Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waarom grijp jij altijd terug op opleiding?
Voor de rest geen geslaagd leven, ofzo?
Om te laten zien dat het idioot is om te beweren dat een hoofddoek verbod gelijk staat een moslim verbod.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?
Waarom trok jij opleiding erbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?
Dat beweert dan ook niemand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Om te laten zien dat het idioot is om te beweren dat een hoofddoek verbod gelijk staat een moslim verbod.
Zegt mevrouw de pest zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Toch opvallend dat elk topic dat Berlitz betreedt verpest raakt.
Als je het over de duivel hebt zeg.quote:
Waar precies?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt zeg.
Openbaringen 13quote:
Ja, daar ben ik wel goed in. Als jij er bent zou ik zelfs zeggen dat het een makkie is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef ethiraseth het volgende:
Jij bent ook zo iemand die topics aardig kan verpesten.
EN D66quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
We gaan niet terug naar Afghanistan. CU en GL keren zich tegen de missie.
Stond er niet bij. Ik dacht dat D66 er nog niet uit was.quote:
Goedzo, in dat kutland valt toch niks te halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de wandelgangen is er overleg geweest tussen de drie f-voorzitters.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond er niet bij. Ik dacht dat D66 er nog niet uit was.
Verstandig besluit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hier werd gesteld dat je verplicht werd in de moderne samenleving je te laten leiden door winstbejag en hebberigheid. Nou vind ik het prima dat toe te geven hoor, 60 uur in de week laat ik me leiden door zelfverrijking en kapitalisme, maar die paar uur in de week dat ik muziekles geef zonder er een cent voor te krijgen, niet.quote:
Yoquote:
Zij dreigen zelf binnen onze periode weg te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Lekker is dat, als die missie niet doorgaat. Staan we weer bekend bij de Duitsers als matennaaiers.
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105quote:De Europese Unie moet meer politietrainers inzetten in Afghanistan, stelt het Europees Parlement donderdag na stemming. De landen van de Europese Unie moeten hun eerder aangegane verplichtingen nakomen en ze moeten de Europese politietrainingsmissie EUPOL versterken. GroenLinks is het daar mee eens. De internationale gemeenschap mag zijn handen niet van Afghanistan aftrekken, stelt GroenLinks-Europarlementariër Judith Sargentini.
Eupol- of Navo-missie is groot verschilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Waarom zette GL vorig jaar op hun website, dat ze wel voor de politiemissie zijn?
[..]
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105
Voor dat domino-effect waren de Amerikanen ook al bang. Als Duitsland weggaat is het een kwestie van tijd voor heel Europa daar weg is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zij dreigen zelf binnen onze periode weg te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |