De PvdA maakt ze uit voor tokkies.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Arolsen het volgende:
Wellicht omdat de PvdA voor hun belangen opkomt en de VVD ze kapot maakt?
Nog altijd beter dan arm gemaakt te worden door VVD ers die ze stiekem ook tokkies noemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PvdA maken ze uit voor tokkies.
Daar heb ik het niet over ik heb het erover dat ze altijd maar klakkeloos PvdA stemmen zonder te weten wat de precieze standpunten zijn, ik zeg niet dat VVD/CDA beter is voor hunquote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Waarom zouden ze niet op de PvdA stemmen maar bijvoorbeeld wel op een partij zoals bijvoorbeeld het CDA die in de afgelopen 100 jaar bijna 90 jaar aan de macht is geweest?
Waarom zou het CDA of een andere partij voor jouw opa beter zijn? Waarom zou de VVD een goede optie zijn voor oudere arbeiders?
Omdat kabinetten met CDA en VVD erin cadeautjes geven aan bedrijven, en hoe groter de bedrijven hoe beter, zelfs als het buitenlandse bedrijven zijn (kortingen op de belastingen die de 2e kamer niet te horen krijgt), terwijl ze voortdurend bezig zijn om de bescherming van de arbeiders af te breken (ontslag-recht enz.) ?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:06 schreef telefeun het volgende:
Waarom zit dit er zo in bij die mensen en waarom is het er niet uit te bránden?!
Hoe maakt de VVD de mensen arm moeten ze meer belasting betalen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan arm gemaakt te worden door VVD ers die ze stiekem ook tokkies noemen.
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Arolsen het volgende:
Wellicht omdat de PvdA voor hun belangen opkomt en de VVD ze kapot maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |