Wat een uitdaging is het vorige topic even kopiërenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Cerbie het volgende:
Gat in de markt, er is nog geen POLSC-wiki. Even fixen
Moet beter kunnen dan dat karige dingetje dat men OP noemt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een uitdaging is het vorige topic even kopiëren.
Was dat geen broer in Bagdad?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef betyar het volgende:
Er was toch iemand in POL die een zus of zo in Suez had wonen.......
Dat is meer dan zat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moet beter kunnen dan dat karige dingetje dat men OP noemt.
Beetje ambitie tonen.quote:
Koos toch? Wordt regelmatig gebruikt als excuus voor van alles en nogwat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef betyar het volgende:
Er was toch iemand in POL die een zus of zo in Suez had wonen.......
Ook bagger verdient een menswaardig bestaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de volgende 1750 delen bagger?
Kom daar maar eens om bij mlg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ook bagger verdient een menswaardig bestaan.
Daar staat het plaatje boven in dit topic in samen met de standaardtekst. Grote toegevoegde waarde dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:35 schreef eriksd het volgende:
Wat houdt zo'n wiki in ?![]()
Dit klinkt wel heel digibeet
Dat is een website waar je stukjes tekst kan schrijven zonder dat iemand het ooit zal lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:35 schreef eriksd het volgende:
Wat houdt zo'n wiki in ?![]()
Dit klinkt wel heel digibeet
http://wiki.fok.nl/index.php/OPPOLSCquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Cerbie het volgende:
Gat in de markt, er is nog geen POLSC-wiki. Even fixen
Dat was twitter tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is een website waar je stukjes tekst kan schrijven zonder dat iemand het ooit zal lezen.
[img=300]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, hoe kreeg je een [img] tag ook alweer zover om een vaste grootte aan te nemen? [img width=60height=60] werkt niet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef betyar het volgende:
Het valt mij op dat het kabinet de wensen van de PVV als een van de eerste wijzigingen uitvoert.
[img=60x60] did the trick, stomme kat van whiskersquote:
Stomme harige poes. Veelte groot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[img=60x60] did the trick, stomme kat van whiskers
Onzin, als achterban wisten we dat al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef mlg het volgende:
Mooi om te zien dat die groene gekkies nu over de missie inhoudelijk discussiëren, maar niet over het feit dat de missie alsnog doorgaat.![]()
![]()
Geen partij de laatste 2 jaar, die haar achterban zo belazerd. Ik vind het mooi.
Oeh belspelletjes!quote:Maxime is een .. hij is een ..
Sloop die vaste klanten ff uit de OP. Dat doet t topic geen recht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een uitdaging is het vorige topic even kopiëren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sloop die vaste klanten ff uit de OP. Dat doet t topic geen recht.
H.O.N.D.E._._._.quote:
Of zorg ervoor dat je echt iedereen noemt.quote:
Eergisteren gingen jullie nog zo'n discussie met mij aan dat dit een NAVO missie was, en niet een Eupol missie. Voor het eerste hadden jullie bezwaar, het laatste niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onzin, als achterban wisten we dat al.
Als je te lui bent om jezelf in te voeren hoor je er niet bij. Kan via de fok!wikiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of zorg ervoor dat je echt iedereen noemt.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je te lui bent om jezelf in te voeren hoor je er niet bij. Kan via de fok!wiki
Heb alleen de eerste pagina van de vorige chat toegevoegd.
Nou vooruit dan. Die andere voegen zichzelf maar toequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik post al 1600 delen mee. Ik mis nog Reya, Mutant01, Sigme, Montov, Monidique, Monolith en nog een paar.
Hier zo: [POLSC #1714] Waar de reet van ethiraseth pijn doet van het zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Eergisteren gingen jullie nog zo'n discussie met mij aan dat dit een NAVO missie was, en niet een Eupol missie. Voor het eerste hadden jullie bezwaar, het laatste niet.
Nu wordt je verschrikkelijk belazerd, en nu wisten jullie het allemaal al. Ja ja..
quote:Eupol- of Navo-missie is groot verschil
Laatste quote, dat het dus een NAVO missie gaat worden, en niet een Eupol missie.quote:Omdat dit een ander soort missie lijkt te gaan worden.
quote:
Je verstaat het geeneensquote:
Jij staat er nog niet bij.quote:
Zeeland, doe mijn avatar even naast die van ethi.quote:
Rock_de_Braziliaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef mlg het volgende:
Die met dat oranje poppetje ken ik niet trouwens. Wie is dat?
Beetje, Duits is gelukkig niet zo moeilijk.quote:
Dat is Rock de Braziliaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef mlg het volgende:
Die met dat oranje poppetje ken ik niet trouwens. Wie is dat?
Doe maar die mooie foto van jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet trouwens een nieuwe UI hebben, suggesties?
Laat maar, User Imagequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Anders laat jij je goddelijk lichaam eens zien.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
CNN En Al-J. heeft Live Streams, ziet er soms wel indrukwekkend uit.quote:
Vies jochie. Ik ben te oud voor jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders laat jij je goddelijk lichaam eens zien.
Je bent een raar manneke, maar je valt snel genoeg door de mand hoor, geloof mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef mlg het volgende:
wel mooi gemaakt, dat moet ik de ontwerper nageven.
Ben ik een communist ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me een goede afbeelding voor jou!
Oke, meneer de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent een raar manneke, maar je valt snel genoeg door de mand hoor, geloof me
Ach whis is weg, en zo zijn er meer mensen hier weer snel genoeg vertrokken.quote:
Je beschouwt dat als een overwinning?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach whis is weg, en zo zijn er meer mensen hier weer snel genoeg vertrokken.
Aah, je hebt haar weggetreiterd door die foto's te publiceren. Je wordt al echt een grote jongen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach whis is weg, en zo zijn er meer mensen hier weer snel genoeg vertrokken.
Nee hoor, ik wil alleen maar aangeven dat bepaalde obscure figuren weer snel genoeg weg zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je beschouwt dat als een overwinning?
Waarom ze jou steeds weer terug laten komen is mij een raadsel. Ik zal het eens vragen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil alleen maar aangeven dat bepaalde obscure figuren weer snel genoeg weg zijn.
Ik zal es op stormfront kijken als jij ergens met je kale kopje bij een demonstratie staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Aah, je hebt haar weggetreiterd door die foto's te publiceren. Je wordt al echt een grote jongen.
Volgens mij was jij hier de die hard PVV'er hoor, wil niet veel zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal es op stormfront kijken als jij ergens met je kale kopje bij een demonstratie staat.
Valt wel mee. Anders ga jij even de onderlaag ''aanpakken''. O wacht, jij behoort zelf tot die groepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij was jij hier de die hard PVV'er hoor, wil niet veel zeggen...
Wat een onderbroekenlol.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee. Anders ga jij even de onderlaag ''aanpakken''. O wacht, jij behoort zelf tot die groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |