With friends like you, who needs enemies?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:49 schreef Sachertorte het volgende:
Ik heb een goed voornemen: ik ga dit jaar wat meer op de linkse toer.
Ik ga dit jaar juist wat meer op de rechtse toer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goedkope troll. Ik eis meer nuance van de posters in dit verder gedegen en hoogstaande topic. Moderators: treedt op!
Kan je mijn plek overnemen. Mijn voornemen voor dit jaar is niet meer in POl te posten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:49 schreef Sachertorte het volgende:
Ik heb een goed voornemen: ik ga dit jaar wat meer op de linkse toer.
Dat zou ik vroeger verstandig hebben gevonden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar juist wat meer op de rechtse toer.
Het is al 2011.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kan je mijn plek overnemen. Mijn voornemen voor dit jaar is niet meer in POl te posten.
Het topic is bijna vol en ik heb in het topic al aangegeven dat er geen nieuw topic hoeft te komen. Er werd zo'n topic over D66 geopend waarna deze in reactie daarop kwam, ok dat kan. Maar daarna was het ook wel weer mooi geweest. Voor je het weet krijgen we dan topic als 'wat heeft Rutte bereikt in 3 maand als premierquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef fokthesystem het volgende:
[FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? blijft wel open, maar voor de TIGSTE keer sluit duke er wel een over andere partijen, precies en idem dezelfde 'werkwijze', nette draden e.d.
ik acht duke dan ook ongeschikt voor POL, hij is duidelijk anti-PVV (en ik niet eens pro-PVV als SP stemmer)
Deze slootie wel, weer...: Wat heeft Job Cohen eigenlijk bereikt?
Het is me al een tijd duidelijk, je hebt geen rechte rug, niks alle monniken gelijke kappen en doet aan willekeur bij toestaan wat wel en niet buiten 'het grote...X' topic's mag blijven staan.quote:
Probeer eens te lezen wat ik hier schrijf en in het betreffende topic...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is me al een tijd duidelijk, je hebt geen rechte rug, niks alle monniken gelijke kappen en doet aan willekeur bij toestaan wat wel en niet buiten 'het grote...X' topic's mag blijven staan.
Alle monniken gelijke kappen, niet voor duke....
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
Kunnen de POL hernoemen tot VO, als in Voice-Over. Dat is eerlijk gezegd toch waar het subforum om draait nu.
Wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
Kunnen de POL hernoemen tot VO, als in Voice-Over. Dat is eerlijk gezegd toch waar het subforum om draait nu.
Hoho, ik heb momenteel het best lopende topic gestart.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
Sorry, ik zag Godwin in de titel en ontweek het topic automatisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoho, ik heb momenteel het best lopende topic gestart.
zint de uitslag je niet...quote:
Dat je überhaupt denkt dat zulke topics in POL of op Fok thuishoren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef komtdieban het volgende:
wat is ernstiger de stelling of het aantal mensen wat ja stemt...
Mag ie weer open? Ik wil ook nog even stemmen/quote:
Je kan hier ook stemmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Mag ie weer open? Ik wil ook nog even stemmen/
Gewoon posten.quote:
Het topic is al even gesloten TL...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef TomLievense het volgende:
Een druk op de knop...
... en alle Marokkanen in Nederland vallen dood. Zou jij op de knop drukken?
Ja/Nee.
Neen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef TomLievense het volgende:
Een druk op de knop...
... en alle Marokkanen in Nederland vallen dood. Zou jij op de knop drukken?
Ja/Nee.
Dat wilde de kleine snorremans ook eens doen met bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neen.
Deze straf is namelijk niet proportioneel. Ik zou ze allemaal laten verbannen naar Magadascar.
quote:
Luiwammes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef du_ke het volgende:
Kijk dit is pas modden, het wordt allemaal voor me opgelost.
Ja, maar sommige users zijn niet te corrigeren door middel van 'soft power'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Luiwammes.
Het mooiste is natuurlijk als users elkaar aanspreken en geen Fokpolitie nodig is.
Dat is waar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar sommige users zijn niet te corrigeren door middel van 'soft power'.
- Wie de schoen past, trekke hem aan -
Samsom ja, maar is al dicht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef TomLievense het volgende:
[Poll] Diederik Samson moet fractieleider PvdA worden
Kan iemand de spelfout uit de TT halen?
Ik verwacht niet dat jij het niet met du_ke oneens bent. Jullie zijn immers twee handen op een buik.quote:
Inderdaad de neutrale leer zal beseffen dat het naar een paar pagina's complottheorie wel genoeg is geweest voor een serieus topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat jij het niet met du_ke oneens bent. Jullie zijn immers twee handen op een buik.
Het zal voor de neutrale lezer overigens wel duidelijk zijn wie hier gelijk heeft.
Ok - dus als ik het opnieuw probeer zonder dubieuze en tendentieuze insteek, dan blijft ie open?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad de neutrale leer zal beseffen dat het naar een paar pagina's complottheorie wel genoeg is geweest voor een serieus topic.
Je hebt ze;lf vanaf het begin voor ontsporing gekozen met je nogal dubieuze en tendentieuze insteek voor een topic. Dan kan je niet verbaasd zijn dat er een slotje komt.
Een beetje afhankelijk van de verloop van het topic maar je maakt een goede kans. Het honderdste EU-bash topic zal volgens mij ook niet veel toevoegen. Daarvoor is afdoende ruimte in verschillende andere topics over de EU.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ok - dus als ik het opnieuw probeer zonder dubieuze en tendentieuze insteek, dan blijft ie open?
Met dat vrouwenquotum heb ik weinig, maar die Maghreblanden is wel een interessante. Een oud-collega van me is terug naar Algerije gegaan, om daar een softwarebedrijf op te zetten. In principe moeten die landen gewoon meekunnen met de rest van de wereld, in dit tijdperk. Ik denk er over na.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
Overigens zie ik je liever een topic openen over het nieuwe vrouwenquotum in grote Franse bedrijven of de invloed van de economische crisis op de ontwikkeling van de Maghreblanden. Maar goed als je hierover wilt neuzelen is dat ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |