Als je te lui bent om jezelf in te voeren hoor je er niet bij. Kan via de fok!wikiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of zorg ervoor dat je echt iedereen noemt.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je te lui bent om jezelf in te voeren hoor je er niet bij. Kan via de fok!wiki
Heb alleen de eerste pagina van de vorige chat toegevoegd.
Nou vooruit dan. Die andere voegen zichzelf maar toequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik post al 1600 delen mee. Ik mis nog Reya, Mutant01, Sigme, Montov, Monidique, Monolith en nog een paar.
Hier zo: [POLSC #1714] Waar de reet van ethiraseth pijn doet van het zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Eergisteren gingen jullie nog zo'n discussie met mij aan dat dit een NAVO missie was, en niet een Eupol missie. Voor het eerste hadden jullie bezwaar, het laatste niet.
Nu wordt je verschrikkelijk belazerd, en nu wisten jullie het allemaal al. Ja ja..
quote:Eupol- of Navo-missie is groot verschil
Laatste quote, dat het dus een NAVO missie gaat worden, en niet een Eupol missie.quote:Omdat dit een ander soort missie lijkt te gaan worden.
quote:
Je verstaat het geeneensquote:
Jij staat er nog niet bij.quote:
Zeeland, doe mijn avatar even naast die van ethi.quote:
Rock_de_Braziliaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef mlg het volgende:
Die met dat oranje poppetje ken ik niet trouwens. Wie is dat?
Beetje, Duits is gelukkig niet zo moeilijk.quote:
Dat is Rock de Braziliaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef mlg het volgende:
Die met dat oranje poppetje ken ik niet trouwens. Wie is dat?
Doe maar die mooie foto van jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet trouwens een nieuwe UI hebben, suggesties?
Laat maar, User Imagequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |