Nee, ik woon op een ander eiland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Bruinisse? Aquadelta ben ik pas nog geweest
In de buurt ja. De groeten aan onze oosterburen gedaan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Bruinisse? Aquadelta ben ik pas nog geweest
die waren er niet, of in ieder geval niet gezien of gehoord. Misschien probeerde ze toch kuilen te graven op het strandje bij de haven?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
In de buurt ja. De groeten aan onze oosterburen gedaan?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
In de buurt ja. De groeten aan onze oosterburen gedaan?
Valt mee danquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:39 schreef betyar het volgende:
die waren er niet, of in ieder geval niet gezien of gehoord. Misschien probeerde ze toch kuilen te graven op het strandje bij de haven?
Nooit van gehoord/geweest.quote:Wel een super chinees in Bruinisse die bij de discotheek.
Unsere Deutsche Leute, waarmee Aquadelta doorgaans vol zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oosterburen? Bedoel je daarmee Tholen?
Oh dom, natuurlijk de Duitsers, daar zit het bij ons ook vol van. Woon jij ook in Zeeland?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Unsere Deutsche Leute, waarmee Aquadelta doorgaans vol zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |