dit in ieder geval niets te maken met het vertrek van Femke Halsema....
Zie hieronder enkele eerdere anti-Cohen topics van TS.
Hoe snel volgt Cohen voorbeeld Halsema? poll
Schuttert Cohen vanavond alweer?
dwdd--wat een verschil tussen Balkenende en Cohen.
Cohen? Was dat niet die man die wegliep?
De verzameling wordt steeds langer.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het niet aflatende falen van de grootste oppositieleider anders een zeer relevant discussieonderwerp.
Er is geen sprake van een hetze. Hij wordt enkel geclowniseerd, dat is waar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef TomLievense het volgende:
jammer dat je mee doet aan zo'n anti-Cohen hetze.
Remlof en du_ke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef TomLievense het volgende:
Het is trouwens aan ons om onze linkse leiders te beoordelen en niet aan jullie.
quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef TomLievense het volgende:
Mag het zoveelste anti-Cohen topic van gtotep dicht? leiderschap Cohen naderd einde. Want er is niet eens een reden om te denken dat Job Cohen er mee gaat stoppen. Als er wel een reden voor is heeft dit in ieder geval niets te maken met het vertrek van Femke Halsema....
Gtotep heeft persoonlijk al een handvol van die topics gemaakt en zou die ook op kunnen zoeken voor zijn polls :pquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het niet aflatende falen van de grootste oppositieleider anders een zeer relevant discussieonderwerp.
Zit nog wat te twijfelen, er loopt in NWS al een topic maar deze lijkt beter te gaan. Ik kijk het eerst even aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef betyar het volgende:
De EU gaat moskeeën financieren Overbodig, eenzijdig en vooral een demoniserend bericht.
Is al een heel eind doodgebloed.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zit nog wat te twijfelen, er loopt in NWS al een topic maar deze lijkt beter te gaan. Ik kijk het eerst even aan.
Geinig topic joh, TS is de missing link tussen rechtsen en bnw.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef JoaC het volgende:
GlobalWarming - GlobalCooling - GlobalHoax?
BNW!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geinig topic joh, TS is de missing link tussen rechtsen en bnw..
Laten staan zeg ik.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef TomLievense het volgende:
De wijsheid van Cohen![]()
leiderschap Cohen naderd einde
Goedkope troll. Ik eis meer nuance van de posters in dit verder gedegen en hoogstaande topic. Moderators: treedt op!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef du_ke het volgende:
Zo'n warme oudejaarsnacht hebben we in jaren niet gehad.
With friends like you, who needs enemies?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:49 schreef Sachertorte het volgende:
Ik heb een goed voornemen: ik ga dit jaar wat meer op de linkse toer.
Ik ga dit jaar juist wat meer op de rechtse toer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goedkope troll. Ik eis meer nuance van de posters in dit verder gedegen en hoogstaande topic. Moderators: treedt op!
Kan je mijn plek overnemen. Mijn voornemen voor dit jaar is niet meer in POl te posten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:49 schreef Sachertorte het volgende:
Ik heb een goed voornemen: ik ga dit jaar wat meer op de linkse toer.
Dat zou ik vroeger verstandig hebben gevonden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar juist wat meer op de rechtse toer.
Het is al 2011.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kan je mijn plek overnemen. Mijn voornemen voor dit jaar is niet meer in POl te posten.
Het topic is bijna vol en ik heb in het topic al aangegeven dat er geen nieuw topic hoeft te komen. Er werd zo'n topic over D66 geopend waarna deze in reactie daarop kwam, ok dat kan. Maar daarna was het ook wel weer mooi geweest. Voor je het weet krijgen we dan topic als 'wat heeft Rutte bereikt in 3 maand als premierquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef fokthesystem het volgende:
[FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? blijft wel open, maar voor de TIGSTE keer sluit duke er wel een over andere partijen, precies en idem dezelfde 'werkwijze', nette draden e.d.
ik acht duke dan ook ongeschikt voor POL, hij is duidelijk anti-PVV (en ik niet eens pro-PVV als SP stemmer)
Deze slootie wel, weer...: Wat heeft Job Cohen eigenlijk bereikt?
Het is me al een tijd duidelijk, je hebt geen rechte rug, niks alle monniken gelijke kappen en doet aan willekeur bij toestaan wat wel en niet buiten 'het grote...X' topic's mag blijven staan.quote:
Probeer eens te lezen wat ik hier schrijf en in het betreffende topic...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is me al een tijd duidelijk, je hebt geen rechte rug, niks alle monniken gelijke kappen en doet aan willekeur bij toestaan wat wel en niet buiten 'het grote...X' topic's mag blijven staan.
Alle monniken gelijke kappen, niet voor duke....
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
Kunnen de POL hernoemen tot VO, als in Voice-Over. Dat is eerlijk gezegd toch waar het subforum om draait nu.
Wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
Kunnen de POL hernoemen tot VO, als in Voice-Over. Dat is eerlijk gezegd toch waar het subforum om draait nu.
Hoho, ik heb momenteel het best lopende topic gestart.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
Sorry, ik zag Godwin in de titel en ontweek het topic automatisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoho, ik heb momenteel het best lopende topic gestart.
zint de uitslag je niet...quote:
Dat je überhaupt denkt dat zulke topics in POL of op Fok thuishoren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef komtdieban het volgende:
wat is ernstiger de stelling of het aantal mensen wat ja stemt...
Mag ie weer open? Ik wil ook nog even stemmen/quote:
Je kan hier ook stemmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Mag ie weer open? Ik wil ook nog even stemmen/
Gewoon posten.quote:
Het topic is al even gesloten TL...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef TomLievense het volgende:
Een druk op de knop...
... en alle Marokkanen in Nederland vallen dood. Zou jij op de knop drukken?
Ja/Nee.
Neen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef TomLievense het volgende:
Een druk op de knop...
... en alle Marokkanen in Nederland vallen dood. Zou jij op de knop drukken?
Ja/Nee.
Dat wilde de kleine snorremans ook eens doen met bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neen.
Deze straf is namelijk niet proportioneel. Ik zou ze allemaal laten verbannen naar Magadascar.
quote:
Luiwammes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef du_ke het volgende:
Kijk dit is pas modden, het wordt allemaal voor me opgelost.
Ja, maar sommige users zijn niet te corrigeren door middel van 'soft power'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Luiwammes.
Het mooiste is natuurlijk als users elkaar aanspreken en geen Fokpolitie nodig is.
Dat is waar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar sommige users zijn niet te corrigeren door middel van 'soft power'.
- Wie de schoen past, trekke hem aan -
Samsom ja, maar is al dicht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef TomLievense het volgende:
[Poll] Diederik Samson moet fractieleider PvdA worden
Kan iemand de spelfout uit de TT halen?
Ik verwacht niet dat jij het niet met du_ke oneens bent. Jullie zijn immers twee handen op een buik.quote:
Inderdaad de neutrale leer zal beseffen dat het naar een paar pagina's complottheorie wel genoeg is geweest voor een serieus topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat jij het niet met du_ke oneens bent. Jullie zijn immers twee handen op een buik.
Het zal voor de neutrale lezer overigens wel duidelijk zijn wie hier gelijk heeft.
Ok - dus als ik het opnieuw probeer zonder dubieuze en tendentieuze insteek, dan blijft ie open?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad de neutrale leer zal beseffen dat het naar een paar pagina's complottheorie wel genoeg is geweest voor een serieus topic.
Je hebt ze;lf vanaf het begin voor ontsporing gekozen met je nogal dubieuze en tendentieuze insteek voor een topic. Dan kan je niet verbaasd zijn dat er een slotje komt.
Een beetje afhankelijk van de verloop van het topic maar je maakt een goede kans. Het honderdste EU-bash topic zal volgens mij ook niet veel toevoegen. Daarvoor is afdoende ruimte in verschillende andere topics over de EU.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ok - dus als ik het opnieuw probeer zonder dubieuze en tendentieuze insteek, dan blijft ie open?
Met dat vrouwenquotum heb ik weinig, maar die Maghreblanden is wel een interessante. Een oud-collega van me is terug naar Algerije gegaan, om daar een softwarebedrijf op te zetten. In principe moeten die landen gewoon meekunnen met de rest van de wereld, in dit tijdperk. Ik denk er over na.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
Overigens zie ik je liever een topic openen over het nieuwe vrouwenquotum in grote Franse bedrijven of de invloed van de economische crisis op de ontwikkeling van de Maghreblanden. Maar goed als je hierover wilt neuzelen is dat ook prima.
Rechts heeft toch geen probleem met de inperking van de vrijheid van meningsuiting? Jullie kruipen immers bij Wilders in de reet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
Dit geeft goed weer wat vrijheid van meningsuiting voor links inhoudt
Tuurlijk, was het maar zo simpel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts heeft toch geen probleem met de inperking van de vrijheid van meningsuiting? Jullie kruipen immers bij Wilders in de reet.
Het zijn de door links zo gepamperde haatbaarden die echt een bedreiging daarvoor vormen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts heeft toch geen probleem met de inperking van de vrijheid van meningsuiting? Jullie kruipen immers bij Wilders in de reet.
Ik kruip dan ook niet bij die haatbaarden in de reet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn de door links zo gepamperde haatbaarden die echt een bedreiging daarvoor vormen.
Zie je, ronkende retoriek is niet zo moeilijk.
Nee hoor, hij is namelijk al dichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Tem het volgende:
POL SC [Deel 1697] Waar links voor creativiteit staat
deze kan dicht
thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is namelijk al dicht
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef Cerbie het volgende:
Vegen? Daar kun je een moerdijk aan schoonmaakmiddelen instorten.
President Medvedev erkent Palestijnse Staat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Sakura het volgende:
Ach, de mensen die nu voor een israelische staat zijn, zijn ongetwijfeld dezelfde mensen die in 40-45 voor een groot duitsche zouden zijn geweest. Situatie is namelijk identiek, beide zijn/waren bezetters en claim(d)en het land waar ze z(a)it(t)en.
Volslagen achterlijke mening maar of het ge-edit moet worden, ik denk het niet. Ook al omdat de discussie onderhand al verder is. En aan de andere kant zit ook een mlg met een vergelijkbaar achterlijke meningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
President Medvedev erkent Palestijnse Staat.
Iemand verkapt voor Nazi uitmaken, dat zou in ieder ander forumdeel op zijn minst een edit zijn. mlg quotte ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volslagen achterlijke mening maar of het ge-edit moet worden, ik denk het niet. Ook al omdat de discussie onderhand al verder is. En aan de andere kant zit ook een mlg met een vergelijkbaar achterlijke mening.
Ach dan kan ik wel bezig blijven... Zolang het niet direct richting mede-users is gericht voel ik mij niet zo geroepen het te editten. Hoe achterlijk, en dat is deze vergelijking, ook de vrijheid van meningsuiting is ook veel waard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Iemand verkapt voor Nazi uitmaken, dat zou in ieder ander forumdeel op zijn minst een edit zijn. mlg quotte ik niet.
Tja roepen dat de nederzettingen doorgedrukt moeten worden en dat daarna maar eens verder gekeken moet worden is ook niet fris en strijkt eveneens in tegen de internationale normen en waarden.quote:Even gekeken naar mlg's reactie, als je dat vergelijkbaar acht aan verkapte nazi-opmerkingen krab ik me toch even op mijn achterhoofd.
Er zijn genoeg argumenten om mijn standpunt te rechtvaardigen. Bovendien wijken de Nederlandse socialisten ook aardig van de internationale waarden en normen af.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan kan ik wel bezig blijven... Zolang het niet direct richting mede-users is gericht voel ik mij niet zo geroepen het te editten. Hoe achterlijk, en dat is deze vergelijking, ook de vrijheid van meningsuiting is ook veel waard.
[..]
Tja roepen dat de nederzettingen doorgedrukt moeten worden en dat daarna maar eens verder gekeken moet worden is ook niet fris en strijkt eveneens in tegen de internationale normen en waarden.
En zo zijn er voor allerlei stellingen legio argumenten te bedenken, een Berlitz verdedigt ook dingen die ik ronduit eng vind. Dat is het mooie aan discussies. Zolang je je discussiepartners hier niet persoonlijk aanvalt en een beetje niveau vasthoudt kan wat mij betreft heel erg veel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zijn genoeg argumenten om mijn standpunt te rechtvaardigen. Bovendien wijken de Nederlandse socialisten ook aardig van de internationale waarden en normen af.
Dat is inderdaad wel fideel van je du_ke. Waar anders dan op het Fok!forum kun je ruchtbaarheid geven aan het feit dat het PvdA-partijprogramma binnenskamers wordt aangeduid als Malleus Maleficarum.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zo zijn er voor allerlei stellingen legio argumenten te bedenken, een Berlitz verdedigt ook dingen die ik ronduit eng vind. Dat is het mooie aan discussies. Zolang je je discussiepartners hier niet persoonlijk aanvalt en een beetje niveau vasthoudt kan wat mij betreft heel erg veel.
Veel duidelijker kun je het niet krijgen. De moderatie is gekleurd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef TomLievense het volgende:
Du_ke bedankt voor het beschermen van onze vrijheid van meningsuiting.
Kan je dat wat verder uitleggen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Veel duidelijker kun je het niet krijgen. De moderatie is gekleurd.
Als een linkse user als TL je loopt te prijzen omdat je 'onze' vrijheid van meningsuiting aan het beschermen bent, dan krijg ik de indruk dat het om de linkse VvM gaat. Niet om de rechtse - wat ook blijkt uit de verschillende rechtsere topics als bijvoorbeeld het eerste topic over het ontbreken van Christelijke feestdagen op de EU kalender, dat door jou wordt gesloten. Plotseling geldt dan de VvM niet meer, en worden users naar BNW verwezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je dat wat verder uitleggen?
Of ben je van mening dat ik jou onwelvoeglijke posts weg moet halen?
Tja, het slaat gewoon nergens op. Cerbie wil de post van een user weg laten halen, omdat het indirect impliceerd dat mensen die aan de kant van Israël staan nazi's zijn. Toegegeven deze mening is volslagen achterlijk, maar moet die weggehaald worden? Nee, natuurlijk niet. Dat jullie hem wel weg willen laten halen laat maar weer eens ziens wie de vrijheid van meningsuiting echt hoog acht. Dat is niet rechts, althans hier op fok is dat niet rechts. Ga a.u.b. eerst eens lezen waarover het gaat voordat je reageerd op dit feedback topic. Nu krijg ik de indruk dat jij een post als deze ook wil verwijderen, jammer want ik dacht dat je een liberaal was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als een linkse user als TL je loopt te prijzen omdat je 'onze' vrijheid van meningsuiting aan het beschermen bent, dan krijg ik de indruk dat het om de linkse VvM gaat. Niet om de rechtse - wat ook blijkt uit de verschillende rechtsere topics als bijvoorbeeld het eerste topic over het ontbreken van Christelijke feestdagen op de EU kalender, dat door jou wordt gesloten. Plotseling geldt dan de VvM niet meer, en worden users naar BNW verwezen.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je volslagen achterlijke conspiracy theoriën in de lucht moet houden. Je moet de mods een beetje ruimte gunnen hun werk te doen.quote:Ik zou waarschijnlijk net zo'n gekleurde mod als jij (en remlof - mwana heeft er meer kaas van gegeten) zijn, maar ik heb het ten minste door. Jullie doen alsof je boven de materie staan, en wel weten wat goed is voor de users.
Je bent nog jong, misschien leer je hier iets van.
Hoi T. Het was een lamme Godwin. Groetjes, C.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Tja, het slaat gewoon nergens op. Cerbie wil de post van een user weg laten halen, omdat het indirect impliceerd dat mensen die aan de kant van Israël staan nazi's zijn. Toegegeven deze mening is volslagen achterlijk, maar moet die weggehaald worden? Nee, natuurlijk niet. Dat jullie hem wel weg willen laten halen laat maar weer eens ziens wie de vrijheid van meningsuiting echt hoog acht. Dat is niet rechts, althans hier op fok is dat niet rechts. Ga a.u.b. eerst eens lezen waarover het gaat voordat je reageerd op dit feedback topic. Nu krijg ik de indruk dat jij een post als deze ook wil verwijderen, jammer want ik dacht dat je een liberaal was.
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je volslagen achterlijke conspiracy theoriën in de lucht moet houden. Je moet de mods een beetje ruimte gunnen hun werk te doen.
Moet elke lamme Godwin dan geëdit worden? En wie bepaalt er wat een lamme Godwin is? Laat de modoratie zich bezig houden met mensen die persoonlijk bedrijgen en niet met het weghalen van 'slechte' argumenten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoi T. Het was een lamme Godwin. Groetjes, C.
Godwin's staan al jarenlang als discussieverpestend bekend op internet. Laten we over de moderatie maar geen beerput opentrekken, ik zal het precedent onthouden en er later op terugkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Moet elke lamme Godwin dan geëdit worden? En wie bepaalt er wat een lamme Godwin is? Laat de modoratie zich bezig houden met mensen die persoonlijk bedrijgen en niet met het weghalen van 'slechte' argumenten.
"De vrije communicatie van de gedachten en de meningen is een van de kostbaarste rechten van de mens; iedere burger kan dus, schrijven en vrij spreken"quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Godwin's staan al jarenlang als discussieverpestend bekend op internet. Laten we over de moderatie maar geen beerput opentrekken, ik zal het precedent onthouden en er later op terugkomen.
Het is trouwens bedreigen, met ei.
Oh zeker maar dat alleen is niet voldoende reden om het te verwijderen naar mijn idee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoi T. Het was een lamme Godwin. Groetjes, C.
Is prima, hoor het wel maar tot nu toe heb ik op inhoud volgens mij geen enkele post geedit enkel op persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Godwin's staan al jarenlang als discussieverpestend bekend op internet. Laten we over de moderatie maar geen beerput opentrekken, ik zal het precedent onthouden en er later op terugkomen.
Het is trouwens bedreigen, met ei.
Mooie quote. Trouwens, jouw username is niet blauw toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
"De vrije communicatie van de gedachten en de meningen is een van de kostbaarste rechten van de mens; iedere burger kan dus, schrijven en vrij spreken"
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is prima, hoor het wel maar tot nu toe heb ik op inhoud volgens mij geen enkele post geedit enkel op persoonlijke aanvallen.
Nee, maar ik vond het gewoon hypocriet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooie quote. Trouwens, jouw username is niet blauw toch?
Oke.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het gewoon hypocriet.
Dream on.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
"De vrije communicatie van de gedachten en de meningen is een van de kostbaarste rechten van de mens; iedere burger kan dus, schrijven en vrij spreken"
Dat noemt men een ideaal of een streefbeeld.quote:
Ach niemand neemt hem serieus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:02 schreef Ugjerke het volgende:
[Centraal] SP - Socialistische partij #1
Post #35
Pure leugens, lijkt mij geen plaats voor in POL.
Dit is inderdaad een grote leugen. Roemer wil niet alle ondernemers eruit, Roemer wil alle ondernemers dwingen om naar zijn hand toe te werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:02 schreef Ugjerke het volgende:
Post #35
Gewoon negeren die gast troll, dan stoppen ze vanzelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:02 schreef Ugjerke het volgende:
Post #35
Voorbeelden van hoe politieke tegenstanders uit te schakelen met leugens en stigmatisering horen bij de politiek.... wie een beetje redelijk denkt, doorziet het... dus werkt het averechts...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:02 schreef Ugjerke het volgende:
Post #35
We zijn het nog op deze pagina eens geworden dat vrijheid van meningsuiting een groot goed is in POL, ook al is het een regelrechte troll. Lekker laten staan dus zolang er geen medeuser kapotgeflamed wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voorbeelden van hoe politieke tegenstanders uit te schakelen met leugens en stigmatisering horen bij de politiek.... wie een beetje redelijk denkt, doorziet het... dus werkt het averechts...
Het is antireclame voor radicaalrechts ... de man maakt zichzelf en zijn stroming zwart.
Anderzijds... is het gewoon getrol en discussietechnisch gezien is het sabotage van goede discussie...en dat is wel een reden voor de hoogste Foktop iemand eruit te mieteren.
Ik heb nog bananen in de koelkast liggen, dus dat was de vraag niet..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We zijn het nog op deze pagina eens geworden dat vrijheid van meningsuiting een groot goed is in POL, ook al is het een regelrechte troll. Lekker laten staan dus zolang er geen medeuser kapotgeflamed wordt.
Het gekke is dat voice-over helemaal niet de troll is waar hij voor versleten wordt. Hij is een doodnormale intelligente rechtse met een goede pen. Hij kan heel goed aangeven wat er niet deugt aan de linkse politiek en mentaliteit. Dat dat niet lekker valt bij links, dat snap ik. Maar he, die 52 % die links ons door de strot ramt, en al die subsidiefestijnen, dat valt bij ons rechtsen ook niet lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb nog bananen in de koelkast liggen, dus dat was de vraag niet..
Mijn opmerking was de constatering dat de Foktop regelmatig mensen verbant wegens het saboteren van de topics met dit soort getrol....en mijn ondertoon was : terecht
De 'oplossing' dat de grote groep van goedwillenden dit moet tolereren werkt niet of slechts ten dele.
Mensen reageren fel tot trollerig terug .... blabla... Hitler wordt erbij gesleept...
et voila.... weer een discussie kapotgeflamed... Als je dit laat voortwoekeren..-- zoals op Fok deels wordt gedaan-- dan verlaag je het niveau van de discussie, wat je ook ziet op Fok.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het gekke is dat voice-over helemaal niet de troll is waar hij voor versleten wordt. Hij is een doodnormale intelligente rechtse met een goede pen. Hij kan heel goed aangeven wat er niet deugt aan de linkse politiek en mentaliteit. Dat dat niet lekker valt bij links, dat snap ik. Maar he, die 52 % die links ons door de strot ramt, en al die subsidiefestijnen, dat valt bij ons rechtsen ook niet lekker.
Nu je het zegt, ja eigenlijk wel, maar je hebt verschillende gradaties daarin.quote:
Dat is de schuld van de linksen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Is je nooit opgevallen dat hij altijd het zelfde schrijft?
trol neemt het op voor collegatrolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het gekke is dat voice-over helemaal niet de troll is waar hij voor versleten wordt. Hij is een doodnormale intelligente rechtse met een goede pen. Hij kan heel goed aangeven wat er niet deugt aan de linkse politiek en mentaliteit. Dat dat niet lekker valt bij links, dat snap ik. Maar he, die 52 % die links ons door de strot ramt, en al die subsidiefestijnen, dat valt bij ons rechtsen ook niet lekker.
Wat moet dat toch heerlijk makkelijk zijn: iedereen die rechts van het midden staat, troll noemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
trol neemt het op voor collegatrol
ga ergens thuis in de badkamer trollen
Jij dacht ik bevestig nog even dat ik troll ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat moet dat toch heerlijk makkelijk zijn: iedereen die rechts van het midden staat, troll noemen.
Laat me je overigens meegeven dat wij rechtsen ons niet tot dat niveau verlagen: wij noemen linksen geen troll, wij lachen ze slechts stilletjes uit. Wie anno nu - na Hitler, Stalin, Mao, Den Uyl, etc. - nog steeds links is, die moet wel niet vooraan hebben gestaan toen het logisch denkvermogen werd uitgedeeld.
ik zou het niet weten of dat heerlijk is...maar jij generaliseert weer lekker ..ik noem alleen trollen bij de naam trollen, zeker niet ieder rechtse...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat moet dat toch heerlijk makkelijk zijn: iedereen die rechts van het midden staat, troll noemen.
jouw haat naar links is ziekelijk....quote:Laat me je overigens meegeven dat wij rechtsen ons niet tot dat niveau verlagen: wij noemen linksen geen troll,
wij-zij denken. HET kenmerk van de troll.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Laat me je overigens meegeven dat wij rechtsen ons niet tot dat niveau verlagen: wij noemen linksen geen troll, wij lachen ze slechts stilletjes uit. Wie anno nu - na Hitler, Stalin, Mao, Den Uyl, etc. - nog steeds links is, die moet wel niet vooraan hebben gestaan toen het logisch denkvermogen werd uitgedeeld.
Hitler was niet links.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:47 schreef eriksd het volgende:
Was Hitler niet links dan? Socialistisch, anti-markt, overheidsbedrijven, conservatief. Een beetje de SP van vroeger.
quote:Binnen het nationaalsocialisme bestond inderdaad aanvankelijk een "linkse" vleugel, vertegenwoordigd door de leider van de SA Ernst Röhm, die een vorm van socialisme, maar dan wel beperkt tot het Duitse volk, voorstond. De achterban van deze vleugel werd gevormd door de arbeiders en veteranen die last hadden van de hoge werkloosheid, en de SA-mannen die vaak uit deze groep afkomstig waren. Tegen 1933 was de SA uitgegroeid tot een zeer machtige factie binnen de NSDAP. Hitler en Röhm hadden geregeld conflicten over de te volgen koers: Röhm wilde de macht van de groot-industriëlen en banken verminderen en 'de welvaart eerlijker verdelen over het Duitse volk' terwijl Hitler de steun zocht van het grootkapitaal en dezen dus niet te zeer van hem wilde vervreemden. Deze interne ruzies escaleerden steeds meer, Röhm was steeds minder geneigd zich naar Hitlers wensen te schikken en er werden zelfs NSDAP kantoren overvallen door SA-mannen. Tenslotte besloot Hitler, die vreesde dat uiteindelijk Röhm hem wellicht zelfs van de macht zou proberen te beroven, hem uit de weg te ruimen. In 1934 werd Röhm vermoord en de SA gekortwiekt.
quote:'Het nationaalsocialisme houdt niet in dat men de zwakkeren moet beschermen of de hongerigen moet voeden. Nee, onze doelen zijn ganz andere. Wij streven naar een sterk volk dat stand houd in de vaart der Volkeren.'
Als ze spreken van 'het grootkapitaal' dan weet je dat het stuk geschreven is door een gekke socialist. En hopelijk is duurzaamheid niet alleen voorbehouden aan rechts.quote:
Komt omdat er te weinig meta-discussie gevoerd wordt; discussie over de discussie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb nog bananen in de koelkast liggen, dus dat was de vraag niet..
Mijn opmerking was de constatering dat de Foktop regelmatig mensen verbant wegens het saboteren van de topics met dit soort getrol....en mijn ondertoon was : terecht
De 'oplossing' dat de grote groep van goedwillenden dit moet tolereren werkt niet of slechts ten dele.
Mensen reageren fel tot trollerig terug .... blabla... Hitler wordt erbij gesleept...
et voila.... weer een discussie kapotgeflamed... Als je dit laat voortwoekeren..-- zoals op Fok deels wordt gedaan-- dan verlaag je het niveau van de discussie, wat je ook ziet op Fok.
Moet jij niet wat persoonlijke aanvallen wegpoetsen op je subforum?quote:
Ik heb lang niet alles gelezen maar als jij even wat kan linken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moet jij niet wat persoonlijke aanvallen wegpoetsen op je subforum?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Diewas voor jou bedoeld. Wat een mafketel ben je.
Niet netjes maar nog even wat anders dan iemand uitmaken voor achterlijke mongool bijvoorbeeld.quote:
Ach, gewoon overheen lezen. Zielige troll is het, niks meer.quote:
Ach FTS verwijst naar het vorige topic en veel meer mogen we van hem ook niet verwachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef Zeeland het volgende:
[CENTRAAL] [PVV] - Deel 34 - Waar de PVV nu al kalt gestelt is
Een OP in het centraal PVV topic moet wel over de PVV en dat is bij deze niet het geval.
Past beter in ONZ dan in POL. Net als de "Ondertussen bij de formatie"-reeks die op ONZ liep.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
Loopt als een trein, zie niet in waarom.
afzeiktopic? met afzeikbedoelingen ?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
Eens, heb het topic naar ONZ geschopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Past beter in ONZ dan in POL. Net als de "Ondertussen bij de formatie"-reeks die op ONZ liep.
Tja veel reacties is niet het enige criteriumquote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
Fok is geen democratie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef ethiraseth het volgende:
[POL Café #1715] Waar Verhagen ook wel zin heeft in Bunga Bunga.
ik vind deze post niet kunnen.
Je moet.quote:
Dan spammen we toch gewoon dit topic vol?quote:
Weet je al dat hij op GL stemt en vuurwerk wil verbieden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef JoaC het volgende:
Mijn achting voor du_ke is wel gekelderd na zijn Buckley-opmerking
anarchie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan spammen we toch gewoon dit topic vol?
Waarom heb jij geen UI van JPB?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan spammen we toch gewoon dit topic vol?
Jeff Bucklerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef JoaC het volgende:
Mijn achting voor du_ke is wel gekelderd na zijn Buckley-opmerking
Hij drinkt vermoedelijk ook theequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook Rouvoet erkend dat Bos wist van de verlenging !!!!!!
Ik hoop dat de mods zelf zien wat ik bedoel.
Toch word je wel geacht om schooljuf te zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
Ik ben hier niet als schooljuf aangesteld om spelfouten uit TT's te halen/
Done.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
Bent u voor of tegen een missie naar kunduz?
Remlof, kun je van TT maken: Bent u voor of tegen een missie naar Kunduz.
Bvd.
Dat mag ik toch wel hopen ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef du_ke het volgende:
Ach de meesten weten wel een beetje hoe michealm werkt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Alweer? Je had hem eergisteren ook al kapot.
Anyways:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach.. ooit 'super size me' gezien? Volgens deskundigen moeten we mensen met overgewicht net zo behandelen als rokers.
Hier zien jullie een deel van mlg's oeuvre aan scheldkanonnades aan mijn adres. Mijn inziens is dit niet lollig of grappig, ik had meer quotes kunnen citeren maar dan ben ik tot volgende week maandag bezig en daar heb ik de tijd niet voor. Gelieve hier iets op uit te doen. En nog iets: check zijn DM geschiedenis eens.quote:
Punt is dat dit geen klaslokaal is maar een volledig anonieme kaartenbak. Normaliter had ik zo iemand allang een paar stompen op z'n bek verkocht. Alleen gaat dat via de kabel nogal moeilijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik had ook een paar mensen in de klas vroeger die naar de leraar gingen als iemand onaardig deed. Uiteraard vuurde dit lelijk terug.
Al eens gedacht dat het aan je eigen gedrag kan liggen ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punt is dat dit geen klaslokaal is maar een volledig anonieme kaartenbak. Normaliter had ik zo iemand allang een paar stompen op z'n bek verkocht. Alleen gaat dat via de kabel nogal moeilijk
Stel jij zet een foto in je profiel, en er gaat iemand out of the blue jou de huid vol schelden. Pik je dat? Daarbij doet hij net alsof ik 120 kg ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef eriksd het volgende:
Oh, ik had mij er niets van aangetrokken. Die optie heb je hier ook.
Ik zou er geen seconde van wakker liggen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel jij zet een foto in je profiel, en er gaat iemand out of the blue jou de huid vol schelden. Pik je dat? Daarbij doet hij net alsof ik 120 kg ben.
Ik ook niet. Maar ik vind wel dat de crew dit hoort te weten, als jij of ik mij zo zou gedragen dan zou dat ook niet geapprecieerd worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou er geen seconde van wakker liggen eerlijk gezegd.
Volgens mij heb ik de persoon in kwestie niets uitgedeeld. Daarbij hoort dat te gaan over inhoudelijke punten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef eriksd het volgende:
Tja, bij uitdelen hoort incasseren. Maargoed, dat is aan de mods.
Ik kan me nog de discussie herinneren dat jij vond dat Whiskers2009 een aansteller was, nu doe jij precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel jij zet een foto in je profiel, en er gaat iemand out of the blue jou de huid vol schelden. Pik je dat? Daarbij doet hij net alsof ik 120 kg ben.
Naar eigen zeggen was het haar foto niet eens, daarbij gaf ze in eerste instantie zelf aan dat ik mocht zoeken (jij hielp zelfs nog mee). Verder liep ik die foto van haar niet te krenken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan me nog de discussie herinneren dat jij vond dat Whiskers2009 een aansteller was, nu doe jij precies hetzelfde.
Ik wil je niet aanvallen, maar volgens mij zijn deze situaties redelijk vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen was het haar foto niet eens, daarbij gaf ze in eerste instantie zelf aan dat ik mocht zoeken (jij hielp zelfs nog mee). Verder liep ik die foto van haar niet te krenken.
Zwakte van de school dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik had ook een paar mensen in de klas vroeger die naar de leraar gingen als iemand onaardig deed. Uiteraard vuurde dit lelijk terug.
Gewoon kappen met die persoonlijke aanvallen. Je bent toch geen kleuter meer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef mlg het volgende:
Ik zal bij deze ophouden. Ik zal je pubertijd respecteren.
Dat is hij wel, check zijn dm geschiedenis eens na, en vergeet ook niet een kloon check. Het is de troll zelve.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die persoonlijke aanvallen. Je bent toch geen kleuter meer?
Dat is niet mijn taak en ik kan dat ook niet. Ik spreek hem aan op zijn gedrag en mocht dat niet verbeteren dan geef ik dat door. Meer doe ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is hij wel, check zijn dm geschiedenis eens na, en vergeet ook niet een kloon check. Het is de troll zelve.
Ik denk dat hij gister op tijd is begonnen aan de vrijdagmiddagborrel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef eriksd het volgende:
Wat een gedoe om mlg. Is dit het niveau tegenwoordig?
Als nog vind ik dat remlof er even naar moet kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gister op tijd is begonnen aan de vrijdagmiddagborrel.
Omdat ik het haat om anoniem uitgescholden te worden. Maar ik wil hem ook wel uitnodigen op centraal station Zwolle, dan handel ik het daar wel af. Maar ik laat mij hier in de zeik nemen door een anonieme internet-autist.quote:
Hoelaat Zwolle centraal?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef mlg het volgende:
Het zit je allemaal wel hoog he jongen. Ik denk dat je hulp moet zoeken of houd gewoon op met dat gezeik van je.
De kruising dus, dat wordt dan wel maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |