Hij is niet de ster van de showquote:
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)quote:
Hij is geen sterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)
quote:
quote:
Jep, hij stemt in dezelfde kamer als Bosmaquote:
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk. Een verbod gaat mij een tikkeltje te ver, maar als iedereen volgend jaar plots besluit om maar geen vuurwerk af te steken, dan lig ik daar niet wakker van.
Heiden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.
Mag ik? Mag ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Word jij de volgende volkert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een afspraak maken bij de opticien. Heb tegenwoordig steeds meer moeite met lezen van een afstand.
Ja.quote:
Oog je gelijk een stuk intelligenter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik neem dan wel een bril, lenzen lijken mij zo vervelend.
Die is toch ook actief binnen de Friese afscheidingsbeweging?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
pssssst... linkseboomknuffelaar heeft contacten om aan wapens te komen.
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oog je gelijk een stuk intelligenter.
Lenzen zijn hartstikke handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
vast omdat je zo oubollig, saai en stijf bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
vast omdat je zo oubollig, saai en stijf bent.
Waarom denk je dat ik wapens nodig heb?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
pssssst... linkseboomknuffelaar heeft contacten om aan wapens te komen.
Mij noemen ze altijd wijsneus als ik professor-achtig overkomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.
Hoe wil je anders maxime vermoorden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik wapens nodig heb?
Aanmelden bij KPD dus.quote:
Met een brandstapel. Volgens mij was ik daar heel duidelijk in op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe wil je anders maxime vermoorden?
Een bril is wel handig maar heel vaak vergeet ik hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.quote:GroenLinks wil einde Tractor Pulling
GroenLinks Zwolle wil dat het evenement Tractor Pulling in de IJsselhallen in Zwolle wordt geschrapt.
De partij vindt het onbegrijpelijk dat de gemeente zo'n evenement toestaat. De wedstrijden tussen omgebouwde tractoren beschouwt GroenLinks als een verspilling van grondstoffen en schadelijk voor het milieu. De partij stelde in 2000 ook al vragen over Tractor Pulling. GroenLinks wil dat de gemeente in overleg gaat met de IJsselhallen om alleen activiteiten met een duurzaam karakter te programmeren.
Groenlinkers verspillen ruimte in nederland.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Terechte klacht van GL. Fuck die proletenzooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Mogen de tractorpullers dat zelf bepalen? GL is echt 100 keer enger dan de PVV.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terechte klacht van GL. Fuck die proletenzooi.
Jij verspilt capaciteit van de Fok!servers. Jou bannen dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Groenlinkers verspillen ruimte in nederland.
Groenlinks verbieden dus.
Zie hier de moraal van de rechtsmens: tractors zijn belangrijker dan moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mogen de tractorpullers dat zelf bepalen? GL is echt 100 keer enger dan de PVV.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zie hier de moraal van de rechtsmens: tractors zijn belangrijker dan moslims.
Jij bent eng. Mogen moslims in jouw optiek ook zelf bepalen of ze een burqa of een hoofddoek dragen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, hobby's aan willen pakken is natuurlijk enger dan dit met leefwijzen te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent eng. Mogen moslims in jouw optiek ook zelf bepalen of ze een burqa of een hoofddoek dragen?
Wat boeit Wilders mij nou?quote:Vreemde reactie trouwens, uit je slof schieten wanneer ik tractor-pulling proletenzooi noem, maar intussen met het hand over je hart strijken wanneer Wilders zijn pijlen weer eens richt op onze islamitische medemens.
Ik kan niks anders dan jou uitlachen als je dit zo opvat, zet dit aub uit om een lachbui te voorkomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Zonder tractors verhongeren we.
Zonder moslims hebben we meer eten over.
Vertel eens.quote:
Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan jou uitlachen als je dit zo opvat, zet dit aub uit om een lachbui te voorkomen
Feit: als jij nou zelfmoord pleegt houden we ook meer eten over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Weet jij wat er speelt mbt GL en tractors?quote:
Kannibalisme is verbodenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Feit: als jij nou zelfmoord pleegt houden we ook meer eten over.
Jij denkt werkelijk dat GL tractors wil verbieden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Geeneens kannibalisme, gewoon de afwezigheid van Berlitz en het overblijven van het eten dat hij normaal consumeert.quote:
En als ik nou eten produceer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geeneens kannibalisme, gewoon de afwezigheid van Berlitz en het overblijven van het eten dat hij normaal consumeert.
Dat was junkenlogica.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat GL tractors wil verbieden?
Ik doelde niet op jouw oorzaak-gevolgje, maar op het feit dat jij lijkt te denken dat tractors verboden moeten worden volgens GL. Dat is niet het geval.quote:
dat doe je niet. Tenzij je wilt beweren dat je boer bent natuurlijk.quote:
Dat dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw oorzaak-gevolgje, maar op het feit dat jij lijkt te denken dat tractors verboden moeten worden volgens GL. Dat is niet het geval.
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
dat doe je niet. Tenzij je wilt beweren dat je boer bent natuurlijk.
Dus je geeft toe dat je redenering krom was?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet.
Net zoals een hoofddoek verbod geen moslimverbod is.
Verlaag je nou niet tot zo'n ad hominem-niveauquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.
Zou je dan uit willen leggen hoe een tractorpulling-verbod leidt tot hongersnood?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet.
Net zoals een hoofddoek verbod geen moslimverbod is.
Geen productie van extreme tractors---> geen productie---> geen werk---> geen geld--->geen eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou je dan uit willen leggen hoe een tractorpulling-verbod leidt tot hongersnood?
Ja, het was om te laten zien dat een hoofddoekverbod niet hetzelfde is als een moslim verbod.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je redenering krom was?
Je gevolgtrekkingen zijn nog verder gezocht dan de "vaccinatie-genocide" beschuldigingen van die bezorgde moeders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ja, het was om te laten zien dat een hoofddoekverbod niet hetzelfde is als een moslim verbod.
Waarom grijp jij altijd terug op opleiding?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waarom grijp jij altijd terug op opleiding?
Voor de rest geen geslaagd leven, ofzo?
Om te laten zien dat het idioot is om te beweren dat een hoofddoek verbod gelijk staat een moslim verbod.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?
Waarom trok jij opleiding erbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?
Dat beweert dan ook niemand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Om te laten zien dat het idioot is om te beweren dat een hoofddoek verbod gelijk staat een moslim verbod.
Zegt mevrouw de pest zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Toch opvallend dat elk topic dat Berlitz betreedt verpest raakt.
Als je het over de duivel hebt zeg.quote:
Waar precies?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt zeg.
Openbaringen 13quote:
Ja, daar ben ik wel goed in. Als jij er bent zou ik zelfs zeggen dat het een makkie is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef ethiraseth het volgende:
Jij bent ook zo iemand die topics aardig kan verpesten.
EN D66quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
We gaan niet terug naar Afghanistan. CU en GL keren zich tegen de missie.
Stond er niet bij. Ik dacht dat D66 er nog niet uit was.quote:
Goedzo, in dat kutland valt toch niks te halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de wandelgangen is er overleg geweest tussen de drie f-voorzitters.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond er niet bij. Ik dacht dat D66 er nog niet uit was.
Verstandig besluit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hier werd gesteld dat je verplicht werd in de moderne samenleving je te laten leiden door winstbejag en hebberigheid. Nou vind ik het prima dat toe te geven hoor, 60 uur in de week laat ik me leiden door zelfverrijking en kapitalisme, maar die paar uur in de week dat ik muziekles geef zonder er een cent voor te krijgen, niet.quote:
Yoquote:
Zij dreigen zelf binnen onze periode weg te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Lekker is dat, als die missie niet doorgaat. Staan we weer bekend bij de Duitsers als matennaaiers.
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105quote:De Europese Unie moet meer politietrainers inzetten in Afghanistan, stelt het Europees Parlement donderdag na stemming. De landen van de Europese Unie moeten hun eerder aangegane verplichtingen nakomen en ze moeten de Europese politietrainingsmissie EUPOL versterken. GroenLinks is het daar mee eens. De internationale gemeenschap mag zijn handen niet van Afghanistan aftrekken, stelt GroenLinks-Europarlementariër Judith Sargentini.
Eupol- of Navo-missie is groot verschilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Waarom zette GL vorig jaar op hun website, dat ze wel voor de politiemissie zijn?
[..]
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105
Voor dat domino-effect waren de Amerikanen ook al bang. Als Duitsland weggaat is het een kwestie van tijd voor heel Europa daar weg is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zij dreigen zelf binnen onze periode weg te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |