Bill wil graag de wereldpopulatie wat verkleinen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef DarthHouse het volgende:
PS En nou maar hopen dat Bill geen Illuminatie is..........
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom steeds enkele minuten youtube filmpjes kijken en eigenlijk niet veel wijzer worden terwijl je in 90 minuten met een goed onderbouwd verhaal tot de kern kan gaan?
The secret behind the secret societies
PS They.....LaToyaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods".
PS They.......La Toyaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods".
FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedanktquote:
Mijn post hoeft niet weg hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedankt
Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
[quote]
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods".
Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geldquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.
09/11 was een Windsor/Rockefeller operatie; De Rothschilds zijn er nog steeds woest over; daarom mislukt de oorlog in Irak en Afghanistan voor de USA; en daarom wordt voorlopig Iran niet aangevallen.
De Rothschilds en Romanovs hebben andere plannen met Iran.
Ken je de film Fahrenheit 09/11; van Michaell Moore ?
Hoe kan zo'n simpel iemand zo tegen Bush en Rockefeller schoppen; wat denk je ?
BTW: Bill Gates is een Windsor pupet.
Ja, inderdaad; dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods".
![]()
Ik nam b.v de Bushclan, omdat die het in en om de media meer zichtbaar uitvoeren, het grote geld blijft zoals altijd aan de touwtjes trekken.
Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.quote:En wij het klootjesvolk?.....We are all expendable assets...........
Wat is er gebeurt dan op 10-10-10quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, inderdaad; dat is zeker waar.
Maar er is meer dan geld; het gaat om controle. M.n. controle over gedachten.
De controle over gedachten geeft uiteindelijk de controle over het geld. Geld is namelijk illusie.
[..]
Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.
Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.
Maar wie weet, er is namelijk iets gebeurd op 10 oktober 2010;
hopelijk leren de mensen nu sneller en komen we snel uit de gevangenis van deze planeet.
Me 2.........maar we zijn toch niet blind!!!......of misschien wel.....toch???quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar al die filmpjes en teksten zijn toch sarcasme/grappen? Ik wil wel serieus en enigszins laagdrempelig discussieren over de illuminati...
quote:Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.
Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.quote:Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.
Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods".
Dat is mijn taak dan ook niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:11 schreef Loppe het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.
Gisteren vielen ze mij ineens weer opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Anyway; heeft iemand vandaag nog chemtrails gezien ?
Ja, ik zag ze deels nog op zondag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren vielen ze mij ineens weer op
Tijdje niet gezien.
maar wat was er nou met 10-10-10?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze deels nog op zondag.
Ok, goed blijven volgen; en vertellen of je iets interessants ziet.
quote:Tijd voor actie, en wel komende zondag, op 10-10-10. "De gevolgen van mind-control en eeuwenlange misleiding worden nu zichtbaar," aldus Niburu.
Complotdenkers mobiliseren zich op 10-10-10
In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.
Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:23 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.
Deze man wil ons ook een boodschap meegeven, alleen op een andere manier als Michael Jackson.
Maar een overeenkomst kunnen ze in ieder geval samen delen, allebei R.I.P.
Door wie, de CIA.....FBI.......Illuminatie???
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_said.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_update.htm
http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm
En dan is het eigenlijk niet zo vreemd, meneer wist teveel.......
Beyond-a-pale-horse
NASA-Masonic-Conspiracy
New-World-Order
The-Secret-Government
En Bill is.....Milton William "Bill" COOPER.
http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper
Jammer dat de topics UFO, New World Order, Illuminatie en 9/11 aparte topics zijn, ze zijn
namelijk allemaal met elkaar verbonden.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |