Prima toch? Al heb ik liever dat ze zeggen: "Wij helemaal nooit meer".quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:28 schreef gtotep het volgende:
Een partij met Coghen als lijsttrekker zegt eigenlijk: WIJ EVEN NIET
Erger dan je bevreesde? Erger dan je hoopte bedoel jequote:
Dat moet nog blijken. Misschien zijn hele groepen kiezers juist wel gecharmeerd van zijn stijl en zien ze in hem gewoon een goede leider voor dit land. Waar de komst van Cohen toe leidt qua zetels, zal op 9 juni blijken. Die datum is nog twee weken weg. Twee weken waarin nog heel veel kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Picchia het volgende:
Cohen is iemand die graag de vrede bewaard. Een theedrinkende burgemeester. Of draagvlak creëren, zoals hij dat noemt. Hij is niet van de confrontatie en het verdedigen van harde standpunten. Dat blijkt wel weer.
Waarschijnlijk zit hij nog vast in zijn vorige relatief neutrale rol. Dat maakt hem minder geschikt als lijsttrekker, uitgaande van deze twee debatten.
Hij heeft volgens meerdere peilingen anders meer draagvlak om minister-president te worden dan wie dan ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het voorkomen van draagvlak creëren? Ja, daar is hij goed in.
Dat denk ik ook, de rest zijn liegende rattenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij heeft volgens meerdere peilingen anders meer draagvlak om minister-president te worden dan wie dan ook.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:57 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, de rest zijn liegende ratten
Stadse bureaucraat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat een groot deel van Nederland helemaal niet zit te wachten op die stadse bureaucraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |