Nee, wmb weet hij helemaal niets juist te benoemen, ik ken zijn uitspraken ook niet uit mijn hoofd, ga ik ook niet uit mijn hoofd leren, dus geef even dat voorbeeld. Dwaas zou ik hem niet noemen btw, dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef nikk het volgende:
[..]
Vind dat nogal een vreemd argument. Politiek en religie, wat zegt Wilders ook al weer daarover? Voor een dwaas weet hij soms toch pijnpunten juist te benoemen.
Dan heb je een nogal verkeerde conclusie genomen. Ik ben niet joods. Ik kom echter wel op voor religieuze minderheden die jarenlang gediscrimineerd en vervolgd zijn. Waar o.a. dus de joden toebehoren, als slachtoffers van de vele vervolgingen door christenen, nazi's en moslims.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:19 schreef Zolcon het volgende:
Mijn conclusie na deze discussie is dat je zelf joods bent. Je bent erg gevoelig voor propaganda.
Principieel ga ik niet in discussie over iets dat met israel of joden te maken heeft met een persoon die sterk bevooroordeeld is. Dat kan pro palestina of pro israel zijn.
.quote:De manier waarop je de PvdA weg zet vind ik beschamend. Als er oudere PvdA'ers hier aanwezig zouden zijn dan zouden ze woedend worden over de aannames die jij doet in jou posts
Waarom kom je niet op voor moslims dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan heb je een nogal verkeerde conclusie genomen. Ik ben niet joods. Ik kom echter wel op voor religieuze minderheden die jarenlang gediscrimineerd en vervolgd zijn.
Je wéét toch dat die smerige moslims hitler beïnvloed hebben om zo op slinkse wijze de joden het leven zuur te makenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet de geschiedenis er eens op nalezen. Antisemitisme in de wereld kwam heus niet alleen van de Islamieten.
Je posts getuigen steeds meer van een gebrek aan kennis.
oh natuurlijk helemaal vergeten de invloed van de moslims in het westen in de jaren 1930-1945...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wéét toch dat die smerige moslims hitler beïnvloed hebben om zo op slinkse wijze de joden het leven zuur te maken?
Omdat soennitische en sji'itische moslims niet vervolgd worden in NL. Alevieten en Ahmadiyya's moslims worden bijvoorbeeld wél regelmatig intolerant bejegend door islamisten (stond onlangs een artikel in de Pers daarover) en ik heb het al verscheidene keren op het forum opgenomen voor deze groepen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
Waarom kom je niet op voor moslims dan?
Zeg ik dat ergens dan??quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet de geschiedenis er eens op nalezen. Antisemitisme in de wereld kwam heus niet alleen van de Islamieten.
Wijs me 1 onwaarheid aan in die post.quote:Je posts getuigen steeds meer van een gebrek aan kennis.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens dan??
[..]
Wijs me 1 onwaarheid aan in die post.
Joden werden echt getolereerd in Europa. Vandaar dat als je een joodse begraafplaats ziet deze buiten het centrum van de stad ligt.quote:Het christendom wilt joden niet als 2e rangs burgers volgens de institutionele wet zien.
Ook hoor ik extremistische christenen nooit massaal roepen dat gebied dat ooit christelijk was, met geweld weer christelijk moet worden.
Jij neemt het pas op voor groepen als ze vervolgd worden? Ik sta voor een samenleving waarin van vervolging geen sprake hoeft te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Omdat soennitische en sji'itische moslims niet vervolgd worden in NL. Alevieten en Ahmadiyya's moslims worden bijvoorbeeld wél regelmatig intolerant bejegend door islamisten (stond onlangs een artikel in de Pers daarover) en ik heb het al verscheidene keren op het forum opgenomen voor deze groepen.
Dan zou je het bijvoorbeeld eerder voor ex-moslims, Alevieten of Ahmadiyya moslims dan voor soennitische moslims op zouden moeten nemen. Ik hoor jou daar echter niet over.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
Jij neemt het pas op voor groepen als ze vervolgd worden? Ik sta voor een samenleving waarin van vervolging geen sprake hoeft te zijn.
Wijs mij 1 wet in de christelijke theologie aan waar joden volgens de institutionele wet als 2e rangs burgers moeten behandelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
Joden werden echt getolereerd in Europa. Vandaar dat als je een joodse begraafplaats ziet deze buiten het centrum van de stad ligt.
Ik neem het op voor alle groepen in Nederland die niet correct behandeld worden en die geen vrijheid kunnen genieten. Of het nou smurfen of joden zijn, het kan me geen zak schelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan zou je het bijvoorbeeld eerder voor ex-moslims, Alevieten of Ahmadiyya moslims dan voor soennitische moslims op zouden moeten nemen. Ik hoor jou daar echter niet over.
Maar moslims worden wel gediscrimineerd in Nederland. En de PVV wakkert dit alleen maar aan. Dáár hoor ik je nooit over.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Omdat soennitische en sji'itische moslims niet vervolgd worden in NL. Alevieten en Ahmadiyya's moslims worden bijvoorbeeld wél regelmatig intolerant bejegend door islamisten (stond onlangs een artikel in de Pers daarover) en ik heb het al verscheidene keren op het forum opgenomen voor deze groepen.
Moet het op papier staan dan? Lees de geschiedenisboeken erop na.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wijs mij 1 wet in de christelijke theologie aan waar joden volgens de institutionele wet als 2e rangs burgers moeten behandelen.
Zolcon bewijst idd niet echt zijn intellect in deze topics.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan zou je het bijvoorbeeld eerder voor ex-moslims, Alevieten of Ahmadiyya moslims dan voor soennitische moslims op zouden moeten nemen. Ik hoor jou daar echter niet over.
Nou ik zal ervan wakker liggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zolcon bewijst idd niet echt zijn intellect in deze topics.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:
Joden werden echt getolereerd in Europa. Vandaar dat als je een joodse begraafplaats ziet deze buiten het centrum van de stad ligt.
Moslims worden hoogstens positief gediscrimineerd.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar moslims worden wel gediscrimineerd in Nederland. En de PVV wakkert dit alleen maar aan. Dáár hoor ik je nooit over.
Goeie.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
TT gewijzigd zodat het het de uitspraken van Cohen beter weergeeft. Dat weten we nu het hele interview is gepubliceerd.
Ow ja? Moslims vaker dupe van geweld en discriminatie - Onderzoekers: mede schuld PVVquote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Moslims worden hoogstens positief gediscrimineerd.
Dat er in de praktijk joden in Europa zijn vervolgd weet ik (denk bijv. aan de ghetto's in Frankfurt). Ryan3 insueerde echter dat het antisemitisme vanuit het joden gelijk zou staan als het antisemitisme vanuit het christendom, waar ik dus tegenargumenten gaf.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
Moet het op papier staan dan? Lees de geschiedenisboeken erop na.
Joden hadden het niet makkelijk in Europe vroeger. Ik noem bijvoorbeeld de Dreyfus-Affaire in Frankrijk rond de vorige eeuwwisseling.
Hè antisemitisme vanuit de Joden???quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat er in de praktijk joden in Europa zijn vervolgd weet ik (denk bijv. aan de ghetto's in Frankfurt). Ryan3 insueerde echter dat het antisemitisme vanuit het joden gelijk zou staan als het antisemitisme vanuit het christendom, waar ik dus tegenargumenten gaf.
Er is dus wel een verschil. Daarom zal de relatie jodendom-islam slechter blijven dan de relatie jodendom- christendom. Het christendom en de islam zijn niet gelijk aan elkaar.
Och, zolang ze nog vaker om positieve discriminatie bedelen (en het nog krijgen ook nog) dan dat ze negatief gediscrimineerd worden zal het mij werkelijk waar een bal jeuken.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja? Moslims vaker dupe van geweld en discriminatie - Onderzoekers: mede schuld PVV
Daarmee trap je je eigen vergelijking met de gestapo wel onderuitquote:"De PVV verzoekt moslims gewoon weg te gaan. De moslims worden er bang van dat Wilders deel uitmaakt van de macht."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |