Dank, kleine vrouwquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:05 schreef Oblivion het volgende:
Mijn complimenten!
Leuk sub forum en leuke mods!
Wat aardig!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:05 schreef Oblivion het volgende:
Mijn complimenten!
Leuk sub forum en leuke mods!
kan dit gedoe even stoppen. Hij claimt al 2 threads lang dat ik het niet begrijp & dat ik onzin uit kraam maar wil nergens op in gaan, weigert mijn uitleg te lezen, weigert aan te geven wat er niet zou kloppen, weigert zelf iets te lezen. Beetje vermoeiend & kinderachtig zo...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap alles, behalve de onzin die jij uitkraamt daar klopt echt niks van! nogmaals waarom kom je hier?
Probeer het maar te negeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kan dit gedoe even stoppen. Hij claimt al 2 threads lang dat ik het niet begrijp & dat ik onzin uit kraam maar wil nergens op in gaan, weigert mijn uitleg te lezen, weigert aan te geven wat er niet zou kloppen, weigert zelf iets te lezen. Beetje vermoeiend & kinderachtig zo...
Er is ook geen enkele manier waarop ik daarop kan reageren behalve in hetzelfde kinderachtige gedrag te vervallen
dat was een grapje omdat verwijzen twee betekenissen heeft en jij opeens naar wie vroegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer het maar te negeren.
Niet happen en zeker niet zelf ook kinderachtig reageren, want dan houdt het niet op.
Gewoon on topic blijven, en ook zelf niet raar reageren als je iets gevraagd wordt, zoals op een vraag over een verwijzing 'naar de psychiater' zeggen, nergens voor nodig .
Het is zo simpel: on topic blijven.
Geen persoonlijke aanvallen.
Als iedereen zich daar aan houdt loopt het prima
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat was een grapje omdat verwijzen twee betekenissen heeft en jij opeens naar wie vroeg
Maar ja ik word dus al wel 2 threads lang dom en lui genoemd, begint me nu toch wel te vermoeien...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Illuminati
[ afbeelding ]
(In Opera en Firefox)
Deze afbeeldingslink is trouwens de boosdoener: http://endtimes.punt.nl/upload/back/sign6.jpg
Nee, nu niet meer, want blijkbaar heeft de Illuminati het nu gecensureerdquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer, want blijkbaar heeft de Illuminati het nu gecensureerd.
Neen, mijn insziens begon het met de opmerking van JP jegens de vraag van Bankfurt. Dat was een legitieme vraag die werd geridiculiseerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef Jumparound het volgende:
Bastard, als ik en joepie zouden slowchatten, haal dan ook de bron van het geneuzel weg...
Onderandere deze 2 posts.....
Orchestra. [] maandag 11 oktober 2010 @ 23:53 (#184)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
volgens mij moet je Orchestra hebben
Nee, die begrippen ken ik inmiddels wel in grote lijnen. Ze zorgen immers ook voor een keerpunt in je leven, als je ze tot bezinking laat komen.
Matteüs 24.
Bankfurt [] dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:31 (#185)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nee, die begrippen ken ik inmiddels wel in grote lijnen. Ze zorgen immers ook voor een keerpunt in je leven, als je ze tot bezinking laat komen.
Orchestra, heb je iets verhevens gevoeld op 10 oktober 2010 ?
Er is iets gebeurd op die dag; iets heel belamgrijks.
En al die andere vage shit over E.T.'s aliens, en zaadzuigers...
Het is daar helemaal niet meer ontopic. Het gaat niet meer over Haiti (in Afrika) en wat de NOS nouw toch doetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Bastard het volgende:
Neen, mijn insziens begon het met de opmerking van JP jegens de vraag van Bankfurt. Dat was een legitieme vraag die werd geridiculiseerd.
Dat is wel weg
'Zaadzuigers'quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef Jumparound het volgende:
En al die andere vage shit over E.T.'s aliens, en zaadzuigers...
Er vind een topicwending plaats waar de deelnemers grotendeels wel mee ingaan of in ieder geval serieus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het gaat inderdaad ineens hierover:
Nou, anders plaats je jouw serieuze Phobos-post gewoon opnieuw en dan zal ik mijn serieuze potje-plassen-post weglaten, zodat je daar niet meer op kan reageren en je post dus gewoon blijft staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:10 schreef Jumparound het volgende:
hmm, dat staat ter discussie bastard. Neem bijvoorbeelde opmerking...
Heb jij iets speciaals gevoeld op 10-10-2010 er is namelijk iets belangrijks gebeurd...
Nou, WAT is er gebeurd dan? In het licht van die vraag was mijn opmerking weer niet helemaal slowchat aangezien in TRU Dutch rekening houd met een marker voor 2012. Die marker zou kunnen zijn dat Phobos een expressie van Pi geet a.d.v. zijn omlooptijd rond mars.
Die huidige tijd zit enkele seconden van de expressie van Pi (volgens Dutch dan hey)...
Vraag dat dan inderdaad.. ipv er willekeurig een invulling aan te geven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben namelijk ook wel superbenieuwd wat er voor belangrijks gebeurd is op 10 oktober! Bankfurt heeft het er namelijk in meerdere topics over, maar hij heeft nog steeds niet gezegd wat dat dan is!
Ik weet het alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef Bastard het volgende:
Vraag dat dan inderdaad.. ipv er willekeurig een invulling aan te geven.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet het al. Op 10-10-10 is Jezus Christus voor de 2e keer gekomen!
Nou, ik vond eigenlijk dat ik er dus niet eens zo ver naast zat met mijn potje-plassen-postquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Jumparound het volgende:onbevlekte ontvangenis
sorry, maar die moest ik inkoppen
ik hou al op
quote:het is wel DE straf op hoogverraad ;-)Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
9/11 #34 Feitenbrengers & Nonsenspraters
Eigenlijk wilde ik het niet melden, want ik voel me er niet door aangevallen... maar de discussie dreigt flink te ontsporen, dus bij deze...
Doodsverwensing. Hij stelt gewoon voor mij op te hangen
quote:Ben al bezig.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
9/11 #34 Feitenbrengers & Nonsenspraters
Eigenlijk wilde ik het niet melden, want ik voel me er niet door aangevallen... maar de discussie dreigt flink te ontsporen, dus bij deze...
Doodsverwensing. Hij stelt gewoon voor mij op te hangen
quote:Het gaat om die eeuwig zuigende SlowChat van jeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Edit: Mag niet van Techno-Bastard.
quote:Ach..ergens is het wel grappig. Ik ben dus een government funded disinfo agent! Whohoo!! Geld wordt weer gestort op korte termijn... ben benieuwd hoeveel ik nu weer krijg!!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al bezig.
Het gaat inderdaad alle perken te buiten
quote:Schelden is niet grappig, geeft blijk van een beperkte woordenschat, daarbij vergooit het nog enig mogelijkheid tot een normale conversatie.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach..ergens is het wel grappig. Ik ben dus een government funded disinfo agent! Whohoo!! Geld wordt weer gestort op korte termijn... ben benieuwd hoeveel ik nu weer krijg!!
quote:Ik doel ook niet op het scheldenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schelden is niet grappig, geeft blijk van een beperkte woordenschat, daarbij vergooit het nog enig mogelijkheid tot een normale conversatie.
Wat maak je je druk man? Mensen als Lambiekje en Bankfurt moeten alle kritiek iedere keer maar verduren en ze moeten er maar keer op keer tegen kunnen dat ze (soms ook letterlijk) voor gek worden versleten. Niet dat ik het vaak met ze eens ben, maar dat is een ander verhaal. Lees anders gewoon niet mee in BNW als het je zo stoort.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef arie_bc het volgende:
Jammer dat ToT gestopt is. Basterd en tegenwoordig ook Lavenderr zijn wel erg subjectief met hun modding.
Zo mogen mensen als Bankfurt en Lambiekje iedereen die niet gelooft uitmaken voor slaven, schapen en blinden die zijn geprogrammeerd en niet zelf na kunnen denken. Dat "alles" wat ze doen is ingegeven door triggers van de NWO.
Maar o wee als iemand zegt dat een complotter paranoïde of narcistisch is. Dan wordt er meteen een bericht geplaatst dat dit niet gewenst is.
Nee, ik vind niet dat dat zo is.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef arie_bc het volgende:
Jammer dat ToT gestopt is. Basterd en tegenwoordig ook Lavenderr zijn wel erg subjectief met hun modding.
Zo mogen mensen als Bankfurt en Lambiekje iedereen die niet gelooft uitmaken voor slaven, schapen en blinden die zijn geprogrammeerd en niet zelf na kunnen denken. Dat "alles" wat ze doen is ingegeven door triggers van de NWO.
Maar o wee als iemand zegt dat een complotter paranoïde of narcistisch is. Dan wordt er meteen een bericht geplaatst dat dit niet gewenst is.
Stel je niet zo aan, zo is dat helemaal niet. (ik mis je linkje ook naar een voorbeeld) Overigens is dit BNW, degene die een theorie aanhangt heeft bij mij een streepje voor op de debunker maar beide partijen moeten wel tegen een stootje kunnen vind ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef arie_bc het volgende:
Ten eerste sorry van je naam, dat was niet bewust.quote:Op donderdag 4 november 2010 05:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, zo is dat helemaal niet. (ik mis je linkje ook naar een voorbeeld) Overigens is dit BNW, degene die een theorie aanhangt heeft bij mij een streepje voor op de debunker maar beide partijen moeten wel tegen een stootje kunnen vind ik.
Overigens is het Bastard, dat zul je nu niet meer vergeten.
Als je iemand paranoïde noemt of doorverwijst naar een psychiater, dan verklaar je die persoon in feite als zijnde geestesziek. Net ff wat erger dan iemand voor schaapje uitmaken imho.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ten eerste sorry van je naam, dat was niet bewust.
En fijn dat je inderdaad toegeeft dat je subjectief bent, dat je dan weer om een linkje vraagt snap ik niet.
Het gebeurt zeer vaak. Debunkers noemen completters paranoide (of dat soort kwalificaties) en daar wordt wat van gezegd. Maar complotters gebruiken minstens net zo vaak kwalificaties als schapen en slaven. In mijn ogen is dat net zo erg, en daar doen jullie niks aan.
Dan kan Lavenderr wel zeggen dat ze zo nu en dan eens een PM stuurt, maar het gedrag veranderd niet en bovendien laten jullie deze posts staan.
Mooi voorbeeld is ook hoe lang jullie iemand als Salvador laten door posten voordat er iets aan gedaan wordt, terwijl Joepie voor veel minder ernstige dingen wel vrij snel een ban krijgt.
Ik noem deze dingen met twee maten meten, en het feit dat het hier BNW is doet daar niets aan af.
Als je iemand een slaaf noemt die alles doet op basis van de triggers die hij krijgt van de NWO noem je hem net zo hard geestesziek.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je iemand paranoïde noemt of doorverwijst naar een psychiater, dan verklaar je die persoon in feite als zijnde geestesziek. Net ff wat erger dan iemand voor schaapje uitmaken imho.
Maar goed.. je kunt ook van alles een punt gaan maken natuurlijk.
Het is maar net hoe je iets wilt interpreteren.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Als je iemand een slaaf noemt die alles doet op basis van de triggers die hij krijgt van de NWO noem je hem net zo hard geestesziek.
En vind je het heel erg dat ik er wat van zeg als ik constateer dat er met twee maten word gemeten?
Of beide toestaan of beide modden, niet het een wel en het ander niet.
Ah maar Salvador word ook hier en daar wel geedit, en een JP ook.. overigens is een ban niet zomaar, dat komt nooit zomaar uit de lucht vallen om een enkele opmerking of misschien 2. De gebruiker heeft vaak in zeer korte tijd bedenkelijke posts gemaakt op 1 of meerdere subforums die genote zijn. Als je er dan een stel hebt verdiend in korte tijd loop je de kans daar een korte beloning op te krijgen in de vorm van een ban.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En fijn dat je inderdaad toegeeft dat je subjectief bent, dat je dan weer om een linkje vraagt snap ik niet.
Het gebeurt zeer vaak. Debunkers noemen completters paranoide (of dat soort kwalificaties) en daar wordt wat van gezegd. Maar complotters gebruiken minstens net zo vaak kwalificaties als schapen en slaven. In mijn ogen is dat net zo erg, en daar doen jullie niks aan.
Dan kan Lavenderr wel zeggen dat ze zo nu en dan eens een PM stuurt, maar het gedrag veranderd niet en bovendien laten jullie deze posts staan.
Mooi voorbeeld is ook hoe lang jullie iemand als Salvador laten door posten voordat er iets aan gedaan wordt, terwijl Joepie voor veel minder ernstige dingen wel vrij snel een ban krijgt.
Ik noem deze dingen met twee maten meten, en het feit dat het hier BNW is doet daar niets aan af.
Tja, meer dan op het topic en pm's met daarin iemand op zijn/haar gedrag aanspreken kunnen we niet. We kunnen alleen maar hópen dat iemands gedrag verandert na (soms ettelijke) waarschuwingen en pm's.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Zie je echt het verschil niet tussen iemand paranoïde of schizofreen noemen of iemand gewillige slaaf of schaap noemen?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef arie_bc het volgende:
Belangrijkste vraag staat nog steeds. Waarom mag je iemand wel een gewillige slaaf noemen, maar iemand niet paranoide?
En op de andere antwoorden ga je niet in?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef arie_bc het volgende:
Belangrijkste vraag staat nog steeds. Waarom mag je iemand wel een gewillige slaaf noemen, maar iemand niet paranoide?
Het is beide niet geheel netjes misschien maar zeker in de geest van BNW is iemand een slaaf noemen niet vreemd ofzo. Iemand aanraden om de psych op te gaan zoeken omdat hij geestenziek is weer wel want dan heb je BNW niet begrepen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef arie_bc het volgende:
Bedoeling van beide opmerkingen is iemand geestesziek noemen. En beide zijn zeer gerechtvaardigd vanuit het oogpunt van de poster. Complotters zien niet verlichte mensen als domme schapen die alles slikken als zoete koek en nergens over na kunnen/willen nadenken. Een aantal van hen zien de debunkers zelfs als minderwaardig.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je echt het verschil niet tussen iemand paranoïde of schizofreen noemen of iemand gewillige slaaf of schaap noemen?
Omdat ik niet denk dat we eruit komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En op de andere antwoorden ga je niet in?
Dat betekend dus dat als we een discussie hebben over BNW achtige onderwerpen op bijvoorbeeld F&L of desnoods KLB dat we dan wel het beestje bij de naam mogen noemen zoals het in de normale wereld gaat? Zijn namelijk vrij klassieke textboek gevallen dit.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is beide niet geheel netjes misschien maar zeker in de geest van BNW is iemand een slaaf noemen niet vreemd ofzo. Iemand aanraden om de psych op te gaan zoeken omdat hij geestenziek is weer wel want dan heb je BNW niet begrepen.
Insgelijksquote:Op donderdag 4 november 2010 18:50 schreef arie_bc het volgende:
Maar laat verder maar zitten, het is niet alsof ik jullie ineens op andere gedachten kan brengen of zo.
Ach het is iets wat in de loop van de tijd opbouwt. En ik zag gisteren weer een paar van die opmerkingen voorbij komen en toen wilde ik toch even posten.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
InsgelijksJe kan alleen proberen begrip te kweken en hopen dat het aankomt.
Niet dat ik hiermee impliceer dat je ongelijk hebt overigens, maar ik ga niet uitleggen tot in detail waarom dingen hier en daar wel geedit worden en waarom hier en daar niet. Je kan het namelijk niet voor iedereen goed doen, heb ik allang mee leren leven eigenlijk.
Overigens is het wel een beetje mosterd na de maaltijd om daar nu mee te komen niet?
Het is allebei niet complimenteus bedoeld, dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ach het is iets wat in de loop van de tijd opbouwt. En ik zag gisteren weer een paar van die opmerkingen voorbij komen en toen wilde ik toch even posten.
En @ Lavenderr, dus als je zegt dat iemand dingen/verbanden ziet die er niet zijn (paranoïde) dan is dat over de grens. Maar als je zegt dat mensen niet voor zichzelf kunnen denken, geprogrammeerd zijn door de elite en alles op hun commando doen (schaap/slaaf) dan is dat niet kwetsend bedoeld en perfect binnen die grens?
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
En dat Tuinhek van trollen beschuldigd wordt slaat natuurlijk nergens op. Dat weet jij en dat weet ieder weldenkend mens. Heb nog nooit een trollpost van Tuinhek gezien.
Tuinhek wordt wel vaak uitgescholden en dat wordt ook niet getolereerd. Hij heeft wat dat aangaat heel veel geduld met de mensen die altijd op zijn nek zitten.
Veel respect voor hem
Het ene is erkend in de psychologische wereld en de andere niet. Beide zouden als ze waar zijn een geestesziekte zijn, alleen is 1 van de 2 op niks dan lucht gebaseerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is allebei niet complimenteus bedoeld, dat moge duidelijk zijn.
Alleen is het ene een ziekte en het andere niet. En met ziektes schelden mag niet. Zo simpel is het eigenlijk.
Nou, dan ben ik ook geestesziek, want loonslaaf .quote:Op donderdag 4 november 2010 19:33 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Het ene is erkend in de psychologische wereld en de andere niet. Beide zouden als ze waar zijn een geestesziekte zijn, alleen is 1 van de 2 op niks dan lucht gebaseerd.
daar ging bijna mn koffie over mijn toetsenbord.......ik denk dat dit meer komt gezien het fijt dat hijzelf nogal een handje van heeft bepaalde mensen op hen huid te zittenquote:Hij heeft wat dat aangaat heel veel geduld met de mensen die altijd op zijn nek zitten.
Het is vrij om op mensen te reageren toch? Ik reageer ook op iedereen van wie ik denk dat het uitleg nodig heeft. Bankfurt de laatste tijd dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:55 schreef DeMolay het volgende:
[..]
daar ging bijna mn koffie over mijn toetsenbord.......ik denk dat dit meer komt gezien het fijt dat hijzelf nogal een handje van heeft bepaalde mensen op hen huid te zitten
Ik geef als voorbeeld lambiekje....gehel stammen hier reageren niet meer op het merendeel van zijn imho onzin verhalen....maar mijnheer tuinhek kan dat maar niet laten, dus om hem nou hier op te gaan hemelen gaat een beetje te ver
Verder vind ik jullie moderatie de laatste tijd juist erg goed ...compliment
quote:Ik ben dan ook een ramptoerist die van leedvermaak houd
Tof dat ik je aan het lachen gemaakt hebquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:37 schreef DeMolay het volgende:
als het meer op stalken lijkt is het toch net iets anders gezien hij zn verhalen toch allemaal onzin vind....
iets met stroop aan zn kont.......
Ook ik kan het niet laten hierop te reagerenmaar moest over die zin van lavender nogal proesten
quote van Atuinhek
[..]
Schopje TRU... TT ook maar even aanpassen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ligt eraan, er liepen een aantal dingen door elkaar natuurlijk. De vragen van Coolguy waren meer BNW, dit is wellicht meer TRU ja.
Vraag en antwoord met heel BNW.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
Vraag en antwoord met heel BNW.
[..]
Schopje TRU... TT ook maar even aanpassen?
no problem ^_^
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vraag en antwoord met heel BNW.
Toch bedankt
Ik lees toch echt:quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het goed is voor het topic eerlijk gezegd, de meeste posters zijn echt BNW'ers, en over het algemeen rond BNW vragen.
Ben bang dat het in TRU een kort leven zal krijgen wat gewoon zonde is, lekker laten staan dus.
Gewoon niet meer lezen als het in je AT komt(of klik stop volgen)
Dus niet:quote:Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agendas, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
quote:BNW is een plek waar je over je gedachtenflitsen gaat praten met online guru bankfurt die je dan wel even doormiddel van quasi cold readings hele duidelijke tips en aanmoedigingen kan geven.
En toch blijft ie staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik lees toch echt:
[..]
Dus niet:
[..]
Je hebt een goed punt.. dat begon mij ook op te vallen (vanmorgen nog een opmerking omtrent gegeven want anders word het sceptici bashen).quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef ToT het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik WALG ondertussen van die denigrerende houding van dat wij allemaal schapen zouden zijn!Misplaatste superioriteitswaanzin van een klein groepje mensen dat denkt het leven beter te begrijpen dan de rest van de mensheid en die de rest van de mensheid meteen als een stel hersenloze volgzame zombies afschildert.:r
Als de sceptici niet mogen suggereren dat de believers 1 of meerdere psychische stoornissen zouden kunnen hebben, vind ik dat andersom de believers op hun beurt de sceptici ook niet mogen uitschelden.
Ik zet dit ff voor de schermen omdat het niet echt direct met het modereren zelf te maken heeft (You guys are doing great!), maar meer om de houding van de BNW'ers onderling. Respect is vaak ver te zoeken.
Ja hoor, je hebt gelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef ToT het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik WALG ondertussen van die denigrerende houding van dat wij allemaal schapen zouden zijn!Misplaatste superioriteitswaanzin van een klein groepje mensen dat denkt het leven beter te begrijpen dan de rest van de mensheid en die de rest van de mensheid meteen als een stel hersenloze volgzame zombies afschildert.:r
Als de sceptici niet mogen suggereren dat de believers 1 of meerdere psychische stoornissen zouden kunnen hebben, vind ik dat andersom de believers op hun beurt de sceptici ook niet mogen uitschelden.
Ik zet dit ff voor de schermen omdat het niet echt direct met het modereren zelf te maken heeft (You guys are doing great!), maar meer om de houding van de BNW'ers onderling. Respect is vaak ver te zoeken.
Ik snap je punt hoor, maar ik zou er iig niet te zwaar aan tillen. Vaak roept met het ook met een knipoog, net zoals BNW'ers vaak met een knipoog voor aluhoedjes worden uitgemaakt. Je kunt toch ook gewoon proberen te grijnzen als iemand zoiets tegen je zegt en het verder negeren?quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef ToT het volgende:
Het valt ook wel mee.. een enkele keer word het iets grimmiger, en dan helpen opmerkingen als 'domme schapen' niet voor de verstandshouding maar over het algemeen gaat het netjes.quote:Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik bedoel, je wordt niet verrot gescholden ofzo. Het valt imho allemaal wel mee.
Precies, en zeker niet als het keer op keer (op korte termijn) gebruikt wordt, en ook als het gebruikt wordt om je gelijk te halen of zo. (Net zoals die internal programmer enzo!quote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee.. een enkele keer word het iets grimmiger, en dan helpen opmerkingen als 'domme schapen' niet voor de verstandshouding maar over het algemeen gaat het netjes.
Heh, da's grappig, als arie_bc dat zegt is dat idioot, als ToT het zegt is het een opeens weleen goede uitspraak.quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk.
Erg jammer, want het slaat de discussie dood als er met termen als 'schapen' gegooid wordt.
Respect is het toverwoord, er kan heel veel gezegd worden, bijna alles, er is een grote marge, maar uiteindelijk komt het op respect aan.
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef arie_bc het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je echt het verschil niet tussen iemand paranoïde of schizofreen noemen of iemand gewillige slaaf of schaap noemen?
Het ligt aan in wat voor verband het gezegd wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Heh, da's grappig, als arie_bc dat zegt is dat idioot, als ToT het zegt is het een opeens weleen goede uitspraak.
[BNW FB] Voor al uw complimenten!
[..]
[..]
Beetje paranoide ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef ToT het volgende:
Maar waarom noem je mij eigenlijk? Zit ik dan continu alle BNW'ers uit te schelden of zo?
TRU is te rustig, dus ik ben flexibel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hou eens op.. je bent geen BNW'er ksst!
ToT heeft altijd gelijk want ex mod.. dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
TRU is te rustig, dus ik ben flexibel.
Maareh, ik eis antwoorden !
Heel raar en discutabel, dat arie_bc zo gepiepeld wordt terwijl ToT gepromoveerd wordt tot meest inlevende persoon van het jaar
Context my dear Led, contextquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
TRU is te rustig, dus ik ben flexibel.
Maareh, ik eis antwoorden !
Heel raar en discutabel, dat arie_bc zo gepiepeld wordt terwijl ToT gepromoveerd wordt tot meest inlevende persoon van het jaar
Nee, je snapt het niet, het spel is afquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Context my dear Led, context.
En je verveling kun je ook prima verdrijven door je op je werk te storten
Ohhh! Ja, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet, het spel is af
quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk.
Erg jammer, want het slaat de discussie dood als er met termen als 'schapen' gegooid wordt.
Respect is het toverwoord, er kan heel veel gezegd worden, bijna alles, er is een grote marge, maar uiteindelijk komt het op respect aan.
Menen jullie dit nou? Of maken jullie een grapje?quote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt.. dat begon mij ook op te vallen (vanmorgen nog een opmerking omtrent gegeven want anders word het sceptici bashen).
Heb ik overal zitten verkondigen dat alle believers paranoide zijn dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ligt aan in wat voor verband het gezegd wordt.
De hele tijd lopen gillen dat believers paranoïde zijn is natuurlijk ook niet goed.
Maar waarom noem je mij eigenlijk? Zit ik dan continu alle BNW'ers uit te schelden of zo?
Oh, zat ik met 2 maten te meten?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Heb ik overal zitten verkondigen dat alle believers paranoide zijn dan?
Ik heb hier netjes aangekaart dat ik het belachelijk vond dat er met twee maten gemeten werd. Precies zoals jij het deed dus.
Dat dus.. simpel.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef ToT het volgende:
Continu de hele mensheid schapen noemen is gewoon irritant. Iemand paranoïde noemen grenst weer heel sterk aan grove persoonlijke beledigingen door te suggereren dat die persoon mentaal niet in orde zou zijn.
Dat is toch enkel een belediging als die persoon wel mentaal in orde is ?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef ToT het volgende:
grove persoonlijke beledigingen door te suggereren dat die persoon mentaal niet in orde zou zijn.
Ik ben het juist een groot deel met je eens. Ik vind dat Lavenderr en Bastard met twee maten meten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, zat ik met 2 maten te meten?Right....ik dacht juist altijd met iedereen mee en wilde iedereen een eerlijke kans geven. Helaas was het aantal mensen dat te lomp reageert bij de believers in grotere getale aanwezig dan bij de sceptici.
Ik keek puur naar de inhoud van de posts en op een gegeven moment ging de persoonlijkheden van de posters ook meespelen uiteraard, want als iemand STEEDS alleen maar rottigheid zit te posten, moet die wel aangepakt worden.
En jij hebt niet gezegd dat alle believers paranoïde zijn of zo (je haalt mijn woorden uit hun verband).
Continu de hele mensheid schapen noemen is gewoon irritant. Iemand paranoïde noemen grenst weer heel sterk aan grove persoonlijke beledigingen door te suggereren dat die persoon mentaal niet in orde zou zijn.
Tja, dat is jouw mening, en dat is je goed recht.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik ben het juist een groot deel met je eens. Ik vind dat Lavenderr en Bastard met twee maten meten.
Of beide wel toestaan of beide niet. En ik begrijp dat jij de twee niet hetzelfde vind en ik wel (iemand een mak schaap noemen of iemand paranoide noemen), maar het effect is hetzelfde van ons betoog.
En ik vind ze oprecht van dezelfde kwalificatie orde, believers noemen mensen die hun verhalen niet geloven makke schapen (ze geloven alles van gevestigde partijen zonder kritisch te kunnen denken) en debunkers kunnen believers paranoide (omdat die juist alles wantrouwen wat er door de gevestigde wereld wordt gezegd). Het zijn dus tegenpolen in deze discussie met dezelfde intentie om iemand weg te zetten als niet capabel om normaal kritisch en pragmatisch te denken.
Tja ik vind beiden sowieso niet kunnen; zowel schapen als paranoïde enzo, maar de ene belediging vind ik gewoon net wat verder gaan dan de andere, hoewel het soms wel makkelijk is om het ene of het andere als relatief objectieve conclusie te trekken. Ik zou zeggen: hou die conclusie gewoon lekker voor jezelf!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik ben het juist een groot deel met je eens. Ik vind dat Lavenderr en Bastard met twee maten meten.
Of beide wel toestaan of beide niet. En ik begrijp dat jij de twee niet hetzelfde vind en ik wel (iemand een mak schaap noemen of iemand paranoide noemen), maar het effect is hetzelfde van ons betoog.
En ik vind ze oprecht van dezelfde kwalificatie orde, believers noemen mensen die hun verhalen niet geloven makke schapen (ze geloven alles van gevestigde partijen zonder kritisch te kunnen denken) en debunkers kunnen believers paranoide (omdat die juist alles wantrouwen wat er door de gevestigde wereld wordt gezegd). Het zijn dus tegenpolen in deze discussie met dezelfde intentie om iemand weg te zetten als niet capabel om normaal kritisch en pragmatisch te denken.
Dan zitten wij toch ongeveer op 1 lijn? Ik vind het een prima conclusie als de mods beide termen gewoon niet toestaan. Dat jij zoals ik eerder uitlegde met voorbeeld het niet exact het zelfde vind maakt mij niet zoveel uit, want er hangt toch dezelfde conclusie aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik vind beiden sowieso niet kunnen; zowel schapen als paranoïde enzo, maar de ene belediging vind ik gewoon net wat verder gaan dan de andere, hoewel het soms wel makkelijk is om het ene of het andere als relatief objectieve conclusie te trekken. Ik zou zeggen: hou die conclusie gewoon lekker voor jezelf!Dat geldt voor beide kanten. Ik denk dat Bastard en Lavenderr er ook zo over denken.
Ik denk overigens écht niet dat er hier in BNW makke schapen zitten. Mensen denken echt wel voor zichzelf na en geloven heus niet alles wat er gezegd wordt. Sterker nog: als mensen makke schapen waren, zouden ze ook snel overtuigd kunnen worden als er iets gezegd werd!Dan had je hier amper discussie gehad. Zeg dat de illuminati de wereld beheersen, en ze geloven het. Zeg je vervolgens dat er toch niks aan de hand is, dan geloven ze het ook. DAT zijn makke schapen! DIE geven geen weerstand!
De believers zullen een andere (minder beledigende) term moeten zien te vinden om aan te tonen dat anderen moeilijk te overtuigen zijn.
En Ledje, nogmaals: ga ff ergens anders spelen.
Stuitend nog wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dan zitten wij toch ongeveer op 1 lijn? Ik vind het een prima conclusie als de mods beide termen gewoon niet toestaan. Dat jij zoals ik eerder uitlegde met voorbeeld het niet exact het zelfde vind maakt mij niet zoveel uit, want er hangt toch dezelfde conclusie aan.
Dat Lavenderr stug blijft volhouden dat zij goed en objectief is als mod vind ik dan weer wel stuitend. Nogmaals ze kijkt puur naar de persoon die iets zegt en niet naar de inhoud. Want uit moderaties hier blijkt namelijk wel degelijk dat ze in deze zeer subjectief modden.
Het is dus niet zo dat iedere keer als het woordje paranoïde valt, dit weggeëdit wordt. Tenminste, ik zie genoeg wat gewoon blijft staan hoor. Het gaat om de context waarin het gebruikt wordt.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarom laat je dan het wikileaks topic vol staan met alle domme schapen kwalificaties? Terwijl als er iemand paranoide wordt genoemd het vrijwel direct weg wordt geedit.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stuitend nog wel.
Ja, het is vreselijk zoals ik mod. En naar inhoud kijk ik niet, dat is waar.
Ik zie Arie staan en ik krijg een waas. Doe even normaal zeg. Zoals jij je nu uit vind ik niet zozeer stuitend als wel een beetje min en onder de gordel.
Ja maar Lavenderr = Bankfurt! Wist je dat niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarom laat je dan het wikileaks topic vol staan met alle domme schapen kwalificaties? Terwijl als er iemand paranoide wordt genoemd het vrijwel direct weg wordt geedit.
Mooi voorbeeld is vooral Bankfurt die met van alles strooit en zo goed als niks van hem wordt geedit en hij nog vrolijk met hetzelfde gedrag door post. Als iemand als Led_ dit gedrag had vertoond was hij vrijwel direct gebanned, daar ben ik vrij zeker van.
Waarom mag ToT wel zeggen dat zowel paranoide niet mag als wel schapen niet gewenst is. En als ik dat zeg heb ik ongelijk en overdrijf ik.
Ach man, je denkwijze is nu wel een beetje paranoïde, vindt je niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja maar Lavenderr = Bankfurt! Wist je dat niet?
Je mag alles zeggen Arie, dat is je goed recht.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarom laat je dan het wikileaks topic vol staan met alle domme schapen kwalificaties? Terwijl als er iemand paranoide wordt genoemd het vrijwel direct weg wordt geedit.
Mooi voorbeeld is vooral Bankfurt die met van alles strooit en zo goed als niks van hem wordt geedit en hij nog vrolijk met hetzelfde gedrag door post. Als iemand als Led_ dit gedrag had vertoond was hij vrijwel direct gebanned, daar ben ik vrij zeker van.
Waarom mag ToT wel zeggen dat zowel paranoide niet mag als wel schapen niet gewenst is. En als ik dat zeg heb ik ongelijk en overdrijf ik.
Leg het maar op de stapel klachten, zal ze straks punt voor punt behandelen, moet nu even werken, sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 12:07 schreef Jumparound het volgende:
Je onderstreept wel mooi zijn punt Lavenderrrr, door juist de hele zin uit zijn verbant te rukken!
Het 2de deel legt namelijk precies uit waarom hij dat vind, maar daar ga je niet op in...
Tssk... je gedraagt je nu wel een beetje als een mak schaap, vrind!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ach man, je denkwijze is nu wel een beetje paranoïde, vindt je niet?
Ruikt Lavenderr niet uit d'r verband! Vertel... wat heb jij uitgespookt?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef ToT het volgende:
Okay, folks:
1) Lavenderr is echt wel een goede mod!
2) idd niet zoveel zeuren met z'n allen, zoals J0kkebr0k zegt, en er is idd wel iets van een verschil tussen HOE dat "paranoïde" gezegd wordt, maar het blijft gewoon te erg op de persoon af.
3) Lavenderr ruikt NIETS uit het verband met het reageren op die post: ze modereert echt niet stuitend en echt niet te subjectief. Nogmaals: als een user keer op keer op keer hetzelfde gedrag vertoont, tolereer je dingen gewoon op een andere manier bij die persoon dan bij een ander.
4) "Domme schapen" is gewoon onwenselijk, maar je moet ook niet alles meteen weg-editen; dan krijg je weer van die gestapo-praktijken. Ledje vindt het gewoon lekker om te trollen. Anderen reageren weer meer uit hun eigen overtuiging. En c'est la tone qui fait la musique: ik ben hier moderator geweest en geef gewoon mijn mening / advies.....op een neutrale, respectvolle manier.Als je als user te stellig je mening geeft, kunnen bij moderators ook wel eens de nekharen overeind gaan staan.
Okee, ik heb de typtyfus!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ruikt Lavenderr niet uit d'r verband! Vertel... wat heb jij uitgespookt?
Waarom komt zo iemand als Salvador dan steeds weer terug na een korte ban? Die heeft zijn gedrag nog nooit veranderd.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef ToT het volgende:
Okay, folks:
1) Lavenderr is echt wel een goede mod!
2) idd niet zoveel zeuren met z'n allen, zoals J0kkebr0k zegt, en er is idd wel iets van een verschil tussen HOE dat "paranoïde" gezegd wordt, maar het blijft gewoon te erg op de persoon af.
3) Lavenderr rukt NIETS uit het verband met het reageren op die post: ze modereert echt niet stuitend en echt niet te subjectief. Nogmaals: als een user keer op keer op keer hetzelfde gedrag vertoont, tolereer je dingen gewoon op een andere manier bij die persoon dan bij een ander.
4) "Domme schapen" is gewoon onwenselijk, maar je moet ook niet alles meteen weg-editen; dan krijg je weer van die gestapo-praktijken. Ledje vindt het gewoon lekker om te trollen. Anderen reageren weer meer uit hun eigen overtuiging. En c'est la tone qui fait la musique: ik ben hier moderator geweest en geef gewoon mijn mening / advies.....op een neutrale, respectvolle manier.Als je als user te stellig je mening geeft, kunnen bij moderators ook wel eens de nekharen overeind gaan staan.
Nee iedereen word naar eerlijkheid behandeld in de geest van het forum.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef arie_bc het volgende:
Dit duurt al een behoorlijke tijd, maar omdat hij een echte believer is mag hij gewoon zijn gang gaan. Terwijl als iemand als Led_ ook maar enig zins over de scheef gaat hij een ban op zak heeft.
Permabans worden zeer zelden uitgereikt en de beslissing of iemand gebanned wordt ligt bij de FA's en niet bij de moderators. Dat kun je de moderators dan ook echt niet op aankijken. De FA's staan uiteraard niet te springen om een user te bannen, en voor een permaban moet je het wel HEEL erg bont maken!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarom komt zo iemand als Salvador dan steeds weer terug na een korte ban? Die heeft zijn gedrag nog nooit veranderd.
Bankfurt's manier van discussiëren is idd niet erg prettig, maar het is ook niet banwaardig. Led is gewoon een troll.quote:In mindere maten geld dit ook voor Bankfurt die als een tijd bezig is met een glijdende schaal naar beneden in respectvol discussiëren. Ondertussen is hij op een punt aangekomen waar hij nog alleen halve stellingen dumpt zonder enige onderbouwing (zogenaamd omdat wij het niet zouden kunnen bevatten) en mensen die hem niet geloven voor van alles en nog wat uitmaakt. Dit duurt al een behoorlijke tijd, maar omdat hij een echte believer is mag hij gewoon zijn gang gaan. Terwijl als iemand als Led_ ook maar enig zins over de scheef gaat hij een ban op zak heeft.
Hoe beschrijf je je gedrag hier in dit topic dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit vind ik minstens net zo'n zware belediging als iemand paranoide noemen
Uhm... Enthousiast aanmoedigend..?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe beschrijf je je gedrag hier in dit topic dan?
Waarom staan deze opmerkingen er dan nog?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef Bastard het volgende:
Oh komen we nu allemaal plassen hierover?
Iemand paranoide (geestenziek) noemen is niet lief, word hier en daar gemodderd, iemand een schaap noemen is ook niet lief maar lijkt mij ook minder stuitend.
Word pas irritant als het dan steeds bij een enkele opmerking blijft met "dom schaap" , dat word dan weer wel geedit.
Nou allemaal weer happy?Mooi kunnen we weer verder met koetjes en kalfjes ipv schapen.
Hier heb je zelfs zelf op gereageerd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Als je vind dat het goed is dat ze de opmerkingen over makke schapen en de denigrerende toon die Lambiekje, Salvador en Bankfurt continu ten toon spreiden laten staan. Zeur dan ook niet als er andersom denigrerend word gepost.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
Trouwens, serieus: soms is het gewoon beter om als moderator zijnde af en toe een oogje dicht te doen dan overal op te reageren. Ikzelf was veel meer bezig elk kleinigheidje te modereren.
Gevolgen:
1) Een aantal mensen gingen om elk lullig wissewasje huilie lopen doen, waardoor de sfeer nog rottiger werd.
2) Het leek JUIST "extremisten" aan te trekken: een aantal believers vond dat ze hier zwaar gecensureerd werden omdat ik hun scheldwoorden weghaalde. Ze vonden dat ze onderdrukt werden en hier niet de vrijheid kregen die ze vonden dat ze moesten hebben. Ook dat zorgde weer voor het escaleren van situaties.
Zoals Bastard en Lavenderr het nu doen is het juist prrrrrrrima!
Om aan te geven dat die loze opmerking prikkelend is inderdaad. (klaarblijkelijk was het kwaad al geschiedt)quote:Op woensdag 8 december 2010 12:31 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarom staan deze opmerkingen er dan nog?
[..]
Hier heb je zelfs zelf op gereageerd.
Je begrijpt het echt niet he?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Als je vind dat het goed is dat ze de opmerkingen over makke schapen en de denigrerende toon die Lambiekje, Salvador en Bankfurt continu ten toon spreiden laten staan. Zeur dan ook niet als er andersom denigrerend word gepost.
Mijn god... wat kun jij janken zeg. Ik herinner me dat ook nog wel uit het 9/11 topic.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:31 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarom staan deze opmerkingen er dan nog?
[..]
Hier heb je zelfs zelf op gereageerd.
Ja anders kom jij inderdaad met oude koetjes en kalfjes aanzetten, ook lekker constructief.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn god... wat kun jij janken zeg. Ik herinner me dat ook nog wel uit het 9/11 topic.
Het is gewoon een joke! Als jij het verkeerd opvat, dan ligt dat aan jou.
Nee, maar je ziet nu toch zelf dat ie hier komt om te zuigen. Big deal zeg... ze hebben hem schaap genoemd!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef ToT het volgende:
Oh God, begin nu niet WEER onderling he?
Mensen moeten gewoon wat meer een olifantenhuid kweken, maar ook meer respect voor elkaar tonen!
Totaal arbitrair dus. Ik zat er dus ook helemaal niet zo gek ver naast toen ik zei dat ze naar de persoon kijken en niet naar de inhoud.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je begrijpt het echt niet he?
Als iemand irritant zit te posten is dat lang niet altijd een reden om het weg te editten. Je moet gewoon kijken waar grenzen liggen, en per discussie kunnen de grenzen gewoon iets anders liggen, afhankelijk van de situatie.
Je ziet toch dat ik hem vakkundig ontwijk. Ik heb nergens specifiek op hem ingegaan op het ene grapje hiervoor waar echt niemand over zal vallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef ToT het volgende:
Oh God, begin nu niet WEER onderling he?
Mensen moeten gewoon wat meer een olifantenhuid kweken, maar ook meer respect voor elkaar tonen!
Ik val in herhaling: als users keer op keer het zelfde gedrag vertonen, ga je ook op een gegeven moment anders met hen om!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Totaal arbitrair dus. Ik zat er dus ook helemaal niet zo gek ver naast toen ik zei dat ze naar de persoon kijken en niet naar de inhoud.
Exact, alles is een complot.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Totaal arbitrair dus. Ik zat er dus ook helemaal niet zo gek ver naast toen ik zei dat ze naar de persoon kijken en niet naar de inhoud.
Je beweerde in die post die ik ervoor quote dat je posts die enkel en alleen zijn om iemand een schaap te noemen wel zou modden.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om aan te geven dat die loze opmerking prikkelend is inderdaad. (klaarblijkelijk was het kwaad al geschiedt)
Moet ik nou alle modgeheimen prijs gaan geven?
Nee, ik zei:quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je beweerde in die post die ik ervoor quote dat je posts die enkel en alleen zijn om iemand een schaap te noemen wel zou modden.
Kleine lettertjes.quote:Word pas irritant als het dan steeds bij een enkele opmerking blijft met "dom schaap" , dat word dan weer wel geedit.
Nou, okee dan, omdat jij het zegt.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef ToT het volgende:
Je moet gewoon kijken waar grenzen liggen
Even aanzien hoe het nu gaat. Mocht het beter zijn dat er 1 centraal topic komt dan zie je dat wel verschijnen, bedankt voor je feedbackquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
Is het nodig om 3 topics over wikileaks te hebben ipv 1 centraal wikileaks discussie topic?
Heb je wel eens naar jezelf gekeken, en dat jij denkt met beargumenteerde redenaties te kunnen komen, OMDAT jij of iemand anders een DIPLOMA heeft, of heeft GESTUDEERD aan een universiteit of wat dan ook; of omdat iets WETENSCHAPPELIJK OFFICIEEL ergens in een boek staat; of omdat PROFESSOR xyz dat heeft gezegd.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is vooral Bankfurt die met van alles strooit en zo goed als niks van hem wordt geedit en hij nog vrolijk met hetzelfde gedrag door post. ..
HELEMAAL mee eens: je hebt INZICHT nodig om dingen te kunnen bewijzen of te ontkrachten!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar jezelf gekeken, en dat jij denkt met beargumenteerde redenaties te kunnen komen, OMDAT jij of iemand anders een DIPLOMA heeft, of heeft GESTUDEERD aan een universiteit of wat dan ook; of omdat iets WETENSCHAPPELIJK OFFICIEEL ergens in een boek staat; of omdat PROFESSOR xyz dat heeft gezegd.
BNW is er gelukkig om deze non-argumenten te doorbreken.
Daar is inzicht voor nodig, geen diploma's.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.
Ten eerste ben ik het niet eens met je mening dat 't het zoveelste anti-Wilders/antisemitische draadje zou zijn:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, licht maar toe waarom dit onderwerp nou zo BNW is en niet in POL hoort.
Onderwijl is het topic al op slot geweest door krachtige reacties die niet BNW waren, steeds word het topic omhoog gehouden met magere dingetjes, nee ik zie geen rede voor een vervolg hier.
"Geert Wilders en de geheimen van Zion".quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het niet, het klinkt alle 3 als een Suske en Wiske verhaal "Wilders en de geheime zionistische zusters" , nee laat maar zo dan.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Geert Wilders en de geheimen van Zion".
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]Opleidingen zijn niet op leugens gebaseerd! Als dat zo zou zijn, zouden de studenten, die voor het behalen van hun diploma vaak unieke onderzoeken moeten bedenken, al heel snel op het bedrog stuiten en dat meteen blootstellen.
En als ze hun diploma eenmaal hebben gehaald klappen ze niet uit de school omdat ze een (toekomstige) baan niet op het spel willen zetten?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !
Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.
Snappie ?
Mijn complimenten ToT !quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze hun diploma eenmaal hebben gehaald klappen ze niet uit de school omdat ze een (toekomstige) baan niet op het spel willen zetten?
Maarre....dit is FB!
En degenen die met pensioen gegaan zijn dan?quote:
Ja, ik snap dat dat de manier is waarop jij het voor jezelf rechtlult dat je geen diploma's en geen werk hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !
Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.
Snappie ?
Waar is deze flame nou voor nodig Led? Wat wil je nou bereiken,.. begrijp je BNW niet? Er zijn hier complottheoristen aanwezig, leef daar mee maar ga ze niet aanvallen!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dat de manier is waarop jij het voor jezelf rechtlult dat je geen diploma's en geen werk hebt.
Laten we zijn opmerking nog eens lezen:quote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar is deze flame nou voor nodig Led? Wat wil je nou bereiken,.. begrijp je BNW niet? Er zijn hier complottheoristen aanwezig, leef daar mee maar ga ze niet aanvallen!
Wat Bankfurt doet is toch niks anders dan stellen dat als jij een diploma hebt, je "voldoende geindoctrineerd" bent en dus bij de slechterikken hoort.quote:Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.
Ik reageerde ook vanuit je opmerkingen in het Bankfurt topic Led, als je er weer een persoonlijke missie van gaat maken om iemand te pakken die uit zn nek kwaakt dan ben ik je liever voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laten we zijn opmerking nog eens lezen:
[..]
Wat Bankfurt doet is toch niks anders dan stellen dat als jij een diploma hebt, je "voldoende geindoctrineerd" bent en dus bij de slechterikken hoort.
Daar heb je geen enkel probleem mee, maar als ik aanstip dat dat slechts een excuus is om zijn eigen falen goed te praten mag dat niet ?
via de zijlijn ? JIJ betrekt 2 topics op elkaar !quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik reageerde ook vanuit je opmerkingen in het Bankfurt topic Led, als je er weer een persoonlijke missie van gaat maken om iemand te pakken die uit zn nek kwaakt dan ben ik je liever voor.
Ga er liever inhoudelijk op in dan via de zijlijn iemand in een kwaad daglicht te zetten..
Nou dat dus inderdaad.. allemaal niet zo gek moeilijk toch? Is er een complot, hoever bedacht ook, prima, ga het er maar over hebben met elkaar. Maar probeer niet de complottheorist (leuk voor galgje) aan te pakken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
Dat Bastard 2 topics bij elkar betrekt hoort JUIST in FB thuis: dit is zijn feedback aan jou!
Hoewel ik wel vind dat je een puntje hebt (over het bashen van diploma's), sta ik gewoon achter Bastard: dit is BNW. Als er een complottheorie bestaat dat alle opleidingen ter wereld niets meer is dan 1 groot brainwashsysteem en dat past dan ook weer in het hele complotplaatje, dan moet dit gewoon besproken kunnen worden. Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.
Sprak een ex-mod
Het punt is dat Bankfurt mensen met een diploma tot 'bad guy' bombardeert, maar iemand met een diploma dus niks over Bankfurt mag zeggen want dat is 'op de persoon spelen'.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.
meh, goeie tegenhanger voor "geindoctrineerde sheeple"quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
Nu nog dat "schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven." wat milder maken en je bent er!.
Ik heb nieuws voor jou; ik heb niks tegen diploma's.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het punt is dat Bankfurt mensen met een diploma tot 'bad guy' bombardeert, maar iemand met een diploma dus niks over Bankfurt mag zeggen want dat is 'op de persoon spelen'.
Maar okee, dan zeg ik het wel anders :
alle mensen die denken dat je enkel een diploma krijgt als je genoeg geindoctrineerd bent in het belang van de machthebbende-overlords zijn schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven.
Ont-persoond en dan maar even toegepast op een grote groep mensen zoal Bankfurt dat ook doet.
Prima nu ?;
Behalve dan "dat je bij de meeste opleidingen alleen een diploma krijgt als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou; ik heb niks tegen diploma's.
Gaat ook niet lukken met de onzin die je uitkraamt, dan kun je bluffen wat je wilt maar geloven ga ik 't toch nietquote:ik faal niet in mijn leven; en ik heb ook diploma's en meer dan jij; maar ik heb ze niet nodig om mijn image op te poetsen.
Je ruikt je bovenlip.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Terecht het volgende:
Ik ruik de lucht van je ongewassen e-penis door mijn beeldscherm heen.
idd. Nou zie ik pas waar led mee bezig is; de berichten hier na 9 januari kunnen maar beter worden opgeschoond.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef Bastard het volgende:
Constructief ook allemaal zeg, stelletje kinderen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
idd. Nou zie ik pas waar led mee bezig is; de berichten hier na 9 januari kunnen maar beter worden opgeschoond.
Hier ben ik het zo erg mee eens! Ook al lukte me dit niet altijd, ik wil het wel altijd nastreven. Het gaat ook ten koste van veel topics. Ik ga je ff quoten in een ander topic, als je het niet erg vind.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat dus inderdaad.. allemaal niet zo gek moeilijk toch? Is er een complot, hoever bedacht ook, prima, ga het er maar over hebben met elkaar. Maar probeer niet de complottheorist (leuk voor galgje) aan te pakken.
Ik zou zeggen laat maar zien danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want jij ridiculiseert nooit![]()
En verder fb graag.
En on topic.
Nou zullen die post aantallen misschien wel meevallen, andere zijn er beter en royaler in inderdaad. Maar als er wat te rellen valt ben je er vlot bij, niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat maar zien danWaar ik allemaal mensen rediculiseer. Ik denk dat dat je dat vast minder dan 15 sec zal kosten aangezien heel BNW en TRU vol staat met mijn troll posts.. Ik ga even mijn vriendin ophalen en als ik terugkom zie ik vast vanzelf wel een hele waslijst
Tot zo !
Zullen we het heel lief aan ToT vragen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
Het grote BNW met insiders vragentopic
Hij staat er als vervolg van de Bankfurt topics. Hoop dat het wat word.. misschien nog een uitbreiding nodig op de OP? Misschien kan iemand een leuke header knutselen?
Die is wel heel goed met photoshop weet ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we het heel lief aan ToT vragen?
Ja, daarom. Die maakt vast een schitterende header, echt een reclame voor BNWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is wel heel goed met photoshop weet ik
Yesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef ToT het volgende:
Whehehe is cool, maar geef me wel ff de tijd!
De nineties zijn terugquote:
Lol.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De nineties zijn terug!
WordArt
![]()
Haha.. vet! Maar dat schaap... tja.. als je dan nooit meer beledigt bent als iemand het woord schaapje of sheeple gebruikt, dan moet ie gewoon blijven!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Errug fokking druk geworden!Ik kom in de shit met dingen weglaten zeg!
Okee die oliepomp zou weg kunnen, en die man behind the curtain komt ook niet echt tot z'n recht.
verder de link naar Saturnus en Satan ff gelegd, aangezien veel dingen rondom de Illuminati toch weer betrekkingen hebben op Satan.
Fake moonlanding, Reiki (wat dus ook gevaarlijk zou zijn), DNA voor gentech, en de rest lijkt me wel duidelijk!
Misschien dat die schaap er wel uit moet!
De tekst vind ik er ook ruk uitzien, daar ben ik nog mee bezig.
Die laatste is stukken beter. Misschien een ideetje om de tekst eruit te laten en het geheel in een Demotivator-kader te plaatsen? Dan kan je ook meteen een leuke tagline erin gooien.quote:
Coolcool!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Die laatste is stukken beter. Misschien een ideetje om de tekst eruit te laten en het geheel in een Demotivator-kader te plaatsen? Dan kan je ook meteen een leuke tagline erin gooien.
Verder kan misschien nog een reptillian, 'n verwijzing naar de families of getallen? Al vind ik 'm zo ook al prima.
True, maar misschien dat je het zelf tot iets kan bewerken dat schikt. Van mij mag een banner trouwens best vierkant zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Coolcool!
Nadeel van een motivational is dat-ie redelijk vierkant is. Een banner als deze moet wat platter zijn, toch?
Geen idee. De Fibonacci-reeks?quote:Jah reptillians, families en getallen, goed idee!
Er was een bepaalde getallenreeks met een heel specifieke betekenis. Wat was dat ook al weer?
Je hebt de Codex er ook in verwerkt zie ik, nice.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien hebben de insiders ook wensen over wat er in moet komen te staan?
Die MRI gaat er uit!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef _Led_ het volgende:
Complotter richt slachting aan
Ik ben benieuwd naar die mooie balans, Bastard
Sorry Led, credit tegoed is 0quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar die mooie balans, Bastard
Want jullie zijn almachtig? Het is gewoon ronduit treurig hoe jij en Lavenderr je gedragen in dat topic. Schenkstroop en Jokkebrok lopen daar ook te schelden en voegen helemaal niets on-topic toe en daar zeg je niks tegen, precies mijn eerdere punt over hoe oneerlijk jullie als moderator zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry Led, credit tegoed is 0
Je kunt lullen wat je wilt, maar je bent moedwillig bezig om de boel te ondermijnen nu.. een grapje is leuk, en je weet dat je ver kan gaan maar mijn grens is bereikt nu.
Ik zal het vast wel allemaal ongetwijfeld door mijn gekleurde bril zien maar ik ken je langer als vandaag, het gaat gewoon om de boel op de spits te drijven, lullige opmerkingen maken en voor de rest proberen de regie te behouden in je trollerij.
Als je denkt dat je hier ons voor het blok mee kan zetten heb je het mis.
ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Jumparound het volgende:
Dus schenkstroop en J0kkebr0k blijven buiten schot?
Onderstreep je hier nu niet het punt wat _led_ maakt, of ben ik te naïef?
En de onderbouwing:quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want iemand die niet gelooft in die wetenschappelijk onzin uitmaken voor een dom en onwetend volgzaam schaap is natuurlijk niet kwetsend. Dat gebeurt hier met grote regelmaat en daar heb ik jou nog nooit een opmerking over zien maken. Waarmee de rest van mijn post waar jij gekwetst op reageert direct onderbouwd is.
Hou toch op man. Als je wetenschappelijk onzin verkoopt en iemand wijst je daarop en je gaat vervolgens gewoon door, dan ben je een dwaas. En waarom wordt er dan op doorgegaan, precies, omdat die wetenschappelijk onzin vaak nodig is om een theorie staande te houden. Het is hier geen wetenschappelijk forum nee, dat was mij ook opgevallen, maar dat neemt niet weg dat wanneer je een theorie met feiten onderbouwt, die feiten wel moeten kloppen.
Daar kunnen we het niet over eens zijn, maar als jij dat niet vindt dan ben jij ook een dwaas in mijn ogen. En rot toch op met je EQ. Alsof die zolderkamercomplotbedenkers een hoog EQ hebben. Als je 24/7 videootjes aan het kijken bent over hoe een gebouw instort dan heb je geen hoog EQ.
kortom: mijn compliment aan (met name) Bastard: Je bent gewoon een beroerde, partijdige en eenzijdige moderator.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus als iemand beweert dat iets een feit is, maar het vervolgens niet onderbouwt dan is hij een trol? Nou. Dan zijn er een boel hier op BNW...... Maar natuurlijk ga ik dat niet aantonen. Ik heb het gezegd, dus is het een feit. Ik pas me snel aan aan mijn omgeving. Maar ga voor de grap voor de grap eens kijken in mijn Ik wil antwoord op mijn vragen!!' topic, ik heb een aantal scheldpartijen in post 177 samengevat, of post 206.
Ja die paar opmerkingen maken het verschil inderdaad zeg.. wat ik verwijderd heb zijn een flame en een troll, er staan er genoeg van beide heren die nog het voordeel van de twijfel hebben.. iets met in the heat of the moment, dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Jumparound het volgende:
Dus schenkstroop en J0kkebr0k blijven buiten schot?
Onderstreep je hier nu niet het punt wat _led_ maakt, of ben ik te naïef?
Iets met een aap en een mouw enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.
Nou doei hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Echt ik walg zolangzamerhand van jou keizertjes-gedrag.
Dus die opmerkingen van je vriendjes in dat topi kunnen wel? Zielig figuur ben jij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die paar opmerkingen maken het verschil inderdaad zeg.. wat ik verwijderd heb zijn een flame en een troll, er staan er genoeg van beide heren die nog het voordeel van de twijfel hebben.. iets met in the heat of the moment, dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.
Schattig hoor. Leuk he, om de baas te zijn. Thuis zeker niets te vertellen, zielig typetje.quote:
Waar scheld ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Want jullie zijn almachtig? Het is gewoon ronduit treurig hoe jij en Lavenderr je gedragen in dat topic. Schenkstroop en Jokkebrok lopen daar ook te schelden en voegen helemaal niets on-topic toe en daar zeg je niks tegen, precies mijn eerdere punt over hoe oneerlijk jullie als moderator zijn.
Echt ik walg zolangzamerhand van jou keizertjes-gedrag.
Nou, ik weet niet wat er zo erg was aan die post van HoppaHoppa waarin hij tegen Lavenderr iets zei in de trant van:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
Ja die paar opmerkingen maken het verschil inderdaad zeg.. wat ik verwijderd heb zijn een flame en een troll, er staan er genoeg van beide heren die nog het voordeel van de twijfel hebben.. iets met in the heat of the moment, dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.
en de trollopmerking van De_Kardinaal die daarop volgde.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
Dan ben je of een troll of gewoon dom.
Ik hoop dat eerste voor je.
Ben je al toe aan je tweede bak popcorn? Kilo's vliegen er aan deze week denk ik he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Nou nou, zeg, adem in, adem uit, het is maar internet hoor !
Oh kom jij ook nog even jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat er zo erg was aan die post van HoppaHoppa waarin hij tegen Lavenderr iets zei in de trant van:
"Ik denk dat je je nu dommer voordoet dan dat je bent."
Want ik vond dat namelijk een stuk milder dan jouw eigen opmerking naar mij toe (die ik tot nu toe maar genegeerd had):
[..]
en de trollopmerking van De_Kardinaal die daarop volgde.
Ik zei alleen maar dat Lavenderr slim genoeg was om te begrijpen dat wat ze gedaan had dom was. Dat moet inderdaad kunnen. Maar Bastardje is God op BNW en kan niet zo goed tegen kritiek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat er zo erg was aan die post van HoppaHoppa waarin hij tegen Lavenderr iets zei in de trant van:
"Ik denk dat je je nu dommer voordoet dan dat je bent."
Want ik vond dat namelijk een stuk milder dan jouw eigen opmerking naar mij toe (die ik tot nu toe maar genegeerd had):
[..]
en de trollopmerking van De_Kardinaal die daarop volgde.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Flammie het volgende:
We hebben ze nu allemaal compleet.. Alleen mediaconsument en Bassos nog dan hebben we de volle groep
Nou, ik zal het nuanceren. Je scheld inderdaad niet letterlijk, maar je roept wel een aantal off-topic dingen die bedoeld zijn om te flamen.quote:
Ik ook, ik heb het gruwelijk naar mijn zin. Echt een leuk feestje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef _Led_ het volgende:
Jongens, ik wil even kwijt dat ik 't echt supergezellig vind vandaag
Gelukkig waren jullie in een vroeg stadium al gemobiliseerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Flammie het volgende:
We hebben ze nu allemaal compleet.. Alleen mediaconsument en Bassos nog dan hebben we de volle groep
Kusje op je kontje!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou, ik zal het nuanceren. Je scheld inderdaad niet letterlijk, maar je roept wel een aantal off-topic dingen die bedoeld zijn om te flamen.
Ik had me inderdaad een paar dagen geleden voorgenomen om domme opmerkingen van jou in het vervolg te negeren.quote:
Dank je, ik heb net geharst, dan is het wat zachter voor je. Wel lekker, die lange neus in mijn poepgaatje. Ik wist niet dat jij daar van hield...quote:
Bastard, mag die wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een verzameling inferieure makke conformistische kuddedieren in dit topic. Useless eaters.
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking !quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
En de volgende off-topic in hetzelfde topic die nog steeds staat:
[..]
Bastard, mag die wel?
Daar ben ik ook bang voor. Ik durf dat dan ook niet... Misschien morgen, na een nachtje slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking !
Probeer nu eens tegelijkertijd in dat topic te zeggen "Allemaal werkeloze schizofrenen met waanideeen !", heb je gelijk een ban aan je broek
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Terecht het volgende:
Het begint onderhand aardig op een kleuterklasje te lijken.
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Men is er zelfs trots op en blij mee dat het ze gelukt is om er een feestje van te maken
Een feestje
Hey, het feestje is aan jou te danken hoor, daarvoor hadden we slechts een on-topic discussiequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Men is er zelfs trots op en blij mee dat het ze gelukt is om er een feestje van te maken
Een feestje
Buiten dat... het is niet eens waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking !
Probeer nu eens tegelijkertijd in dat topic te zeggen "Allemaal werkeloze schizofrenen met waanideeen !", heb je gelijk een ban aan je broek
Je kunt je zinnige tijd natuurlijk ook gebruiken voor het verwijderen van de andere off-topic en in het laatste geval beledigende posts. Maar nee, jij zit hier een beetje gezellige berichtjes te versturen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Een feestje
Ik zou hem alleen al laten staan omdat jij zo graag wilt dat ie weg moetquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch?
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch?
Ik denk dat er hier een Patsy rondlooptquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou ook wel willen weten waar die +1 note vandaan komt eigenlijk, iets zegt me dat er een vuil spelletje gespeeld wordt want ik ben NERGENS offtopic geweest afaik
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen al laten staan omdat jij zo graag wilt dat ie weg moet
Hij is weg. Bastard had een vlaag vna verstandsverbijstering denk ik... Maar geen waardeoordeel of note in dit geval.... alleen een simpel -nee-quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Flammie het volgende:
Jullie weten wat te doen. Dit is gewoon een losse belediging, geen beargumentatie, niks.
Een losse flodder.
Onbelangrijk, je hebt gewoon de verkeerde vriendenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou ook wel willen weten waar die +1 note vandaan komt eigenlijk, iets zegt me dat er een vuil spelletje gespeeld wordt want ik ben NERGENS offtopic geweest afaik
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hij is weg. Bastard had een vlaag vna verstandsverbijstering denk ik... Maar geen waardeoordeel of note in dit geval.... alleen een simpel -nee-
Bij mij en Led melde hij dat er bij in de gemodereerde post. In dit geval niet.... Maar dat zegt natuurlijk alleen dat hij niet direct bekend wil maken dat hij een note heeft uitgedeeld...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus jij bent de Patsy hier? Hoe weet jij wie er wel of geen notes gekregen hebben
?
Jep, de oude trolletjesgarde doet waar ze het best in zijn en een enkele nieuweling kent de onderlinge verhoudingen nog niet helemaal en laat zich inpakken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef _Led_ het volgende:
Afijn, zullen we ons weer gewoon op het topic zelf richten nu ?
Ik denk dat alles wel zo'n beetje gezegd is en dat onderhand aan iedereen wel duidelijk is hoe de aap in de kaart gelogeerd steekt.
Betreurenswaardig vind ik het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Een feestje
Ja, het is inderdaad verschrikkelijk allemaal. Kom we gaan er nog een uurtje over door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jep, de oude trolletjesgarde doet waar ze het best in zijn en een enkele nieuweling kent de onderlinge verhoudingen nog niet helemaal en laat zich inpakken.
Yup, en terwijl jij daarmee bezig was probeerde ik tevergeefs een topic aan de gang te houden...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jep, de oude trolletjesgarde doet waar ze het best in zijn en een enkele nieuweling kent de onderlinge verhoudingen nog niet helemaal en laat zich inpakken.
Dat de modjes dat niet als zodanig hebben ingeschat heb je natuurlijk grotendeels aan jezelf te danken hé, snaak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, en terwijl jij daarmee bezig was probeerde ik tevergeefs een topic aan de gang te houden...
Ach ja, het hoort erbij zullen we maar denken.
Dude, it's a conspiracy, de mods waren zelf 60% van de reden dat het topic ontspoordequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat de modjes dat niet als zodanig hebben ingeschat heb je natuurlijk grotendeels aan jezelf te danken hé, snaak.
Over waanideeën gesprokenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, it's a conspiracy, de mods waren zelf 60% van de reden dat het topic ontspoorde
Ongetwijfeld, hun cynisme komt nl zomaar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, it's a conspiracy, de mods waren zelf 60% van de reden dat het topic ontspoorde
Tja.. jammer voor jou dat op FOK een dictatuur heerst en je niets in te brengen hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, Lavenderr was veel te obvious dude. Keihard bewijs zeg ik je.
Dit soort opmerkingen dragen inhoudelijk niets bij en dienen maar 1 doel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. jammer voor jou dat op FOK een dictatuur heerst en je niets in te brengen hebt
En wat is dat doel dan volgens jou?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen dragen inhoudelijk niets bij en dienen maar 1 doel.
Kom kom, zo dom ben je niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wat is dat doel dan volgens jou?
Ja vast wel he, daar heeft niemand anders een rol in alleen die 2 blauwe daar die opvallen en vragen om ontopic te gaan en niet op de man te spelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef Flammie het volgende:
Dat is ook een unicum natuurlijk, dat de mensen die er eigenlijk voor moeten zorgen dat alles juist verloopt zelf een van de grootste oorzaken/aanstichters zijn dat het topic finaal de andere kant uitging.
Een mod moet echter buiten dat wel ten allen tijde objectief blijven, hoe lastig dit ook is juist i.v.m. die geschiedenis met bepaalde users.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef Terecht het volgende:
De modjes hebben natuurlijk een geschiedenis met een aantal users in dat topic en vanuit dat opzicht is het niet verwonderlijk dat de misschien wel oprechte bedoelingen van die users aangezien worden voor een zoveelste trollpoging, al helemaal omdat de olijke bende er al vlug bij was hun zegje te doen. Om dan hier een triomfantelijk toneelstukje op te voeren is nogal..., en dat zal zeker niet helpen excuses te krijgen.
En zo kun je bezig blijven natuurlijk. Als alles dat iemand post toch maar aangezien wordt als een "zoveelste trollpoging" puur en alleen omdat het die user betreft.. dan kan die persoon dus nooit meer iets goeds doen. Geef dan gewoon notes per post in plaats van notes vanwege de inhoud.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef Terecht het volgende:
De modjes hebben natuurlijk een geschiedenis met een aantal users in dat topic en vanuit dat opzicht is het niet verwonderlijk dat de misschien wel oprechte bedoelingen van die users aangezien worden voor een zoveelste trollpoging, al helemaal omdat de olijke bende er al vlug bij was hun zegje te doen. Om dan hier een triomfantelijk toneelstukje op te voeren is nogal....
Juist.. en het feestje komen vieren hier met de vlag was voor iedereen denk ik dan ook wel de bevestiging van de pogingen de boel te doen verstieren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef Terecht het volgende:
De modjes hebben natuurlijk een geschiedenis met een aantal users in dat topic en vanuit dat opzicht is het niet verwonderlijk dat de misschien wel oprechte bedoelingen van die users aangezien worden voor een zoveelste trollpoging, al helemaal omdat de olijke bende er al vlug bij was hun zegje te doen. Om dan hier een triomfantelijk toneelstukje op te voeren is nogal..., en dat zal zeker niet helpen excuses te krijgen.
Sorry, soms is er geen voordeel van de twijfel meer.. je ziet de bevestigingen toch wel, kom op?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een mod moet echter buiten dat wel ten allen tijde objectief blijven, hoe lastig dit ook is juist i.v.m. die geschiedenis met bepaalde users.
Een mod dient in de geest van een subforum te modden, dat is niet per se objectief. Daarnaast moeten de huistrolletjes gewoon niet zo huichelachtig doen en accepteren dat het hun soms al jarenlange aanhoudende kliergedrag is dat ze soms een harde dobber te verduren krijgen. Deal with it.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zo kun je bezig blijven natuurlijk. Als alles dat iemand post toch maar aangezien wordt als een "zoveelste trollpoging" puur en alleen omdat het die user betreft.. dan kan die persoon dus nooit meer iets goeds doen. Geef dan gewoon notes per post in plaats van notes vanwege de inhoud.
Als mod dien je JUIST objectief te blijven lijkt mij.
Dat terzijde, als je gewoon even door dat topic scrolled zie je het vanzelf welDaar valt niet echt om heen te draaien lijkt mij.
Ik zie ze niet maar ik kan me wel goed voorstellen dat jullie ze wel zien (zoals ik zei, juist omdat jullie als mods bepaalde users al wat langer kennen)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry, soms is er geen voordeel van de twijfel meer.. je ziet de bevestigingen toch wel, kom op?
Het maakt me niet zo veel uit als mensen bestraft worden voor wandaden. Ik vind het alleen erg als het vanuit een onredelijke bias gebeurd of vanuit een wrok. Valse beschuldingen verteren zich nou eenmaal wat lastiger dan terechte beschuldigingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een mod dient in de geest van een subforum modden, dat is niet per se objectief. Daarnaast moeten de huistrolletjes gewoon niet zo huichelachtig doen en accepteren dat het hun soms al jarenlange aanhoudende kliergedrag is dat ze soms een harde dobber te verduren krijgen. Deal with it.
/care. Had je maar wat subtieler moeten zijn in je getrol, maar dat is niet iedereen gegeven, hé.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het maakt me niet zo veel uit als mensen bestraft worden voor wandaden. Ik vind het alleen erg als het vanuit een onredelijke bias gebeurd of vanuit een wrok. Valse beschuldingen verteren zich nou eenmaal wat lastiger dan terechte beschuldigingen.
Vooroordelen/Geschiedenis of niet, als je vergrijpen een oordeel geeft mag je soortgelijke vergrijpen van andere users ook met diezelfde mate bestraffen of ben ik nu gek?Het gaat niet om de users maar om het forum denk ik dan. En een trollpost van een stamgast verpest het forum net zo goed als een trollpost van iemand die je niet moet. En als gerespecteerde users offtopic gaan is het net zo offtopic als dat wanneer een "Troll" dat doet. Het zal niet ineens "magisch" minder zijn.
Welk getroll doel je op?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
/care. Had je maar wat subtieler moeten zijn in je getrol, maar dat is niet iedereen gegeven, hé.
Nimmer mod ik uit wrok Flammie, er zijn er zat die ik niet hoog heb zitten maar ik kan niet uitmaken wie hier wel mag posten en wie niet. Iedereen is welkom, en mag zn zegje doen. We hebben alleen wat regels opgesteld met zn allen om het leuk te houden. Als iemand dan er overheen gaat en een opmerking erover krijgt, pak die dan gewoon zonder morren aan, ga er geen heisa om maken zeker niet als ze diep van binnen ook wel weten dat het 1 groot galfeest is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het maakt me niet zo veel uit als mensen bestraft worden voor wandaden. Ik vind het alleen erg als het vanuit een onredelijke bias gebeurd of vanuit een wrok. Valse beschuldingen verteren zich nou eenmaal wat lastiger dan terechte beschuldigingen.
Ik versta de kunst van het trollen gewoon net iets beter dan jij. Ik wil je wel assisteren je eerste schreden op dit glibberige pad te zetten. Iedere meester heeft immers een leerling nodig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
-Geen moeite meer aan verspillen-
-Don't feed the troll-
etc
-Zinloos-.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nimmer mod ik uit wrok Flammie, er zijn er zat die ik niet hoog heb zitten maar ik kan niet uitmaken wie hier wel mag posten en wie niet. Iedereen is welkom, en mag zn zegje doen. We hebben alleen wat regels opgesteld met zn allen om het leuk te houden. Als iemand dan er overheen gaat en een opmerking erover krijgt, pak die dan gewoon zonder morren aan, ga er geen heisa om maken zeker niet als ze diep van binnen ook wel weten dat het 1 groot galfeest is.
Verder hou ik niet van schelden, zoek dat samen in PM maar uit, schelden naar mij vind ik ook maar kunnen tot een bepaalde hoogte, lijkt me logisch toch.
En ik hou ook niet van huillies "die en die doen dat en dat" kom je maar doen als je zelf een schoon geweten hebt.
Dit is wel weer erg opzichtig primatengedrag van je, hé. Je bent simpelweg niet alfa genoeg om te domineren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef Flammie het volgende:
Iedereen zijn eigen mening natuurlijk en nee slecht vind ik ze zeker niet maar als je op elke klacht die jezelf hebt te horen krijgt
"ach jij doet natuurlijk nooit iets he?"
of
"je hebt zelf ook geen schoon geweten" (ja goh wie wel?)
dan voel ik me niet serieus genomen terwijl sommige opmerkingen (DOMME SCHAPEN, KORTZICHTIGE PUBERS) best persoonlijk zijn en hard kunnen aankomen.
Daarnaast vind ik het "laat het er gewoon bij zitten de mods hebben het laatste woord" best haalbaar aangezien het maar een internetforum is en het makkelijk is om je er maar bij neer te leggen hoe onrechtvaardig het soms ook lijkt (vanuit mijn oogpunt dus), maar als je dit doortrekt naar de werkelijkheid, een onterechte boete zal ik zeker blijven aanvechten ook al heeft de politie "het laatste woord en moet je je er maar bij neerleggen". Het is sowieso een stuk makkelijker als je zelf niet benadeeld wordt mijns inziens.
Een trollpost is een trollpost en het mag niet uitmaken van wie dat deze afkomstig is. Een trollpost verneukt het topic wie deze ook post.
Als mensen offtopic gaan trekken ze het hele topic scheef. Het maakt ook in dit geval niet uit wie het post. Als je een post maakt die niks met het topic te maken heeft is het niet zo dat het bij de ene persoon op magische manier minder effect heeft dan dat wanneer andere mensen het posten. Deze posts modereren is dan ook de enige juiste optie.
Een belediging is een belediging. Ja het is niet netjes om te zeggen "je bent dom" maar het is om diezelfde reden ook niet netjes om te zeggen "je bent een schaap" lijkt mij.
Verder wil ik zeggen dat zeggen "STOPPEN NU, JE MOND HOUDEN" wel best moeilijk is op een internetforum zeker als je vanuit je eigen overtuiging helemaal niks fouts doet. Volgens mij is daar zelfs iets over geschreven in de psychologie en is het doorgaan na zoiets gewoon een pure menselijke reactie waar je dus voor bestraft wordt. Volgens mij sterkt het het verdergaan ook alleen maar aan (ik doel hiermee dus niet op trollen of beledigen maar over het discussieren over een onderwerp). Ik zie mezelf niet snel stoppen als ik zeker weet dat ik ergens gelijk over heb, ik dit netjes aankaart (niet elk weerwoord is trollen) en dat dan een papa of mamafiguur zegt dat je maar je mond moet houden iig ;D
Vriendjes op het internet, moet niet zieliger worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onbelangrijk, je hebt gewoon de verkeerde vrienden
ook zo mooi dat Lavenderr boos werd op mij omdat ik vroeg waarom iemand me schizofreen noemde (dat vind ik op zich niet erg hoor, maar graag wel met opgaaf van redenen) - iemand die later toegaf gewoon verkeerd gelezen te hebben.
Afijn, die persoon bood nog even verontschuldigingen aan, dat wel.
Maar van Lavenderr krijgt ik vast ook nog wel een bloemetje.... toch ?
Ze zijn samen gebanned, dus kunnen ze elkaar buiten internet ook eens opzoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Loppe het volgende:
[..]
Vriendjes op het internet, moet niet zieliger worden.
Dat ben ik helemaal met je eens Bankfurt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben het ook wel eens dat het woord "schaap" of "sheeple" niet hoort in BNW.
Graag zou ik ook veel minder schuttingtaal willen lezen in BNW.
Mee eens. Laten we het er allemaal over eens zijn dat men kan schelden, met voeten kan stampen, intimideren en stem kan verheffen, maar dat deze handelingen een argument niet beter maken of opeens "waar".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens Bankfurt!
Het lijkt wel af en toe of mensen om het minste al kunnen ontvlammen en direct grof moeten worden omdat dat hun punt meer kracht zou bijzetten?
Daarmee word een potentieel goed gesprek verder al teniet gedaan, is al meteen afgelopen, jammer.
Nou dan zou ik willen uitbreiden dat stampvoeten nog net gaat, maar schelden gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. Laten we het er allemaal over eens zijn dat men kan schelden, met voeten kan stampen, intimideren en stem kan verheffen, maar dat deze handelingen een argument niet beter maken of opeens "waar".
Hoe doe je stampvoeten op FOK? Er is geen smiley voor...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan zou ik willen uitbreiden dat stampvoeten nog net gaat, maar schelden gewoon niet.
Second that.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan zou ik willen uitbreiden dat stampvoeten nog net gaat, maar schelden gewoon niet.
Watskeburt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Second that.
Verder, en dat is het laatste wat ik over deze kwestie kwijt wil, is dat een paar users me enorm tegengevallen zijn.
Eerst erop los trollen en flamen en blij zijn dat het feestje compleet is, ja zelfs triomfantelijk met een vlag komen zwaaien en nu het heilige boontje spelen.
Duhhh
"ik wil het, ik wil het, ik wil het" *STAMP*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe doe je stampvoeten op FOK? Er is geen smiley voor...
Die moet er komen!
Nah... dat is het net niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
"ik wil het, ik wil het, ik wil het" *STAMP*
Zoiets
Ik weet wel op wie je doelt en ik vind dat je "steken onder water telkens" ook enorm tegenvallen tbhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Second that.
Verder, en dat is het laatste wat ik over deze kwestie kwijt wil, is dat een paar users me enorm tegengevallen zijn.
Eerst erop los trollen en flamen en blij zijn dat het feestje compleet is, ja zelfs triomfantelijk met een vlag komen zwaaien en nu het heilige boontje spelen.
Duhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |