[img=300]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, hoe kreeg je een [img] tag ook alweer zover om een vaste grootte aan te nemen? [img width=60height=60] werkt niet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef betyar het volgende:
Het valt mij op dat het kabinet de wensen van de PVV als een van de eerste wijzigingen uitvoert.
[img=60x60] did the trick, stomme kat van whiskersquote:
Stomme harige poes. Veelte groot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[img=60x60] did the trick, stomme kat van whiskers

Onzin, als achterban wisten we dat al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef mlg het volgende:
Mooi om te zien dat die groene gekkies nu over de missie inhoudelijk discussiëren, maar niet over het feit dat de missie alsnog doorgaat.![]()
![]()
Geen partij de laatste 2 jaar, die haar achterban zo belazerd. Ik vind het mooi.
Oeh belspelletjes!quote:Maxime is een .. hij is een ..
Sloop die vaste klanten ff uit de OP. Dat doet t topic geen recht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een uitdaging is het vorige topic even kopiëren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sloop die vaste klanten ff uit de OP. Dat doet t topic geen recht.
H.O.N.D.E._._._.quote:
Of zorg ervoor dat je echt iedereen noemt.quote:
Eergisteren gingen jullie nog zo'n discussie met mij aan dat dit een NAVO missie was, en niet een Eupol missie. Voor het eerste hadden jullie bezwaar, het laatste niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onzin, als achterban wisten we dat al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |