Alweer? Je had hem eergisteren ook al kapot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn boiler is stuk, wanneer kom je?
Aha, anoniem schelden op internetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Alweer? Je had hem eergisteren ook al kapot.
Anyways:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg dm's van de beste man met daarin woorden als ''speklap'',
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg dm's van de beste man met daarin woorden als ''speklap'',
Hij is 17...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, dit is een serieuze vraag.
Post je eigen foto dan? Oja, en iets meer eruditie zou gewenst zijn.quote:
Ach.. ooit 'super size me' gezien? Volgens deskundigen moeten we mensen met overgewicht net zo behandelen als rokers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, dit is een serieuze vraag.
Kerel , hou toch op met te pas en te onpas "moeilijke" woorden geforceerd in een zin te duwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Post je eigen foto dan? Oja, en iets meer eruditie zou gewenst zijn.
Fijn om te weten. Ojah, ik ben trouwens niet dik, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach.. ooit 'super size me' gezien? Volgens deskundigen moeten we mensen met overgewicht net zo behandelen als rokers.
Mwah, vandaag nog in mijn NL boek tegengekomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel , hou toch op met te pas en te onpas "moeilijke" woorden geforceerd in een zin te duwen.
Dat ben je wel. De laatste editie van de Quest ging over zelfbedrog, moet je eens lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fijn om te weten. Ojah, ik ben trouwens niet dik, maar dat terzijde.
Je weet dat de brillen bij pearl in de aanbieding zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat ben je wel. De laatste editie van de Quest ging over zelfbedrog, moet je eens lezen.
Je weet dat je bij healthcity een week gratis kan proef sporten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat de brillen bij pearl in de aanbieding zijn?
Een echte baas betaalt zelf. En vanaf nu ga ik je doodzwijgen. Daag anonieme internet heldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Je weet dat je bij healthcity een week gratis kan proef sporten?
Adieu big billy.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een echte baas betaalt zelf. En vanaf nu ga ik je doodzwijgen. Daag anonieme internet held
Ik denk dat de autoriteiten daar nog vele male harder ingrijpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat die woede ook in Iran leidt tot een revolutie. Daar borrelt het ook.
Dat zou niet verkeerd zijn voor het land en de regio.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat die woede ook in Iran leidt tot een revolutie. Daar borrelt het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |