abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 14:59:12 #1
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_90629570
Dit topic is in navolging van de lopende topics over de PVV en d66 en hun wapenfeiten.

De PvdA heeft bereikt dat Nederland vol is. Vol met kansarmen die Nederland niet echt naar een hoger niveau hebben getild, to put it mildly.

De PvdA heeft ook bereikt dat zij oververtegenwoordigd is in het bestuur en ambtenarenapparaat. De PvdA is de meest efficiente en succesvolle banenmachine van Nederland in de historie.

De PvdA heeft ook bereikt dat de gewone, laag-sociale burger volkomen vervreemd is van de politiek en de sociaal-democratie ihb.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:04:32 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_90629819
Nooit van mijn leven zal ik op die club stemmen.. maar de AOW is toch wel hun verdienste.
En dat het systeem wat aanpassingen behoeft is duidelijk, maar het basisidee dat je mensen na een werkzaam leven niet laat creperen vind ik een prima uitgangspunt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_90630045
Ja want de PVDA heeft al die tijd in de regering gezeten :')

Als je iemand dat verwijt kan geven zijn het wel de VVD en CDA, aangezien zei de gene zijn die de laatste jaren het meest ons land hebben geregeerd.

Voor de rest hebben ze heel veel moois gedaan in Amsterdam, door bijvoorbeeld Amsterdam Westerpark, en Amsterdam Oost weer in een mooie leefbare en gewilde buurt om te toveren, terwijl het daarvoor een teringzooi was daar.

Maarja dat is vooral de gemeentelijke PVDA.

Niet dat ik ooit PVDA zou stemmen maar toch.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  donderdag 30 december 2010 @ 15:09:33 #4
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90630086
Enkele premiers. Dat kan de PVV niet zeggee.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90631278
Dom bashtopic. Als je een goed onderbouwd topic kan maken is dat prima maar anders gewoon in het centrale PvdA topic.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')