Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent eng. Mogen moslims in jouw optiek ook zelf bepalen of ze een burqa of een hoofddoek dragen?
Wat boeit Wilders mij nou?quote:Vreemde reactie trouwens, uit je slof schieten wanneer ik tractor-pulling proletenzooi noem, maar intussen met het hand over je hart strijken wanneer Wilders zijn pijlen weer eens richt op onze islamitische medemens.
Ik kan niks anders dan jou uitlachen als je dit zo opvat, zet dit aub uit om een lachbui te voorkomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Zonder tractors verhongeren we.
Zonder moslims hebben we meer eten over.
Vertel eens.quote:
Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan jou uitlachen als je dit zo opvat, zet dit aub uit om een lachbui te voorkomen
Feit: als jij nou zelfmoord pleegt houden we ook meer eten over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Weet jij wat er speelt mbt GL en tractors?quote:
Kannibalisme is verbodenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Feit: als jij nou zelfmoord pleegt houden we ook meer eten over.
Jij denkt werkelijk dat GL tractors wil verbieden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Geeneens kannibalisme, gewoon de afwezigheid van Berlitz en het overblijven van het eten dat hij normaal consumeert.quote:
En als ik nou eten produceer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geeneens kannibalisme, gewoon de afwezigheid van Berlitz en het overblijven van het eten dat hij normaal consumeert.
Dat was junkenlogica.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat GL tractors wil verbieden?
Ik doelde niet op jouw oorzaak-gevolgje, maar op het feit dat jij lijkt te denken dat tractors verboden moeten worden volgens GL. Dat is niet het geval.quote:
dat doe je niet. Tenzij je wilt beweren dat je boer bent natuurlijk.quote:
Dat dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw oorzaak-gevolgje, maar op het feit dat jij lijkt te denken dat tractors verboden moeten worden volgens GL. Dat is niet het geval.
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
dat doe je niet. Tenzij je wilt beweren dat je boer bent natuurlijk.
Dus je geeft toe dat je redenering krom was?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet.
Net zoals een hoofddoek verbod geen moslimverbod is.
Verlaag je nou niet tot zo'n ad hominem-niveauquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.
Zou je dan uit willen leggen hoe een tractorpulling-verbod leidt tot hongersnood?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet.
Net zoals een hoofddoek verbod geen moslimverbod is.
Geen productie van extreme tractors---> geen productie---> geen werk---> geen geld--->geen eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou je dan uit willen leggen hoe een tractorpulling-verbod leidt tot hongersnood?
Ja, het was om te laten zien dat een hoofddoekverbod niet hetzelfde is als een moslim verbod.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je redenering krom was?
Je gevolgtrekkingen zijn nog verder gezocht dan de "vaccinatie-genocide" beschuldigingen van die bezorgde moeders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ja, het was om te laten zien dat een hoofddoekverbod niet hetzelfde is als een moslim verbod.
Waarom grijp jij altijd terug op opleiding?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |