Anders laat jij je goddelijk lichaam eens zien.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet trouwens een nieuwe UI hebben, suggesties?
CNN En Al-J. heeft Live Streams, ziet er soms wel indrukwekkend uit.quote:
Vies jochie. Ik ben te oud voor jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders laat jij je goddelijk lichaam eens zien.
Je bent een raar manneke, maar je valt snel genoeg door de mand hoor, geloof mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef mlg het volgende:
wel mooi gemaakt, dat moet ik de ontwerper nageven.
Ben ik een communist ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me een goede afbeelding voor jou!
Oke, meneer de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent een raar manneke, maar je valt snel genoeg door de mand hoor, geloof me
Ach whis is weg, en zo zijn er meer mensen hier weer snel genoeg vertrokken.quote:
Je beschouwt dat als een overwinning?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach whis is weg, en zo zijn er meer mensen hier weer snel genoeg vertrokken.
Aah, je hebt haar weggetreiterd door die foto's te publiceren. Je wordt al echt een grote jongen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach whis is weg, en zo zijn er meer mensen hier weer snel genoeg vertrokken.
Nee hoor, ik wil alleen maar aangeven dat bepaalde obscure figuren weer snel genoeg weg zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je beschouwt dat als een overwinning?
Waarom ze jou steeds weer terug laten komen is mij een raadsel. Ik zal het eens vragen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil alleen maar aangeven dat bepaalde obscure figuren weer snel genoeg weg zijn.
Ik zal es op stormfront kijken als jij ergens met je kale kopje bij een demonstratie staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Aah, je hebt haar weggetreiterd door die foto's te publiceren. Je wordt al echt een grote jongen.
Volgens mij was jij hier de die hard PVV'er hoor, wil niet veel zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal es op stormfront kijken als jij ergens met je kale kopje bij een demonstratie staat.
Valt wel mee. Anders ga jij even de onderlaag ''aanpakken''. O wacht, jij behoort zelf tot die groepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij was jij hier de die hard PVV'er hoor, wil niet veel zeggen...
Wat een onderbroekenlol.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee. Anders ga jij even de onderlaag ''aanpakken''. O wacht, jij behoort zelf tot die groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |