abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 11:03:06 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_90115106
Het vervolg..

Laatste post:

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag dit zoveelste insinuerende topic dicht?

Waarom komt links niet op voor de rechten van Joden?

[ Bericht 95% gewijzigd door Lord_Vetinari op 19-12-2010 11:16:46 ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_90115430
Ah, er was al een nieuwe ^O^

Dat topic over joden en linkschmenschen hoeft denk ik niet dicht, de OP is al onderuit gehaald en ik hoop nog op een paar kanonnen die het even dunnetje overdoen en dit soort onzin definitief voor lul zetten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 december 2010 @ 11:21:49 #3
66444 Lord_Vetinari
pi_90115546
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:

Dat topic over joden en linkschmenschen hoeft denk ik niet dicht, de OP is al onderuit gehaald en ik hoop nog op een paar kanonnen die het even dunnetje overdoen en dit soort onzin definitief voor lul zetten.
Er zijn geen kanonnen sterk genoeg om gaten te schieten in de plaat voor de kop van de betreffende TS, hoor.
pi_90115835
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er zijn geen kanonnen sterk genoeg om gaten te schieten in de plaat voor de kop van de betreffende TS, hoor.
:D
Nee maar dat hoeft ook niet, ik had meer een epic-backfire-schandpaal-scenario in gedachten, zo'n topic dat de OP compleet wegvaagt for all to see. Zoiets. Heb jij geen lichtzwaard meer rondslingeren?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 december 2010 @ 11:33:36 #5
66444 Lord_Vetinari
pi_90115927
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

:D
Nee maar dat hoeft ook niet, ik had meer een epic-backfire-schandpaal-scenario in gedachten, zo'n topic dat de OP compleet wegvaagt for all to see. Zoiets. Heb jij geen lichtzwaard meer rondslingeren?
Dat gebruik ik voor zaken die de moete waard zijn en die kans bieden op resultaat. Rabiate links-haters als Holograph, php, voice-over e.d. overtuig je toch niet, ook al sla je ze in elke post met argumenten om de oren. Zonde van de tijd en moeite.
  zondag 19 december 2010 @ 11:34:28 #6
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90115964
quote:
Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:

Ach ja, het is natuurlijk helemaal geen probleem dat Cohen zijn coming out kent als revisionist. Dat joden in Amsterdam beveiliging behoeven, en dat ze dat zelf moeten betalen. Dat er ondertussen wel geld is voor vlinderreisjes en miljoenensubsidies aan een schimmige moskee. Volkomen logische prioriteiten.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_90116031
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat gebruik ik voor zaken die de moete waard zijn en die kans bieden op resultaat. Rabiate links-haters als Holograph, php, voice-over e.d. overtuig je toch niet, ook al sla je ze in elke post met argumenten om de oren. Zonde van de tijd en moeite.
Hoeft ook niet. Ze blijven of hangen in hun kringdrogschijnredeneringen of ze gaan over de schreef. In beide gevallen doen ze hun zaak meer kwaad dan goed.
  zondag 19 december 2010 @ 11:40:08 #8
66444 Lord_Vetinari
pi_90116185
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach ja, het is natuurlijk helemaal geen probleem dat Cohen zijn coming out kent als revisionist. Dat joden in Amsterdam beveiliging behoeven, en dat ze dat zelf moeten betalen. Dat er ondertussen wel geld is voor vlinderreisjes en miljoenensubsidies aan een schimmige moskee. Volkomen logische prioriteiten.
Het valt me altijd op dat types als jij schijnen te lijden aan Oost-Indische blindheid: Je leest wat je wilt lezen en to hell met de context waarin teksten worden gezegd of geschreven. Misschien moet je je wereldbeeld een wat verbreden.

En dan termen gebruiken als 'revisionist.. Echt, te zielig voor woorden.

Shit, nou doe ik het toch. Sorry, Mwana...
pi_90116923
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het valt me altijd op dat types als jij schijnen te lijden aan Oost-Indische blindheid: Je leest wat je wilt lezen en to hell met de context waarin teksten worden gezegd of geschreven. Misschien moet je je wereldbeeld een wat verbreden.

Ik vind jou nog steeds lief hoor O+
En nu even kijken waar het eigenlijk over ging, kroeltrut die ik ben
pi_90117003
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jammer dat dit nou net niet in het bewuste topic gepost werd, waar namelijk beweerd wordt dat links niks betekent voor de joden. Cohen lijkt me dan toch het tegendeel bewijzen.

Oh wacht ik quote dit daar ook even, gaan we daar verder, mkay?
pi_90117936
:W
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 19 december 2010 @ 12:33:39 #12
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90118076
quote:
Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Cohen besmeurt de nagedachtenis van zes miljoen mensen met z'n bespottelijke vergelijking. Dat alles net in de week dat naar buiten komt dat joden wegtrekken uit dit land omdat ze er niet meer veilig zijn, omdat het antisemitisme dusdanig is toegenomen dat ze niet meer herkenbaar als jood over straat kunnen. Dat antisemitisme komt uit de groep die Cohen gelijkstelt aan de joden.

Werkelijk, een gotspe.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_90118331
Hup naar het topic waar Mwana naar verwijst Sacher.
pi_90119052
Gooi aub eens een slotje op al die 'links haat joden' topics.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90119327
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Gooi aub eens een slotje op al die 'links haat joden' topics.
de stelling is best een topic waard volgens mij. En ze is heel makkelijk onderuit te halen.
pi_90119573
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

de stelling is best een topic waard volgens mij. En ze is heel makkelijk onderuit te halen.
Probleem is dat bepaalde users een gigantisch bord voor hun kop hebben.
pi_90119589
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat bepaalde users een gigantisch bord voor hun kop hebben.
Ja, maar dan kun je alle topics wel gaan sluiten hier :+
pi_90119627
Nou inderdaad :P.
pi_90119650
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, maar dan kun je alle topics wel gaan sluiten hier :+
Ach, waarom ook niet?
pi_90119909
quote:
6s.gif Op zondag 19 december 2010 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, waarom ook niet?
we hebben onze kerstbonus nog niet binnen.
  zondag 19 december 2010 @ 13:34:05 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_90120659
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Cohen besmeurt de nagedachtenis van zes miljoen mensen met z'n bespottelijke vergelijking. Dat alles net in de week dat naar buiten komt dat joden wegtrekken uit dit land omdat ze er niet meer veilig zijn, omdat het antisemitisme dusdanig is toegenomen dat ze niet meer herkenbaar als jood over straat kunnen. Dat antisemitisme komt uit de groep die Cohen gelijkstelt aan de joden.

Werkelijk, een gotspe.
Zal ik het nog maar eens uitleggen dan?

Wat er tegen moslims gebeurt, gebeurt georganiseerd. Er is goddomme een partij opgericht, waarvan enige doel is, om moslims de samenleving en bij voorkeur het land uit te krijgen. Een partij, die erop uit is, de wet zo te wijzigen, dat de Staat, notabene, georganiseerde discriminatie gaat voeren tegen moslims. Een partij, die drijft op de haat tegen moslims. Dat is niet te vergelijken met een stel randdebielen die vanuit een verkeerde voorstelling van zaken van mening zijn, dat ze Joden dus maar moeten gaan discrimineren, maar dat is prima te vergelijken met de manier waarop in Duitsland in de jaren 30 een georganiseerde partij bestond, die ook de staat zo wilde inrichten (en ook ingericht kreeg) dat Joden systematisch gediscrimineerd werden.

Dat je een gebrek aan logisch denkraam hebt, heb je de laatste maanden al overtuigend bewezen. Maar dat je ook het historisch en vergelijkend besef van een demente giraf met hoogtevrees hebt, wordt met elke post die je over dit onderwerp post steeds duidelijker.

En om dan de 6 miljoen doden van de Shoah erbij te gaan halen en Cohen ervan te beschuldigen dat hij hen beledigt, is niet alleen van een stupiditeit van zeldzame wereldklasse, het toont ook aan, dat je het leggen van causale verbanden net zo goed beheerst als een pinguin de kernfysica.

Let wel: Ik heb niet de illusie, dat dit betoog jou ook maar in het minst overtuigt. mensen die overtuigd zijn van hun eigen gelijk en in een keurslijf van gedachten en haat zitten, laten zich niet overtuigen door feiten en argumenten.
pi_90120833
  zondag 19 december 2010 @ 13:57:20 #23
66444 Lord_Vetinari
pi_90121772
Wikileaks: 'Wouter Bos liet kabinet vallen om electorale redenen' -> Centraal PvdA-topic / Wikileaks-topic.
pi_90122529
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

we hebben onze kerstbonus nog niet binnen.
Wat? Ik heb allang een Ipad gehad hoor...
  zondag 19 december 2010 @ 14:35:45 #25
66444 Lord_Vetinari
pi_90123413
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat? Ik heb allang een Ipad gehad hoor...
Vrouwelijke mods hebben altijd een streepje voor.... Toen ik samen met een vrouwelijke mod C&H deed, kreeg zij een mooier kerstpakket, mocht altijd naast Danny zitten bij de bedrijfsuitjes en ze mocht ook al een duurdere lease-auto uitzoeken ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')