abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87432576
O+

( alleen na dat album waren ze niet zo populair meer)

Maar oh oh wat een illuminati symbolen weer zeg.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:49 #27
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_87432702
Idd Lavenderr.
Heel leuk gebracht Darth. :D
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_87433240
Waarom steeds enkele minuten youtube filmpjes kijken en eigenlijk niet veel wijzer worden terwijl je in 90 minuten met een goed onderbouwd verhaal tot de kern kan gaan?

The secret behind the secret societies
pi_87434913
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef DarthHouse het volgende:
PS En nou maar hopen dat Bill geen Illuminatie is..........
Bill wil graag de wereldpopulatie wat verkleinen. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:25:53 #30
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87434938
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom steeds enkele minuten youtube filmpjes kijken en eigenlijk niet veel wijzer worden terwijl je in 90 minuten met een goed onderbouwd verhaal tot de kern kan gaan?

The secret behind the secret societies
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods". *)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:28:08 #31
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87435048
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods". *)
PS They.....LaToya ;)
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 21:30:47 #32
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87435192
Ik was bij een niburumeeting laatst, toevallig dit artikel gister gelezen, ben benieuwd :o
:')
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:30:47 #33
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87435194
quote:

[..]

Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods". *)
PS They.......La Toya ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:31:58 #34
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87435263
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

PS They.......La Toya ;)
FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedankt |:(
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 22:01:59 #35
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87436972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedankt |:(
Mijn post hoeft niet weg hoor.

Maar al die filmpjes en teksten zijn toch sarcasme/grappen? Ik wil wel serieus en enigszins laagdrempelig discussieren over de illuminati...
:')
pi_87437327
quote:

[..]

[quote]
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods". *)
Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.

09/11 was een Windsor/Rockefeller operatie; De Rothschilds zijn er nog steeds woest over; daarom mislukt de oorlog in Irak en Afghanistan voor de USA; en daarom wordt voorlopig Iran niet aangevallen.

De Rothschilds en Romanovs hebben andere plannen met Iran.

Ken je de film Fahrenheit 09/11; van Michaell Moore ?

Hoe kan zo'n simpel iemand zo tegen Bush en Rockefeller schoppen; wat denk je ?

BTW: Bill Gates is een Windsor pupet.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:52:45 #37
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87450093
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.

09/11 was een Windsor/Rockefeller operatie; De Rothschilds zijn er nog steeds woest over; daarom mislukt de oorlog in Irak en Afghanistan voor de USA; en daarom wordt voorlopig Iran niet aangevallen.

De Rothschilds en Romanovs hebben andere plannen met Iran.

Ken je de film Fahrenheit 09/11; van Michaell Moore ?

Hoe kan zo'n simpel iemand zo tegen Bush en Rockefeller schoppen; wat denk je ?

BTW: Bill Gates is een Windsor pupet.
Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geld ;) , oftewel "The(y) So Called Gods". *)
Ik nam b.v de Bushclan, omdat die het in en om de media meer zichtbaar uitvoeren, het grote geld blijft zoals altijd aan de touwtjes trekken.
En wij het klootjesvolk?.....We are all expendable assets...........
pi_87450957
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geld ;) , oftewel "The(y) So Called Gods". *)
Ik nam b.v de Bushclan, omdat die het in en om de media meer zichtbaar uitvoeren, het grote geld blijft zoals altijd aan de touwtjes trekken.
Ja, inderdaad; dat is zeker waar.

Maar er is meer dan geld; het gaat om controle. M.n. controle over gedachten.
De controle over gedachten geeft uiteindelijk de controle over het geld. Geld is namelijk illusie.

quote:
En wij het klootjesvolk?.....We are all expendable assets...........
Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.

Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.

Maar wie weet, er is namelijk iets gebeurd op 10 oktober 2010;
hopelijk leren de mensen nu sneller en komen we snel uit de gevangenis van deze planeet.
pi_87451139
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, inderdaad; dat is zeker waar.

Maar er is meer dan geld; het gaat om controle. M.n. controle over gedachten.
De controle over gedachten geeft uiteindelijk de controle over het geld. Geld is namelijk illusie.
[..]

Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.

Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.

Maar wie weet, er is namelijk iets gebeurd op 10 oktober 2010;
hopelijk leren de mensen nu sneller en komen we snel uit de gevangenis van deze planeet.
Wat is er gebeurt dan op 10-10-10
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:11:27 #40
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87452390
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Maar al die filmpjes en teksten zijn toch sarcasme/grappen? Ik wil wel serieus en enigszins laagdrempelig discussieren over de illuminati...
Me 2.........maar we zijn toch niet blind!!!......of misschien wel.....toch???
Het lijkt er inderdaad wel op, dat de hele Illuminatiehype in een stroomversnelling is gekomen sinds 9/11.
De oliemagnaten, wereldleiders, wetenschappers, muziekanten, sporters en misschien wel tot het vaticaan aan toe.
Het lijkt wel of iedereen denkt, ik heb geld zat en ik hoor steeds meer rumoer over The New Worl Order, laat ik me maar bij de Illuminatie aansluiten ........ dan ben ik tenminste 'SAFE'.

Gelukkig zijn er meer mensen en forums op de wereld die hetzelfde denken als wij, alles staat op de frontpage, 9/11, KKK, Muziekindustrie, UFO en de NWO.
http://www.thedoggstar.com/

Is het misschien raar om te denken, dat volgens de Mayakalender, er in 2012 er 'ons' wel wat te gebeuren staat. Dan heeft de zon namelijk weer zijn '11 jarige' cyclus erop zitten, dat betekent; een verhoogde toename van 'zonnevlekken', de 'zonnewind', met als gevolg meer straling!
Zou die periode geen mooi excuus zijn van The NWO, om 2012/2013 te gebruiken om weer een stunt uit te halen.
En ik?....ik twijfel, ze zullen toch niet de boel plat 'nuken' of misschien H.A.A.R.P grootschalig inzetten, of
wordt het toch een grote pandemie. :D
pi_87452406
quote:
quote:
Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.
pi_87452932
quote:

[..]

Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.

De bijbel heeft deze tijd aangekondigd, elke profeet in de bijbel verwees naar de tijd waar wij nu in leven en de gebeurtenissen die nu plaats vinden.

Het voornaamste intituut waar je tegen strijd is het vaticaan en niet de illuminati. De illuminati is een creatie van jezuiet Adam Weishaupt en speelt een tijdelijke rol. Wat de illuminati en 'het grote geld' (eerder centrale bankiers) doen is een clandestiene operatie van het vaticaan. Het vaticaan is een wolf in schaapskleren en degenen die de boel runnen zijn luciferianen/satanisten/magiers.

Het zijn ook geen goden maar mensen die misleid zijn te geloven dat ze goden zijn, door de bron van alle misleiding de duivel zelf die sprak:

4 Toen zeide de slang tot de vrouw: Gijlieden zult den dood niet sterven;
5 Maar God weet, dat, ten dage als gij daarvan eet, zo zullen uw ogen geopend worden, en gij zult als God wezen, kennende het goed en het kwaad.

Die belofte wordt nu gerealiseerd door middel van de new world order. Het is het kindje van de duivel.

God zal spoedig deze wereld oordelen en de ongerechtigheden niet onbestraft laten. Laat je niet misleiden door mayakalenders etc., ook dat zijn zaden van satan om je van de waarheid af te houden: dat er een God in de hemel is die de wereld geschapen heeft en ons tot bekering van zonden oproept.

4 De God, Die de wereld gemaakt heeft en alles wat daarin is; Deze, zijnde een Heere des hemels en der aarde, woont niet in tempelen met handen gemaakt;
25 En wordt ook van mensenhanden niet gediend, als iets behoevende, alzo Hij Zelf allen het leven, en den adem, en alle dingen geeft;
26 En heeft uit een bloede het ganse geslacht der mensen gemaakt, om op den gehelen aardbodem te wonen, bescheiden hebbende de tijden te voren geordineerd, en de bepalingen van hun woning;
27 Opdat zij den Heere zouden zoeken, of zij Hem immers tasten en vinden mochten; hoewel Hij niet verre is van een iegelijk van ons.
28 Want in Hem leven wij, en bewegen ons, en zijn wij; gelijk ook enigen van uw poeten gezegd hebben: Want wij zijn ook Zijn geslacht.
29 Wij dan, zijnde Gods geslacht, moeten niet menen, dat de Godheid goud, of zilver, of steen gelijk zij, welke door mensenkunst en bedenking gesneden zijn.
30 God dan, de tijden der onwetendheid overzien hebbende, verkondigt nu allen mensen alom, dat zij zich bekeren.
31 Daarom dat Hij een dag gesteld heeft, op welken Hij den aardbodem rechtvaardiglijk zal oordelen, door een Man, Dien Hij daartoe geordineerd heeft, verzekering daarvan doende aan allen, dewijl Hij Hem uit de doden opgewekt heeft.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ali_Kannibali op 12-10-2010 12:36:32 ]
pi_87453335
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:11 schreef Loppe het volgende:

[..]

[..]

Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.
Dat is mijn taak dan ook niet.

Het gebeurt op een andere manier;

Orchestra had een en ander al in de gaten.

Anyway; heeft iemand vandaag nog chemtrails gezien ?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:47:40 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87453419
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Anyway; heeft iemand vandaag nog chemtrails gezien ?
Gisteren vielen ze mij ineens weer op :)
Tijdje niet gezien.
The truth was in here.
pi_87453485
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gisteren vielen ze mij ineens weer op :)
Tijdje niet gezien.
Ja, ik zag ze deels nog op zondag.

Ok, goed blijven volgen; en vertellen of je iets interessants ziet.
pi_87454831
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, ik zag ze deels nog op zondag.

Ok, goed blijven volgen; en vertellen of je iets interessants ziet.
maar wat was er nou met 10-10-10?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:34:59 #47
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87454965
-serieus of niet-

[ Bericht 94% gewijzigd door Bastard op 12-10-2010 14:50:43 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:49:15 #48
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87455477
Maar het kan ook dat Bankfurt dit bedoelt:

quote:
Tijd voor actie, en wel komende zondag, op 10-10-10. "De gevolgen van mind-control en eeuwenlange misleiding worden nu zichtbaar," aldus Niburu.

Complotdenkers mobiliseren zich op 10-10-10
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:23:35 #49
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87463154
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.
In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.

Deze man wil ons ook een boodschap meegeven, alleen op een andere manier als Michael Jackson.
Maar een overeenkomst kunnen ze in ieder geval samen delen, allebei R.I.P.
Door wie, de CIA.....FBI.......Illuminatie???
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_said.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_update.htm
http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm

En dan is het eigenlijk niet zo vreemd, meneer wist teveel.......

Beyond-a-pale-horse
NASA-Masonic-Conspiracy
New-World-Order
The-Secret-Government

En Bill is.....Milton William "Bill" COOPER.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper

Jammer dat de topics UFO, New World Order, Illuminatie en 9/11 aparte topics zijn, ze zijn
namelijk allemaal met elkaar verbonden. :Y O-)
pi_87465738
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:23 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.

Deze man wil ons ook een boodschap meegeven, alleen op een andere manier als Michael Jackson.
Maar een overeenkomst kunnen ze in ieder geval samen delen, allebei R.I.P.
Door wie, de CIA.....FBI.......Illuminatie???
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_said.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_update.htm
http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm

En dan is het eigenlijk niet zo vreemd, meneer wist teveel.......

Beyond-a-pale-horse
NASA-Masonic-Conspiracy
New-World-Order
The-Secret-Government

En Bill is.....Milton William "Bill" COOPER.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper

Jammer dat de topics UFO, New World Order, Illuminatie en 9/11 aparte topics zijn, ze zijn
namelijk allemaal met elkaar verbonden. :Y O-)
Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.

Dat wil echter niet zeggen dat je, met hoeveel je ook bent, dit gaat stoppen. Afgezien van het feit dat je er de middelen niet voor hebt en simpelweg gedeporteerd of gedood wordt als je het probeert, is het vantevoren al bepaald dat de NWO gerealiseerd zal worden. Maar ook haar destructie is vantevoren bepaald. Alleen jij en anderen gaan daar niet voor zorgen.

12 En de tien hoornen, die gij gezien hebt, zijn tien koningen, die het koninkrijk nog niet hebben ontvangen, maar als koningen macht ontvangen op een ure met het beest.
13 Dezen hebben enerlei mening, en zullen hun kracht en macht het beest overgeven.
14 Dezen zullen tegen het Lam krijgen, en het Lam zal hen overwinnen (want Het is een Heere der heren, en een Koning der koningen), en die met Hem zijn, de geroepenen, en uitverkorenen en gelovigen.
15 En hij zeide tot mij: De wateren, die gij gezien hebt, waar de hoer zit, zijn volken, en scharen, en natiën, en tongen.
16 En de tien hoornen, die gij gezien hebt op het beest, die zullen de hoer haten, en zullen haar woest maken, en naakt; en zij zullen haar vlees eten, en zullen haar met vuur verbranden.
17 Want God heeft hun in hun harten gegeven, dat zij Zijn mening doen, en dat zij enerlei mening doen, en dat zij hun koninkrijk het beest geven, totdat de woorden Gods voleindigd zullen zijn.
18 En de vrouw, die gij gezien hebt, is de grote stad, die het koninkrijk heeft over de koningen der aarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')