abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90639124
In de jaren 80 wisten alle wetenschappers het zeker de wereld zou kouder en kouder worden met desastreuze gevolgen helemaal wetenschappelijk bewezen..
20 jaar later weten dezelfde wetenschappers het zeker de wereld gaat warmer en warmer word ook weer wetenschappelijk bewezen.

Ondertussen hebben de Bilderbergers op hun vergaderingen over wereldwijde belastingen invoeren onder het mom van co2 belastingen.

Extra informatie gelieve pas de POLL in te vullen na het bekijken van alle relevante informatie.

Geoengeneering - chemtrails
http://video.google.com/g(...)-2815320198655156407
http://topdocumentaryfilms.com/global-dimming/

Wereldwijde overheid
http://video.google.com/g(...)=4860344067427439443

Wereldwijde Hoax
http://video.google.com/g(...)-3309910462407994295
http://topdocumentaryfilms.com/great-global-warming-swindle/

Wereldwijde cooling
http://topdocumentaryfilms.com/earth-the-climate-wars/
http://video.google.com/g(...)-7111879176615246491
http://topdocumentaryfilms.com/gulf-stream-next-ice-age/

Poll: Wereldwijde warming, cooling of HOAX?
Global Warming.
GLobal Cooling.
GLobal Hoax.
Chemtrails global Geo Engineering Wereldwijde overheid.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Mijn persoonlijke mening:
De mens heeft invloed op het weer echter is de schade al gedaan, en alle olie en gas zal sowieso opgebrand worden of wij het doen of iemand anders.
Echter is overbevolking het probleem en niet een spaar lampje wel of niet.
En al die linkse hippies die net doen alsof hun het wel ff op gaan lossen met een spaarlampje maar ondertussen immigatie toejuigen en in een dikke vette bak rijden pff dat zijn de echte oplichters.
Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monidique het volgende:
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
pi_90639217
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef sneeuwvrouw het volgende:
In de jaren 80 wisten alle wetenschappers het zeker de wereld zou kouder en kouder worden met desastreuze gevolgen helemaal wetenschappelijk bewezen.
Nee. Google. Slotje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_90639819
Ik mist de optie kuttopic in de poll.
know'm sayin?
word? word.
pi_90639885
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee. Google. Slotje.
omdat google altijd de waarheid opzoekt....
Dooddoener, zo'n reactie
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 30 december 2010 @ 18:33:10 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90640110
Ik wacht nog steeds totdat alle bomen dood zijn van de zure regen.
pi_90640331
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
lol :P
Welk jaar was dat ook alweer?
Dat ze met de term zure regen aankwamen ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_90641266
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

omdat google altijd de waarheid opzoekt....
Dooddoener, zo'n reactie
Neu, maar dergelijke stupide, feitelijk incorrecte beweringen zijn wel middels google te rectificeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_90641635
quote:
En al die linkse hippies die net doen alsof hun het wel ff op gaan lossen met een spaarlampje maar ondertussen immigatie toejuigen en in een dikke vette bak rijden pff dat zijn de echte oplichters.
Wat heeft dit er nu weer mee te maken?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 19:10:32 ]
pi_90642106
Zodra iets heel veel geld oplevert voor een staatskas enerzijds en er anderzijds geen reet aan word gedaan, dan is het voor mij duidelijk dat dat iets een leugen is en een ander doel dient.
pi_90642452
Inderdaad, in 1990, twee jaar na de oprichting van het IPCC, dachten ze dat het kouder zou worden. Wat Monolith zegt, groei eerst maar wat hersencellen voor je dergelijke onzin plaatst.
pi_90643914
@TS
Zijn het de linkse hippies misschien niet die die chemtrails over ons uitsproeien in die vliegtuigjes, heb je daar al eens over nagedacht.
I´m back.
pi_90671678
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
@TS
Zijn het de linkse hippies misschien niet die die chemtrails over ons uitsproeien in die vliegtuigjes, heb je daar al eens over nagedacht.
Als er echt global warming zou zijn, maar het effect hiervan zou tegen gegaan kunnen worden door de atmosfeer dikker te maken met bijvoorbeeld miniscule deeltjes aluminium, zouden de gevolgen van deze luchtverontreiniging minder erg zijn als de gevolgen van langdurige droogte bijvoorbeeld.
Best opmerkelijk dat chemtrails alleen boven NAVO landen waargenomen worden en tegelijkertijd andere delen van de wereld met steeds ernstigere droogten te maken hebben.

Links - Rechts? u mag het zeggen wat is de Nieuwe Wereld Orde?
Met zijn ambitie tot 1 ras namelijk licht getint.
Totalitair.
Kapitalistisch.
En communistisch tegelijk, iedereen hetzelfde(niks) en met 1 elite die alle macht in handen heeft.

Feit is dat de wetenschappers allemaal wetenschappelijk incompetent zijn en totaal andere wetenschappelijke conclusies trekken met dezelfde feiten, onbetrouwbaar dus.

En hoe verklaart u zelf dat jonge kinderen tegenwoordig hoesten alsof het zware rokers zijn?
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
pi_90673123
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Als er echt global warming zou zijn, maar het effect hiervan zou tegen gegaan kunnen worden door de atmosfeer dikker te maken met bijvoorbeeld miniscule deeltjes aluminium, zouden de gevolgen van deze luchtverontreiniging minder erg zijn als de gevolgen van langdurige droogte bijvoorbeeld.
Best opmerkelijk dat chemtrails alleen boven NAVO landen waargenomen worden en tegelijkertijd andere delen van de wereld met steeds ernstigere droogten te maken hebben.
Maar in principe sta je dus open voor een theorie die zegt dat climatechange het gevolg is van menselijk handelen?
quote:
Links - Rechts? u mag het zeggen wat is de Nieuwe Wereld Orde?
Met zijn ambitie tot 1 ras namelijk licht getint.
Totalitair.
Kapitalistisch.
En communistisch tegelijk, iedereen hetzelfde(niks) en met 1 elite die alle macht in handen heeft.
Je verbindt dit vervolgens aan de Nieuwe wereld orde materie. Echter naar mijn bescheiden mening handelt het hier om een constructie die slechts in de hoofden bestaat van de mensen die hierin geloven.
quote:
Feit is dat de wetenschappers allemaal wetenschappelijk incompetent zijn en totaal andere wetenschappelijke conclusies trekken met dezelfde feiten, onbetrouwbaar dus.
Ook hierachter kan ik me niet helemaal scharen. Allereerst is er sprake van ontwikkeling in de wetenschappelijke theorievorming. Wat men 30 jaar geleden dacht te kunnen bewijzen adhv toenmalige wetenschappelijk vergaarde gegevens kan tegenwoordig achterhaald zijn, omdat men meer, andere of nauwkeurigere gegevens heeft verzameld. Verder is het waar dat ook in de kaste der wetenschappers querulanten en regelrechte fraudeurs werkzaam zijn, dat klopt. Echter wetenschap ondervangt het malafide resultaat van deze lui door te stellen dat resultaten reproduceerbaar moeten zijn, adhv peerreviews icm rebuttal scheidt men aldus het kaf van het koren.
quote:
En hoe verklaart u zelf dat jonge kinderen tegenwoordig hoesten alsof het zware rokers zijn?
Helaas kan ik dit verschijnsel, uit eigen ervaring, niet bevestigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 31-12-2010 13:42:09 ]
I´m back.
pi_90674533
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar in principe sta je dus open voor een theorie die zegt dat climatechange het gevolg is van menselijk handelen?
Nee, menselijk handelen heeft vergrotend effect op climaat verandering.
Echter is de co2 uitstoot van de mens maar 2% van het werkelijke co2 uitstoot.
quote:
[..]

Je verbindt dit vervolgens aan de Nieuwe wereld orde materie. Echter naar mijn bescheiden mening handelt het hier om een constructie die slechts in de hoofden bestaat van de mensen die hierin geloven.
Bilderberg bestaat niet?
http://mirror.wikileaks.i(...)y%2C_1958/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)n%2C_1962/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)i%2C_1957/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)y%2C_1956/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)n%2C_1980/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)s%2C_1963/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)k%2C_1960/index.html
http://mirror.wikileaks.i(...)n%2C_1955/index.html
quote:
[..]

Ook hierachter kan ik me niet helemaal scharen. Allereerst is er sprake van ontwikkeling in de wetenschappelijke theorievorming. Wat men 30 jaar geleden dacht te kunnen bewijzen adhv toenmalige wetenschappelijk vergaarde gegevens kan tegenwoordig achterhaald zijn, omdat men meer, andere of nauwkeurigere gegevens heeft verzameld.

Denken te kunnen bewijzen heet suggereren of aannemen. Wetenschappelijk bewijzen staat gelijk aan een wetenschappelijk feit. Iets dat gemeten en getest kan worden inderdaad. een FEIT.
Conclusie is dus dat wat de wetenschap als bewijs geeft geen bewijs hoeft te zijn.
Integendeel wat de wetenschappelijke wereld bewijst kan zelfs precies andersom zijn.
We kunnen de wetenschappers dus niet meer vertrouwen op hun woord.
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:49:33 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90674699
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:54:21 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90674884
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De industrie is schuldig niet de gewone burger. Dat het wel zo verkocht wordt aan ons is misdadig.

quote:
[..]

je hebt je huiswerk niet goed gedaan.
quote:
[..]

Ook hierachter kan ik me niet helemaal scharen. Allereerst is er sprake van ontwikkeling in de wetenschappelijke theorievorming. Wat men 30 jaar geleden dacht te kunnen bewijzen adhv toenmalige wetenschappelijk vergaarde gegevens kan tegenwoordig achterhaald zijn, omdat men meer, andere of nauwkeurigere gegevens heeft verzameld.
Zo nauwkeurig dat ze maar 1 meestation voor Groenland gebruiken.
Dat meetstation op rare plekken zitten zoals bv boven verwarmingen.
Dat historisch meetdata verkracht wordt.

quote:
Verder is het waar dat ook in de kaste der wetenschappers querulanten en regelrechte fraudeurs werkzaam zijn, dat klopt. Echter wetenschap ondervangt het malafide resultaat van deze lui door te stellen dat resultaten reproduceerbaar moeten zijn, adhv peerreviews icm rebuttal scheidt men aldus het kaf van het koren.

daar heb je ghostwriters voor. Peer review is een wassen neus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_90675015
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Nee, menselijk handelen heeft vergrotend effect op climaat verandering.
Echter is de co2 uitstoot van de mens maar 2% van het werkelijke co2 uitstoot.

[..]
Maar je correleert toch chemtrails in Navolanden aan droogte in de rest van de wereld?
quote:
Bilderberg bestaat wel, ik denk echter dat het belang hiervan enige malen overdreven wordt.
quote:
Denken te kunnen bewijzen heet suggereren of aannemen. Wetenschappelijk bewijzen staat gelijk aan een wetenschappelijk feit. Iets dat gemeten en getest kan worden inderdaad. een FEIT.
Conclusie is dus dat wat de wetenschap als bewijs geeft geen bewijs hoeft te zijn.
Integendeel wat de wetenschappelijke wereld bewijst kan zelfs precies andersom zijn.
We kunnen de wetenschappers dus niet meer vertrouwen op hun woord.
Er zijn theorieën die talloze malen zijn bevestigd; er zijn theorieën die in toenemende mate niet meer kloppen en wachten op reparatie of zelfs inwisseling van een geheel nieuwe theorie die alle eerder vergaarde kennis op zijn kop zet; er zijn theorieën die niet echt te bewijzen vallen, omdat zij slechts descriptief van aard zijn en die met het wisselen van de mode zo maar weer kunnen worden opgegeven, er zijn elkaar beconcurrerende theorieën zonder dat men een definitieve knoop zou kunnen doorhakken etc. etc.
Er zijn tal van verschillende soorten wetenschappelijke theorieën, wat blijft is dat --behoudens de talloze malen bevestigde theorieën, maar ook dat geeft geen 100% garantie-- geen enkele theorie blijvend hoeft te zijn, want altijd gebaseerd op gegevens die op het moment van gelding bekend zijn; ofwel state of the art zijn. Dus 100% zekerheid heb je niet, nee. Overigens is bij wetenschap niet zozeer het resultaat het allerbelangrijkste, maar de manier waarop je dat resultaat boekt; de methode dus.
I´m back.
pi_90676440
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar je correleert toch chemtrails in Navolanden aan droogte in de rest van de wereld?
Klmaatverandering heeft droogte als effect, chemtrails kunnen dit effect tegengaan door zonlicht tegen te houden, met minder hitte als gevolg.

quote:
[..]

Er zijn theorieën die talloze malen zijn bevestigd; er zijn theorieën die in toenemende mate niet meer kloppen en wachten op reparatie of zelfs inwisseling van een geheel nieuwe theorie die alle eerder vergaarde kennis op zijn kop zet; er zijn theorieën die niet echt te bewijzen vallen, omdat zij slechts descriptief van aard zijn en die met het wisselen van de mode zo maar weer kunnen worden opgegeven, er zijn elkaar beconcurrerende theorieën zonder dat men een definitieve knoop zou kunnen doorhakken etc. etc.
Er zijn tal van verschillende soorten wetenschappelijke theorieën, wat blijft is dat --behoudens de talloze malen bevestigde theorieën, maar ook dat geeft geen 100% garantie-- geen enkele theorie blijvend hoeft te zijn, want altijd gebaseerd op gegevens die op het moment van gelding bekend zijn; ofwel state of the art zijn. Dus 100% zekerheid heb je niet, nee. Overigens is bij wetenschap niet zozeer het resultaat het allerbelangrijkste, maar de manier waarop je dat resultaat boekt; de methode dus.
Dus van wetenschappelijk bewijs naar een theorie......
Zullen we het wetenschappelijke bewijs dat de aarde opwarmt alleen maar vanwege de mens ook maar als 1 van de vele theorieen zien.
pi_90678256
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Klmaatverandering heeft droogte als effect, chemtrails kunnen dit effect tegengaan door zonlicht tegen te houden, met minder hitte als gevolg.

[..]
Die paar vliegtuigjes (bestuurd door linkse hippies?) met hun chemtrails houden de klimaatverandering tegen ...dus?
Geinstigeerd door NWO?
En daar gaan kinderen van hoesten alsof ze rokers zijn van zware shag?
quote:
Dus van wetenschappelijk bewijs naar een theorie......
Hoezo 'dus van wetenschappelijk bewijs naar een theorie...'???
quote:
Zullen we het wetenschappelijke bewijs dat de aarde opwarmt alleen maar vanwege de mens ook maar als 1 van de vele theorieen zien.
Ja, dat is 1 theorie idd.
Volgens mij wordt nooit iets anders beweerd ook.
I´m back.
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:36:38 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90684260
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef Ryan3 het volgende:

Bilderberg bestaat wel, ik denk echter dat het belang hiervan enige malen overdreven wordt.

Of jij onderschat het effect 'enige malen' van wat er op die bijeenkomsten besproken wordt. dat kan ook.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:44:27 #21
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90684640
Wel leuk. Dus de chemtrailer cuckoo's zouden UFO's zien wat een gestoord volk zeg daar wordt je toch kwaad om! Debunk die chemtrailers en verneder ze publiekelijk!

Blijkt nu dat chemtrails wel waar zijn en het wordt ingezet zg. als bestrijding tegen global warming.. Mensen...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90684678
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Ohja?
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:07:59 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90687704
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Wel leuk. Dus de chemtrailer cuckoo's zouden UFO's zien wat een gestoord volk zeg daar wordt je toch kwaad om! Debunk die chemtrailers en verneder ze publiekelijk!

Blijkt nu dat chemtrails wel waar zijn en het wordt ingezet zg. als bestrijding tegen global warming.. Mensen...
Waaruit blijkt dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:37:43 #24
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_90710251
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Gelukkig hebben we daar al actie op ondernomen door het ontzwavelen van de brandstof.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwavelvrije_brandstoffen

Het ozongat is ook al een goed voorbeeld van een probleem waarwe actie op hebben ondernomen door CFK's uit te bannen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Montr%C3%A9alprotocol

Nu nog actie ondernemen op de miljoenen tonnen CO2 die we jaarlijks uitstoten, en dan kan ook daar het natuurlijkse systeem zich weer herstellen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:02:21 #25
329912 sneeuwvrouw
sneeuwvrouwtje
pi_90710980
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:37 schreef Montov het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we daar al actie op ondernomen door het ontzwavelen van de brandstof.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwavelvrije_brandstoffen

Het ozongat is ook al een goed voorbeeld van een probleem waarwe actie op hebben ondernomen door CFK's uit te bannen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Montr%C3%A9alprotocol

Nu nog actie ondernemen op de miljoenen tonnen CO2 die we jaarlijks uitstoten, en dan kan ook daar het natuurlijkse systeem zich weer herstellen.
Dit soort gedachten zijn het grote probleem.
Ten eerste de co2 die de mensheid uitstoot is slechts 2% van het totaal.
2e Co2 uitstoot van de arrde is het GEVOLG van opwarming van de aarde NIET het gevolg.

in de statistieken is dit duidelijk te zien dat de warmte 800 jaar eerder oploopt dan de co2!

Dus jouw gedachten dat als de mens stopt met co2 uistoten dat het dan allemaal wel goed komt is misleidend en klopt van geen kant.

klimaat verandering is heel normaal het anige dat abnormaal is in de geschiedenis van de aarde is de 10 000 jaar extreem stabiele klimaat wat wij hebben genoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')