abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91156262
Hoeveel handtekeningen had je ook alweer nodig als je wilt dat er een bepaald onderwerp wordt besproken in de 2de kamer? 50.000 geloof ik?
pi_91156348
+18.000.000 euros op mijn rekening.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:11:19 #3
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91156402
45.000 handtekeningen. :Y
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91156426
Wat wil je besproken hebben ts?
pi_91156613
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef TomLievense het volgende:
45.000 handtekeningen. :Y
Thank you.

quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef -Datdus- het volgende:
Wat wil je besproken hebben ts?
Legaliseren van wiet :s), Is vast al vaker besproken maar gewoon nog keer :+. Het is gewoon onzin hoeveel uren, door verschillende instanties, daaraan verspilt aan wordt. Gewoon legaliseren en belasting trekken.

Heb trouwens pagina gevonden, kan blijkbaar ook digitaal tegenwoordig.
http://www.tweedekamer.nl(...)initiatief/index.jsp
pi_91156799
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Dale. het volgende:

[..]

Thank you.

[..]

Legaliseren van wiet :s), Is vast al vaker besproken maar gewoon nog keer :+. Het is gewoon onzin hoeveel uren, door verschillende instanties, daaraan verspilt aan wordt. Gewoon legaliseren en belasting trekken.

Heb trouwens pagina gevonden, kan blijkbaar ook digitaal tegenwoordig.
http://www.tweedekamer.nl(...)initiatief/index.jsp
:')

Succes.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91156873
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

:')

Succes.
Beter dan op je luie reet achter de computer zitten :Z
pi_91157273
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef Dale. het volgende:

[..]

Beter dan op je luie reet achter de computer zitten :Z
Beter iets nuttigs doen dan je tijd verspillen aan een zinloze kwestie.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91157517
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Beter iets nuttigs doen dan je tijd verspillen aan een zinloze kwestie.
Als je niets doet is het inderdaad een zinloze kwestie ja :') maja ga me even inlezen
pi_91157797
Wie zegt dat ik niets doe, ik ben aan het werk. :Y
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91157875
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
Wie zegt dat ik niets doe, ik ben aan het werk. :Y
goedkoop en slechte diss
pi_91157888
Ik dacht dat de 2e Kamer al van plan was te gaan spreken over wiet? Nee, ze gaan het niet legaliseren en als jij denkt dat een stapeltje handtekeningen daar iets aan gaat veranderen dan vergis jij je deerlijk.
pi_91157929
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef Tijger_m het volgende:
Ik dacht dat de 2e Kamer al van plan was te gaan spreken over wiet? Nee, ze gaan het niet legaliseren en als jij denkt dat een stapeltje handtekeningen daar iets aan gaat veranderen dan vergis jij je deerlijk.
Zeg toch ook niet? Gewoon beetje vuurtje stoken en misschien wakkert het aan, misschien ook niet :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:21:53 #14
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_91158992
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Dale. het volgende:

[..]

Thank you.

[..]

Legaliseren van wiet :s), Is vast al vaker besproken maar gewoon nog keer :+.
Van de Tweede-Kamerwebsite, een van de eisen waaraan een burgerinitiatief moet voldoen:

quote:
Uw voorstel is nieuw: de laatste twee jaar is het onderwerp niet in de Tweede Kamer aan de orde geweest.
pi_91159055
Wat wil je graag zien dan? Een straatbeeld waarin 16 jarige jongeren als dopies op straat zitten? Duizenden toeristen die hier komen om stoned te worden? Een nog slechter internationaal imago voor Nederland? :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91159314
ik denk dat TS een straatbeeld wilt waar koffieshops gewoon weer mogen, waar hard opgetreden wordt tegen minderjarige gebruikers, en waar we laten zien aan de rest van de wereld dat legalisering vooral voordelen heeft ipv nadelen.
pi_91159442
Ik maak me niet alleen druk om de minder jarigen, drugs zijn verslavend, als het voor iedereen beschikbaar is dan zullen veel mensen er ook gebruik van maken. Economisch is het op het eerste gezicht wel goed. Tenzij er door een stijging aan drugsverslaafden een hoger aantal werklozen komt. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91160001
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ik maak me niet alleen druk om de minder jarigen, drugs zijn verslavend, als het voor iedereen beschikbaar is dan zullen veel mensen er ook gebruik van maken. Economisch is het op het eerste gezicht wel goed. Tenzij er door een stijging aan drugsverslaafden een hoger aantal werklozen komt. :)
Alcohol is slechter dan wiet, verschil is alleen dat alcohol al honderden jaren geaccepteerd is. Daarbij ik zeg toch niet dat we drugs in zijn geheel moeten legaliseren. Ik denk alleen dat er alleen meer voordelen aan zitten dan nadelen wanneer we het zouden legaliseren voor wiet. O.a. belasting heffen, kwaliteits controle. Nu worden er gewoon miljoenen verspild aan opsporing, preventie (pasjes systeem :')) terwijl het gewoon dweilen met de kraan open is. Liever een legaal gehandhaafd systeem waarbij criminelen simpelweg buitenspel worden gezet, dan praktijken zoals die een aantal weken geleden terug in Eindhoven waren... waar de marechaussee de politie moest helpen tegen de criminelen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef Asphias het volgende:
ik denk dat TS een straatbeeld wilt waar koffieshops gewoon weer mogen, waar hard opgetreden wordt tegen minderjarige gebruikers, en waar we laten zien aan de rest van de wereld dat legalisering vooral voordelen heeft ipv nadelen.
QFT. Ik zie dat eerste en tweede graag gebeuren. Liever ook dat roken en gebruik van alcohol gewoon wordt opgeschroefd naar 18 of 21 jaar. De meeste pubers van tegenwoordig zijn bij 16 super naïef wanneer je ze vergelijkt met de jongeren van 15 jaar geleden. Komt denk ik ook grotendeels door het internet trouwens denk ik.

ps. ik ben zelf geen gebruiker, laat dat even duidelijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')